dr Anna Karwacka
dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt i Menedżer kierunku Media i Komunikacja w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu działami PR, marketingu i sprzedaży w międzynarodowym środowisku biznesowym. 
Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Dyplomacja kulturalna, Marketing międzynarodowy, Zarzadzanie oświatą i przedsiębiorczość.
Autorka kilku publikacji z zakresu public relations, marketingu politycznego oraz reklamy.
Główne zainteresowania naukowe: digital marketing, sztuczna inteligencja, smart city, nowoczesne formy reklamy, place branding. Biegle włada j. angielskim, francuskim i włoskim.

Opiekun naukowy koła SKN OnPoint Merito Opole. Redaktor naczelna Magazynu Studenckiego MediaLab. Przewodnicząca Komitetu Okręgowego Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Mediach. Kierownik merytoryczny kierunków: Nowoczesne rzecznictwo prasowe z elementami neurokomunikacji oraz Menedżer Samorządu Terytorialnego – zarządzanie procesami Smart City i Green City.

na zdjęciu wykładowczyni
dr Sandra Murzicz

Doktor nauk o polityce – międzynarodowe stosunki kulturalne, prezeska Fundacji Opolskie Dziouchy i szefowa firmy. Przez wiele lat pracowała w Samorządzie Województwa Opolskiego, najpierw jako specjalista ds. kontaktów międzynarodowych, a następnie w Biurze Sejmiku Województwa Opolskiego. Wykładowca akademicki Uniwersytetu Opolskiego. Posiada doświadczenie w realizacji projektów z funduszy unijnych, środków samorządowych oraz dotacji ministerialnych. Opolska Ambasadorka Unii Europejskiej. Członkini Rady Kobiet Miasta Opola. Aktywnie promuje dziedzictwo kulturowe Śląska Opolskiego w kraju i za granicą.

W wolnych chwilach tworzy biżuterię, joguje i chodzi po górach.

Dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska
dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Politolog, medioznawca, wykładowca, dziennikarz. Była współwłaścicielka pierwszej w Polsce firmy skupiającej dziennikarzy freelacerów Dedlajn (Warszawa).  W czasie kariery dziennikarskiej pracowała m.in. w „Super Expressie”, Wprost”, „Życiu”, a wcześniej odbyła staż w tygodniku „Na przełaj”, praktyki dziennikarskie w Programie Trzecim Polskiego Radia oraz RMF FM.
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego; Polsko-Amerykańskiego Studium Komunikacji Społecznej w Organizacji i Zarządzaniu afiliowanego przy Politechnice Wrocławskiej i Central Connecticut State University; Studium Wiedzy o Krajach Rozwijających się (Uniwersytet Warszawski). Wykładowca i szkoleniowiec (m.in. z zakresu wystąpień publicznych, public relations, zjawiska fake news i bezpieczeństwa w sieci, marketingu politycznego). Specjalizuje się w komunikowaniu politycznym, public relations i mediach. Od kilku lat prowadzi badania nad tworzeniem wizerunku politycznego w mediach, wpływem polityki na funkcjonowaniu mediów. Autorka książki „Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego. Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce” oraz publikacji dotyczących funkcjonowania mediów na styku z polityką, fake news w sieci i związanych z tym zagrożeń. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. 
 

na zdjęciu Adam Ramczykowski - mężczyzna w średnim wieku, ubrany w marynarkę. na nosie ma okulary. w tle widać ściankę.
Adam Ramczykowski

Ekonomista. Ekspert rynku mediów i sektora farmaceutycznego. Praktyk z dziedziny marketingu, sprzedaży i ekonomiki mediów. Dyrektor marketingu Radia Opole. Doświadczony menedżer kultury, producent i wydawca. Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Opole.

na zdjęciu Szymon Sikorski
Szymon Sikorski

Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Prezes spółki The Sport. Członek zarządu Stowarzyszenia Agencji PR i członek komisji ds. mediów i marketingu w Polskim Związku Piłki Nożnej. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl) - promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom oraz Zawartosci (zawartosci.com) - skupionej na insightach i foresightach strategicznych. Był jurorem krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). 

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Wykładowca na studiach MBA (m.in. na WSH we Wrocławiu). 

Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów. Wraz z zespołem laureat kilkunastu Złotych Spinaczy, 4 statuetek PR Wings. W 2014 roku nagrodzony wraz z zespołem za projekt w kategorii Community Relations w międzynarodowej nagrodzie Ragan's PR Daily Awards.  Nominowany do SABRE Awards EMEA. Finalista Protonów 2014.