Przejdź do treści
Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz nowe trendy w marketingu.
- Nauczysz się budować wizerunek firmy.
- Zdobędziesz wiedzę, jak wykorzystać narzędzia on-line do działań promocyjnych.
- Zaczniesz wykorzystywać nowe techniki sprzedaży, promocji, obsługi klienta.
- Dowiesz się, czym jest i jak działa merchandising.
- Poszerzysz wiedzę z zakresu budowania więzi z klientami firmy (CRM).
- Pozyskasz umiejętność tworzenia strategii marketingowych i public relations.
Praca dla Ciebie
- kierownik w dziale sprzedaży lub marketingu
- pracownik w firmie zajmującej się sprzedażą marki
- pracownik w korporacjach jako specjalista ds. komunikacji korporacyjnej lub strategicznej
- pracownik w firmach szkoleniowych jako specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
- pracownik agencji PR
- pracownik agencji reklamowej
- właściciel firmy w obszarze usług marketingowych, reklamy, kreowania wizerunku osób/organizacji/ instytucji/produktów, public relations.
Program studiów
- internal relations
- branding i współczesna komunikacja z rynkiem
- metody i techniki sprzedaży
- public relations w praktyce
- narzędzia marketingu w sprzedaży.
Zobacz program studiów
Pobierz stronę do PDF