Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się mistrzowsko planować i koordynować strategie komunikacyjne, wykorzystując najnowsze narzędzia do osiągania ambitnych celów biznesowych.
  • Dowiesz się jak zostać ekspertem w tworzeniu treści dla różnych kanałów i formatów i mistrzem jasnego i skutecznego przekazu.
  • Pozyskasz wiedzę jak tworzyć treści dla mediów społecznościowych, które angażują fanów i zwiększają zasięg oraz jak wykorzystać storytelling, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
  • Nauczysz się tworzyć event marketingowe arcydzieła – wydarzenia, które przyciągną tłumy. Korzystając z aplikacji na bazie sztucznej inteligencji i innowacyjnych checklist, skutecznie zapewnisz płynność procesów, tworząc niezapomniane widowisko.

 

Chłopak korzystający z telefonu

Praca dla Ciebie

  • Rzecznik prasowy lub w dziale Public Relations, zarządzając reputacją firmy lub organizacji oraz budując relacje z mediami
  • W branży reklamowej, tworząc i zarządzając kampaniami dla klientów oraz pomagając im dotrzeć do swojej grupy docelowej
  • W branży eventowej, planując i realizując różnego rodzaju wydarzenia, takie jak konferencje, premierowe pokazy produktów czy targi
  • W dziale komunikacji korporacyjnej, opracowując i wdrażając strategie komunikacyjne dla wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy firmy
  • Specjalista ds. marketingu, kierownik marketingu lub kierownik marki w różnych branżach

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Wizyty studyjne w radiu i telewizji, podczas których zgłębisz tajniki pracy z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i aplikacji.
  • Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
  • Publikowanie własnych artykułów w Magazynie Opolskim.
  • Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab, w którym studenci mogą się podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat mediów i szeroko pojętego marketingu.
Dziewczyna czytająca notatki.

Program studiów

Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Anna Karwacka
dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt i Menedżer kierunku Media i Komunikacja w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim...

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF