Opis kierunku
![fin](/lodz/sites/lodz/files/styles/610x334/public/media/image/RW9A0224_0.jpg?itok=PCDlwfsk)
Działalność marketingowa oraz sprzedaż produktów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać, a także jak zarządzać finansami jako menedżer.
Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności menedżerskich oraz tzw. psychologii perswazji. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, zarządzaniem procesami czy zarządzaniem strategicznym.
![zarz](/lodz/sites/lodz/files/styles/610x334/public/media/image/RW9A1963_0.jpg?itok=blwhq_0i)
Jako przyszły Absolwent zostaniesz przygotowany do twórczej pracy na stanowiskach kierowniczych wszystkich szczebli w działach handlowych, działach reklamy i PR lub działach marketingu każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego, usługowego lub handlowego oraz w organizacjach non-profit niezależnie od skali działania. Absolwent, który łączy kompetencje profesjonalisty marketingu, z osobą, znającą najnowsze trendy i narzędzia sprzedaży stanowi dla organizacji silny atut, na którym można budować przewagę konkurencyjną.
Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż?
![zarz](/lodz/sites/lodz/files/styles/mosaic/public/media/image/RW9A1628_0.jpg?itok=VeXzE3V-)
![łódź](/lodz/sites/lodz/files/styles/mosaic/public/media/image/20230123_wsb_lodz_niklas_118.jpg?itok=f5z2050d)
Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Przedmioty:
- Marketing międzynarodowy
- Marketing społeczny
- Zarządzanie strategiczne
- Zrównoważony rozwój
- Ecology (ang.)
- Warsztaty badawcze
- Finanse dla menedżerów
- Marketing usług
- Strategie marketingowe
- Leadership (ang.)
- Filozofia
- Kręgi kulturowe i wielokulturowość
- Trening umiejętności menedżerskich
- Psychologia perswazji