Opis kierunku
Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej.
Z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy oraz piątki w godzinach popołudniowych.
Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:
- hybrydowy – wykłady zrealizujesz online synchronicznie na platformie MS Teams, a ćwiczenia i laboratoria w salach wykładowych. W jednym dniu odbywają się tylko wykłady, w innym tylko ćwiczenia.
Działalność marketingowa oraz sprzedaż produktów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać, a także jak zarządzać finansami jako menedżer.
Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności menedżerskich oraz tzw. psychologii perswazji. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, zarządzaniem procesami czy zarządzaniem strategicznym.
Jako przyszły Absolwent zostaniesz przygotowany do twórczej pracy na stanowiskach kierowniczych wszystkich szczebli w działach handlowych, działach reklamy i PR lub działach marketingu każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego, usługowego lub handlowego oraz w organizacjach non-profit niezależnie od skali działania. Absolwent, który łączy kompetencje profesjonalisty marketingu, z osobą, znającą najnowsze trendy i narzędzia sprzedaży stanowi dla organizacji silny atut, na którym można budować przewagę konkurencyjną.
Wybrałam Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu, ponieważ miał w swojej ofercei szeroki wybór przedmiotów i specjalizacji. Wielkim plusem była dostępna specjalizacja dotycząca E-Marketingu. Już od technikum chciałam zostać specem ds. Marketingu. Uwielbiam kontakt z ciekawymi ludźmi, a na uczelni poznałam wiele inspirujących osób. Wykładowcy mili, cierpliwi i z sympatycznym podejściem do studenta. Uniwersytet kładzie duży nacisk na zajęcia praktyczne, dzięki czemu nauka staje się przyjemnością.
Co zyskujesz?
Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Program studiów powstał we współpracy z wykładowcami oraz przedstawicielami środowiska biznesowego zawiera tematykę, która pozwoli Ci szeroko spojrzeć na współczesne tendencje w dziedzinie marketingu i sprzedaży m.in. dzięki przedmiotom takim, jak: marketing międzynarodowy, marketing usług czy zrównoważony rozwój.
Przedmioty:
Marketing międzynarodowy
Marketing społeczny
Zarządzanie strategiczne
Zrównoważony rozwój
Ecology (ang.)
Warsztaty badawcze
Finanse dla menedżerów
Marketing usług
Strategie marketingowe
Leadership (ang.)
Filozofia
Kręgi kulturowe i wielokulturowość
Trening umiejętności menedżerskich
Psychologia perswazji
Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (niestacjonarne).
Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (hybrydowe).
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia II stopnia
W listopadzie Biuro Rekrutacji jest nieczynne w każdą sobotę.
budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00