Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Poznasz nowe trendy w marketingu.
  • Nauczysz się budować wizerunek firmy.
  • Zdobędziesz wiedzę, jak wykorzystać narzędzia on-line do działań promocyjnych.
  • Zaczniesz wykorzystywać nowe techniki sprzedaży, promocji, obsługi klienta.
  • Dowiesz się, czym jest i jak działa merchandising.
  • Poszerzysz wiedzę z zakresu budowania więzi z klientami firmy (CRM).
  • Pozyskasz umiejętność tworzenia strategii marketingowych i public relations.
specjalność

Praca dla Ciebie

  • kierownik w dziale sprzedaży lub marketingu
  • pracownik w firmie zajmującej się sprzedażą marki
  • pracownik w korporacjach jako specjalista ds. komunikacji korporacyjnej lub strategicznej
  • pracownik w firmach szkoleniowych jako specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
  • pracownik agencji PR 
  • pracownik agencji reklamowej 
  • właściciel firmy w obszarze usług marketingowych, reklamy, kreowania wizerunku  osób/organizacji/ instytucji/produktów, public relations.

Program studiów

  • internal relations
  • branding i współczesna komunikacja z rynkiem
  • metody i techniki sprzedaży
  • public relations w praktyce
  • narzędzia marketingu w sprzedaży.
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF