Jednym z kluczowych wyzwań, przed którymi stoją obecnie działy HR jest wejście w rolę wspierającą, nie tylko pracowników, ale także zarządy firm i organizacji. Bycie partnerem, a nawet doradcą, który potrafi sprawnie reagować na zmieniające się priorytety i potrzeby firmy jest dla hr-owców sporym wyzwaniem. Wymaga od nich bowiem znacznie szerszego spojrzenia na działalność organizacji i zachodzące w niej procesy biznesowe. Warto jednak podjąć wyzwanie i konsekwentnie budować swoją pozycję w firmie. Ale jak to zrobić?
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, w ramach nowego cyklu HR’townia, zaprasza (19 listopada w godz. 9-14) na spotkanie szkoleniowe: Jak budować realną pozycję HR w organizacji?
Szkolenie przygotowaliśmy z myślą o wszystkich osobach, które na co dzień pracują w działach HR, oraz innych obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
CO ZYSKASZ W TRAKCIE SZKOLENIA?
- dowiesz się, jakie działania możesz podjąć, aby zarządzanie zasobami ludzkimi było traktowane w twojej firmie, jako jeden z kluczowych obszarów
- dowiesz się, jaka jest obecnie rola HR w innych organizacjach (zestawienie opracowane na podstawie badań krajowych i międzynarodowych oraz własnych doświadczeń trenerów)
- określisz poziom rozwoju funkcji HR w twojej firmie
- dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres funkcję HR w organizacji
- opracujesz własny plan budowania pozycji hr-owca w twojej firmie
- dowiesz się, jakie działania podjąć, aby stać się partnerem dla zarządu swojej firmy (użyteczne modele partnerstwa)
- wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia, którzy reprezentują odmienne organizacje
- otrzymasz praktyczne materiały, które pomogą ci konsekwentnie budować pozycję HR w organizacji
Więcej informacji, zapisy oraz program szkolenia: https://bit.ly/2WlfXDO