Tu zawsze miło Cię widzieć

Dziekanat to miejsce, do którego jako student będziesz zaglądać dość często. Z pewnością słyszałeś niejedną krążącą o nim legendę. Nie obawiaj się, osoby pracujące w Dziekanacie Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu z chęcią pomogą Tobie w rozwiązaniu problemów związanych ze studiowaniem. 

 

W zależności od Twojego kierunku studiów – masz swojego opiekuna, do którego możesz zwrócić się w przypadku problemów bądź pytań. 
 

Czekamy na Ciebie.

Co załatwisz w dziekanacie?

  • zaktualizujesz legitymację studencką 
  • otrzymasz zaświadczenie o statusie studenta
  • złożysz wniosek o stypendium
  • złożysz podanie do Dziekana 

Co możesz załatwić online?
Cenimy Twój czas, dlatego większość podań, które składasz do Władz uczelni (np. w związku z przedłużeniem sesji egzaminacyjnych czy indywidualnym tokiem studiów) znajdziesz w Extranecie (w zakładce “Przewodniki i wzory podań”). 

Drogą elektroniczną możesz przesłać prośbę dotyczącą:

  • zmiany promotora
  • zmiany grupy
  • zmiany specjalności
  • powtarzania roku
  • wpisu warunkowego na następny rok
  • urlopu od zajęć
  • zaświadczenia o studiowaniu (statusie studenta)


 

Gdzie nas znajdziesz?

Dziekanat dla studentów I i II stopnia (adres tylko do kontaktu osobistego)
gmach CP, pokój 215, pierwsze piętro
ul. Ratajczaka 5/7
e-mail: dziekanat@poznan.merito.pl
tel. 61 655 33 15

 

PN: 12:00 - 17:00

ŚR: 08:00 - 14:00

PT: 12:00 - 17:00

SB: 07:30 - 14:00

W poniedziałek 16 grudnia, w okresie 23 grudnia - 1 stycznia oraz w poniedziałek 6 stycznia 2025 roku dział jest nieczynny.