Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ten kierunek, zapisz się na listę rezerwową.

  • Nauczysz się mistrzowsko planować i koordynować strategie komunikacyjne, wykorzystując najnowsze narzędzia do osiągania ambitnych celów biznesowych.
  • Dowiesz się jak zostać ekspertem w tworzeniu treści dla różnych kanałów i formatów i mistrzem jasnego i skutecznego przekazu.
  • Pozyskasz wiedzę jak tworzyć treści dla mediów społecznościowych, które angażują fanów i zwiększają zasięg oraz jak wykorzystać storytelling, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
  • Nauczysz się tworzyć event marketingowe arcydzieła – wydarzenia, które przyciągną tłumy. Korzystając z aplikacji na bazie sztucznej inteligencji i innowacyjnych checklist, skutecznie zapewnisz płynność procesów, tworząc niezapomniane widowisko.

 

Chłopak korzystający z telefonu

Praca dla Ciebie

  • Rzecznik prasowy lub w dziale Public Relations, zarządzając reputacją firmy lub organizacji oraz budując relacje z mediami
  • W branży reklamowej, tworząc i zarządzając kampaniami dla klientów oraz pomagając im dotrzeć do swojej grupy docelowej
  • W branży eventowej, planując i realizując różnego rodzaju wydarzenia, takie jak konferencje, premierowe pokazy produktów czy targi
  • W dziale komunikacji korporacyjnej, opracowując i wdrażając strategie komunikacyjne dla wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy firmy
  • Specjalista ds. marketingu, kierownik marketingu lub kierownik marki w różnych branżach

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Wizyty studyjne w radiu i telewizji, podczas których zgłębisz tajniki pracy z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i aplikacji.
  • Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
  • Publikowanie własnych artykułów w Magazynie Opolskim.
  • Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab, w którym studenci mogą się podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat mediów i szeroko pojętego marketingu.
Dziewczyna czytająca notatki.

Program studiów

Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Anna Karwacka
na zdjęciu wykładowczyni
Dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska
na zdjęciu Adam Ramczykowski - mężczyzna w średnim wieku, ubrany w marynarkę. na nosie ma okulary. w tle widać ściankę.
na zdjęciu Szymon Sikorski
dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt i Menedżer kierunku Media i Komunikacja w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim...

dr Sandra Murzicz

Doktor nauk o polityce – międzynarodowe stosunki kulturalne, prezeska Fundacji Opolskie Dziouchy i szefowa firmy. Przez wiele lat pracowała w Samorządzie Województwa Opolskiego, najpierw jako specjalista ds. kontaktów międzynarodowych, a następnie w Biurze Sejmiku Województwa...

dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Politolog, medioznawca, wykładowca, dziennikarz. Była współwłaścicielka pierwszej w Polsce firmy skupiającej dziennikarzy freelacerów Dedlajn (Warszawa).  W czasie kariery dziennikarskiej pracowała m.in. w „Super Expressie”, Wprost”, „Życiu”, a wcześniej odbyła staż w...

Adam Ramczykowski

Ekonomista. Ekspert rynku mediów i sektora farmaceutycznego. Praktyk z dziedziny marketingu, sprzedaży i ekonomiki mediów. Dyrektor marketingu Radia Opole. Doświadczony menedżer kultury, producent i wydawca. Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Opole.

Szymon Sikorski

Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Prezes spółki The Sport. Członek zarządu Stowarzyszenia Agencji PR i członek komisji ds. mediów i marketingu w Polskim Związku Piłki Nożnej. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in....

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF