Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ten kierunek, zapisz się na listę rezerwową.
- Nauczysz się mistrzowsko planować i koordynować strategie komunikacyjne, wykorzystując najnowsze narzędzia do osiągania ambitnych celów biznesowych.
- Dowiesz się jak zostać ekspertem w tworzeniu treści dla różnych kanałów i formatów i mistrzem jasnego i skutecznego przekazu.
- Pozyskasz wiedzę jak tworzyć treści dla mediów społecznościowych, które angażują fanów i zwiększają zasięg oraz jak wykorzystać storytelling, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
- Nauczysz się tworzyć event marketingowe arcydzieła – wydarzenia, które przyciągną tłumy. Korzystając z aplikacji na bazie sztucznej inteligencji i innowacyjnych checklist, skutecznie zapewnisz płynność procesów, tworząc niezapomniane widowisko.
Praca dla Ciebie
- Rzecznik prasowy lub w dziale Public Relations, zarządzając reputacją firmy lub organizacji oraz budując relacje z mediami
- W branży reklamowej, tworząc i zarządzając kampaniami dla klientów oraz pomagając im dotrzeć do swojej grupy docelowej
- W branży eventowej, planując i realizując różnego rodzaju wydarzenia, takie jak konferencje, premierowe pokazy produktów czy targi
- W dziale komunikacji korporacyjnej, opracowując i wdrażając strategie komunikacyjne dla wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy firmy
- Specjalista ds. marketingu, kierownik marketingu lub kierownik marki w różnych branżach
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wizyty studyjne w radiu i telewizji, podczas których zgłębisz tajniki pracy z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i aplikacji.
- Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
- Publikowanie własnych artykułów w Magazynie Opolskim.
- Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab, w którym studenci mogą się podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat mediów i szeroko pojętego marketingu.
Program studiów
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.