Opis kierunku
![Forma studiów](/poznan/sites/poznan/files/styles/610x334/public/media/image/wsb_grafiki_forma%20studiow_485x9_2024.png?itok=FH3CK3oE)
Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej.
Z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy oraz piątki w godzinach popołudniowych.
![hybrydowy](/poznan/sites/poznan/files/styles/610x334/public/media/image/MicrosoftTeams-image%20%2897%29_0.png?itok=e5KDN9Z9)
Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:
- hybrydowy – wykłady zrealizujesz online synchronicznie na platformie MS Teams, a ćwiczenia i laboratoria w salach wykładowych. W jednym dniu odbywają się tylko wykłady, w innym tylko ćwiczenia.
![www](/poznan/sites/poznan/files/styles/610x334/public/media/image/wsb_pz_lic_d1_128_jpg.jpg?itok=v3KSaSid)
Działalność marketingowa oraz sprzedaż produktów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać, a także jak zarządzać finansami jako menedżer.
Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności menedżerskich oraz tzw. psychologii perswazji. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, zarządzaniem procesami czy zarządzaniem strategicznym.
![sum](/poznan/sites/poznan/files/styles/610x334/public/media/image/zdj%C4%99cie_usp%20SUM%20%282%29.jpg?itok=EmI4Ty5P)
Jako przyszły Absolwent zostaniesz przygotowany do twórczej pracy na stanowiskach kierowniczych wszystkich szczebli w działach handlowych, działach reklamy i PR lub działach marketingu każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego, usługowego lub handlowego oraz w organizacjach non-profit niezależnie od skali działania. Absolwent, który łączy kompetencje profesjonalisty marketingu, z osobą, znającą najnowsze trendy i narzędzia sprzedaży stanowi dla organizacji silny atut, na którym można budować przewagę konkurencyjną.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 17 lipca zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 441 zł/mies.
![Zofia Wachowiak](/poznan/sites/poznan/files/styles/opinion/public/media/image/Zrzut%20ekranu%202023-07-27%20100857.png?itok=8yVBgn-t)
Wybrałam Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu, ponieważ miał w swojej ofercei szeroki wybór przedmiotów i specjalizacji. Wielkim plusem była dostępna specjalizacja dotycząca E-Marketingu. Już od technikum chciałam zostać specem ds. Marketingu. Uwielbiam kontakt z ciekawymi ludźmi, a na uczelni poznałam wiele inspirujących osób. Wykładowcy mili, cierpliwi i z sympatycznym podejściem do studenta. Uniwersytet kładzie duży nacisk na zajęcia praktyczne, dzięki czemu nauka staje się przyjemnością.
Co zyskujesz?
![Studentka z laptopem](/poznan/sites/poznan/files/styles/mosaic/public/media/image/slider_licsumUSP_nowa_Wersja_0.png?itok=oP-CpzrJ)
![](/poznan/sites/poznan/files/styles/mosaic/public/media/image/2019_wsb_pz_lic_zima_238_jpg_1.jpg?itok=bnL-E-P5)
![kierunek www](/poznan/sites/poznan/files/styles/mosaic/public/media/image/wsb_pz_lic_d1_098.jpg?itok=Mun8S_ld)
![kierunek www sp1](/poznan/sites/poznan/files/styles/mosaic/public/media/image/20230322_WSB_PZ_SP_niklas_060.jpg?itok=dML7dKNZ)
Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Program studiów powstał we współpracy z wykładowcami oraz przedstawicielami środowiska biznesowego zawiera tematykę, która pozwoli Ci szeroko spojrzeć na współczesne tendencje w dziedzinie marketingu i sprzedaży m.in. dzięki przedmiotom takim, jak: marketing międzynarodowy, marketing usług czy zrównoważony rozwój.
Przedmioty:
Marketing międzynarodowy
Marketing społeczny
Zarządzanie strategiczne
Zrównoważony rozwój
Ecology (ang.)
Warsztaty badawcze
Finanse dla menedżerów
Marketing usług
Strategie marketingowe
Leadership (ang.)
Filozofia
Kręgi kulturowe i wielokulturowość
Trening umiejętności menedżerskich
Psychologia perswazji
Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (niestacjonarne).
Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (hybrydowe).
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia II stopnia
budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00