Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Opanujesz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki.
- Poznasz aspekty prawne i społeczno-kulturalne w budowaniu marki.
- Nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędzy producentem a klientem.
- Dowiesz się, jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie.
- Nauczysz się, w jaki sposób zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym.
- Poznasz nowe trendy i sposób zastosowania ich w budowaniu marki i komunikacji marketingowej.
- Poznasz techniki marketingowe, które pozwolą Ci wprowadzić markę na rynek.
- Nauczymy Cię dbać o pozytywny wizerunek marki. Poznasz sposoby na budowanie relacji z klientami i społecznością.
- Nauczymy Cię tworzyć spójną komunikację związaną z marką.
Praca dla Ciebie
- właściciel/ka firmy działającej w branży marketingowej
- specjalist(k)a w agencji reklamowej lub marketingowej
- brand menedżer
- specjalist(k)a w dziale marketingu
- Brand Manager
- Client Partner
- lider/ka zespołu sprzedażowego
- menadżer/ka zespołu
- doradca klienta
- specjalist(k)a ds. sprzedaży
- specjalist(k)a ds. promocji marki
- Project Manager
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe:
- Wprowadzenie do zarządzania marką
- Marketing w mediach społecznościowych
- Zarządzanie marketingowe w sytuacji kryzysowej
- Zarządzanie kanałami dystrybucji
- Projektowanie produktu
- Budowanie wizerunku
- Etyka w marketingu