Opis kierunku

Forma studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej.

Z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy oraz piątki w godzinach popołudniowych.

hybrydowy

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:

  • hybrydowy – wykłady zrealizujesz online synchronicznie na platformie MS Teams, a ćwiczenia i laboratoria w salach wykładowych. W jednym dniu odbywają się tylko wykłady, w innym tylko ćwiczenia.
sp+sum

Wiedzę i umiejętności na tym kierunku studiów magisterskich, uzupełnisz o te, które zdobędziesz na studiach podyplomowych. To, w jakim obszarze się rozwiniesz, zależy od Ciebie. Wybierz coś dla siebie spośród proponowanych kierunków studiów podyplomowych:

Zajęcia na studiach wyższych realizowane będą zgodnie z harmonogramem zjazdów SW, a zajęcia SP na dodatkowym (jednym) zjeździe w miesiącu.

kierunek www

Działalność marketingowa oraz sprzedaż produktów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać, a także jak zarządzać finansami jako menedżer.
Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności menedżerskich oraz tzw. psychologii perswazji. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, zarządzaniem procesami czy zarządzaniem strategicznym.

 

Jako przyszły Absolwent zostaniesz przygotowany do twórczej pracy na stanowiskach kierowniczych wszystkich szczebli w działach handlowych, działach reklamy i PR lub działach marketingu każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego, usługowego lub handlowego oraz w organizacjach non-profit niezależnie od skali działania. Absolwent, który łączy kompetencje profesjonalisty marketingu, z osobą, znającą najnowsze trendy i narzędzia sprzedaży stanowi dla organizacji silny atut, na którym można budować przewagę konkurencyjną.

 

Sprawdź jakie są dodatkowe warunki przyjęcia

zawód pożądany na rynku pracy
system modułowy kształcenia
Zofia Wachowiak

Wybrałam Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu, ponieważ miał w swojej ofercei szeroki wybór przedmiotów i specjalizacji. Wielkim plusem była dostępna specjalizacja dotycząca E-Marketingu. Już od technikum chciałam zostać specem ds. Marketingu. Uwielbiam kontakt z ciekawymi ludźmi, a na uczelni poznałam wiele inspirujących osób. Wykładowcy mili, cierpliwi i z sympatycznym podejściem do studenta. Uniwersytet kładzie duży nacisk na zajęcia praktyczne, dzięki czemu nauka staje się przyjemnością.

Zofia Wachowiak

studentka Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu

Co zyskujesz?

Działalność marketingowa oraz sprzedaż produktów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać, a także jak zarządzać finansami jako menedżer.
Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności menedżerskich oraz tzw. psychologii perswazji. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, zarządzaniem procesami czy zarządzaniem strategicznym.
Jako przyszły Absolwent zostaniesz przygotowany do twórczej pracy na stanowiskach kierowniczych wszystkich szczebli w działach handlowych, działach reklamy i PR lub działach marketingu każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego, usługowego lub handlowego oraz w organizacjach non-profit niezależnie od skali działania.
Absolwent, który łączy kompetencje profesjonalisty marketingu, z osobą, znającą najnowsze trendy i narzędzia sprzedaży stanowi dla organizacji silny atut, na którym można budować przewagę konkurencyjną.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Marketing w cyfrowej transformacji
Niestacjonarne Hybrydowe
od 620 zł
od 620 zł

Program studiów

Program studiów powstał we współpracy z wykładowcami oraz przedstawicielami środowiska biznesowego zawiera tematykę, która pozwoli Ci szeroko spojrzeć na współczesne tendencje w dziedzinie marketingu i sprzedaży m.in. dzięki przedmiotom takim, jak: marketing międzynarodowy, marketing usług czy zrównoważony rozwój.

 

Przedmioty:

Marketing międzynarodowy

Marketing społeczny 

Zarządzanie strategiczne

Zrównoważony rozwój

Ecology (ang.)

Warsztaty badawcze

Finanse dla menedżerów

Marketing usług

Strategie marketingowe

Leadership (ang.)

Filozofia

Kręgi kulturowe i wielokulturowość

Trening umiejętności menedżerskich

Psychologia perswazji

 

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (niestacjonarne).

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (hybrydowe).

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Magdalena Olejniczak
dr inż. Magdalena Olejniczak

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż 

Absolwentka kierunku Towaroznawstwo na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu).  Pracę naukowo – dydaktyczną...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia II stopnia

budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF