dr Bronisława Ogonowski

absolwentka studiów filologii polskiej, pedagog, diagnosta, terapeuta. Doktorat uzyskała na Uniwersytecie Opolskim. Wieloletni nauczyciel języka polskiego, specjalista  w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach, mający liczne sukcesy w kształceniu językowym osób z problemami w czytaniu i pisaniu. Członek Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Uczestniczyła  w kursach języka kraju pobytu jako języka obcego w Kanadzie, gdzie zdobyła doświadczenie w kształceniu językowym grup wielojęzycznych. Zainteresowania naukowe z zakresu neuronauk   w terapii i edukacji, tłumaczka i propagatorka metody Arrowsmith - Program oparty na neuroplastyczności mózgu. Doświadczenie w pracy diagnostycznej w Polsce i w Kanadzie. Autorka licznych artykułów i opracowań naukowych.
 

dr Stefania Jagło

absolwentka filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym na Uniwersytecie Wrocławskim, studiów podyplomowych „Przygotowanie kadry do prowadzenia kształcenia ustawicznego na odległość” na Uniwersytecie Wrocławskim (Wydział Matematyki i Informatyki) i Uniwersytecie Warszawskim (Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji), Letniej Szkoły Glottodydaktyki prof. Rocławskiego, stypendystka Instytutu Goethego w Getyndze. Doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa. Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem. Autorka programu nauczania języka polskiego dla uczniów II etapu edukacyjnego napisanego w ramach projektu „Nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych” współfinansowanego przez UE w ramach EFS. Nauczyciel konsultant i redaktor kwartalnika metodycznego „Modelowe Nauczanie” w Miejskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Opolu. Współzałożyciel i członek zarządu stowarzyszenia prowadzącego od 10 lat szkołę podstawową. 
 

Krystyna Dąbek

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i j. angielskiego, oligofrenopedagog,  arteterapeuta,  terapeuta pedagogiczny, specjalista w zakresie edukacji i terapii pedagogicznej dzieci ze spektrum autyzmu oraz Zespołem Aspergera, edukator, nauczyciel dyplomowany, II stopień specjalizacji zawodowej, wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy z małym dzieckiem, konsultant ośrodka doskonalenia nauczycieli, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, studentów, autor i realizator wielu programów kursów grantowych kuratora oświaty, autor programów nauczania, innowacji pedagogicznych oraz wielu publikacji dla nauczycieli oraz innych materiałów pokonferencyjnych, autor książki „Matematyka dla dzieci. Poradnik dla nauczycieli. Z Jackiem w świat, część I”, udział w licznych konferencjach naukowych i problemowych, propagator nauczania bezpodręcznikowego, nowatorskich rozwiązań metodycznych, twórczego rozwiązywania problemów oraz nauczania j. obcego młodszych dzieci w kontekście społecznym i sytuacyjnym.

Łukasz Gajewski

nauczyciel/terapeuta w przedszkolu oraz szkole z oddziałami integracyjnymi, pedagog specjalny, terapeuta SI – Centrum Edukacyjno-Terapeutyczno-Diagnostycznego Autyzmu   w Kędzierzynie-Koźlu. Zajmuje się diagnozą i terapią SI dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju – Stowarzyszenie Rodzin i Przyjaciół Autystów „Mały Książę”. Duże doświadczenie  w zakresie: diagnozy i terapii dzieci i młodzieży z ASD; diagnozy nozologicznej autyzmu, zespołu Aspergera; diagnozy i terapii zaburzeń integracji sensoryczno-motorycznej u dzieci. Trener umiejętności społecznych i komunikacyjnych - terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Prelegent wielu konferencji naukowych na temat organizacji kształcenia  i terapii uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.  Koordynator grupy wsparcia dla Rodziców, Nauczycieli i Terapeutów dzieci z autyzmem oraz grupy wsparcia dla Rodziców, Nauczycieli i Terapeutów uczniów z zespołem Aspergera.