Tu zawsze miło Cię widzieć
Dziekanat to miejsce, do którego jako student będziesz zaglądać dość często. Z pewnością słyszałeś niejedną krążącą o nim legendę. Nie obawiaj się, osoby pracujące w Dziekanacie Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu z chęcią pomogą Tobie w rozwiązaniu problemów związanych ze studiowaniem.
W zależności od Twojego kierunku studiów – masz swojego opiekuna, do którego możesz zwrócić się w przypadku problemów bądź pytań.
Czekamy na Ciebie.
Co załatwisz w dziekanacie?
- zaktualizujesz legitymację studencką
- otrzymasz zaświadczenie o statusie studenta
- złożysz wniosek o stypendium
- złożysz podanie do Dziekana
Co możesz załatwić online?
Cenimy Twój czas, dlatego większość podań, które składasz do Władz uczelni (np. w związku z przedłużeniem sesji egzaminacyjnych czy indywidualnym tokiem studiów) znajdziesz w Extranecie (w zakładce “Przewodniki i wzory podań”).
Drogą elektroniczną możesz przesłać prośbę dotyczącą:
- zmiany promotora
- zmiany grupy
- zmiany specjalności
- powtarzania roku
- wpisu warunkowego na następny rok
- urlopu od zajęć
- zaświadczenia o studiowaniu (statusie studenta)
Gdzie nas znajdziesz?
Dziekanat dla studentów I i II stopnia (adres tylko do kontaktu osobistego)
gmach CP, pokój 215, pierwsze piętro
ul. Ratajczaka 5/7
e-mail: dziekanat@poznan.merito.pl
tel. 61 655 33 15
PN: 12:00 - 17:00
ŚR: 08:00 - 14:00
PT: 12:00 - 17:00
SB: 07:30 - 14:00
W poniedziałek 16 grudnia, w okresie 23 grudnia - 1 stycznia oraz w poniedziałek 6 stycznia 2025 roku dział jest nieczynny.