Opis kierunku

Forma studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej.

Z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy oraz piątki w godzinach popołudniowych.

hybrydowy

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:

  • hybrydowy – wykłady zrealizujesz online synchronicznie na platformie MS Teams, a ćwiczenia i laboratoria w salach wykładowych. W jednym dniu odbywają się tylko wykłady, w innym tylko ćwiczenia.
www

Działalność marketingowa oraz sprzedaż produktów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać, a także jak zarządzać finansami jako menedżer.
Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności menedżerskich oraz tzw. psychologii perswazji. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, zarządzaniem procesami czy zarządzaniem strategicznym.

 

sum

Jako przyszły Absolwent zostaniesz przygotowany do twórczej pracy na stanowiskach kierowniczych wszystkich szczebli w działach handlowych, działach reklamy i PR lub działach marketingu każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego, usługowego lub handlowego oraz w organizacjach non-profit niezależnie od skali działania. Absolwent, który łączy kompetencje profesjonalisty marketingu, z osobą, znającą najnowsze trendy i narzędzia sprzedaży stanowi dla organizacji silny atut, na którym można budować przewagę konkurencyjną.

 

Sprawdź jakie są dodatkowe warunki przyjęcia

Uścisk dłoni
zawód pożądany na rynku pracy
Tryby
system modułowy kształcenia

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

Do 2 stycznia
czesne już od
540 zł
506 zł
miesięcznie

Zapisując się do 2 stycznia zyskujesz:

 

  • 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

 

 

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.

 

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 540 zł/mies.

Zofia Wachowiak

Wybrałam Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu, ponieważ miał w swojej ofercei szeroki wybór przedmiotów i specjalizacji. Wielkim plusem była dostępna specjalizacja dotycząca E-Marketingu. Już od technikum chciałam zostać specem ds. Marketingu. Uwielbiam kontakt z ciekawymi ludźmi, a na uczelni poznałam wiele inspirujących osób. Wykładowcy mili, cierpliwi i z sympatycznym podejściem do studenta. Uniwersytet kładzie duży nacisk na zajęcia praktyczne, dzięki czemu nauka staje się przyjemnością.

Zofia Wachowiak

studentka Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu

Co zyskujesz?

Studentka z laptopem
* Działalność marketingowa oraz sprzedaż produktów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać, a także jak zarządzać finansami jako menedżer.
Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności menedżerskich oraz tzw. psychologii perswazji. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, zarządzaniem procesami czy zarządzaniem strategicznym.
Jako przyszły Absolwent zostaniesz przygotowany do twórczej pracy na stanowiskach kierowniczych wszystkich szczebli w działach handlowych, działach reklamy i PR lub działach marketingu każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego, usługowego lub handlowego oraz w organizacjach non-profit niezależnie od skali działania.
kierunek www
Absolwent, który łączy kompetencje profesjonalisty marketingu, z osobą, znającą najnowsze trendy i narzędzia sprzedaży stanowi dla organizacji silny atut, na którym można budować przewagę konkurencyjną.
kierunek www sp1

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Marketing w cyfrowej transformacji
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 571 zł 605 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 605 zł
Sprzedaż w innowacyjnym przedsiębiorstwie
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 571 zł 605 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 605 zł

Program studiów

Program studiów powstał we współpracy z wykładowcami oraz przedstawicielami środowiska biznesowego zawiera tematykę, która pozwoli Ci szeroko spojrzeć na współczesne tendencje w dziedzinie marketingu i sprzedaży m.in. dzięki przedmiotom takim, jak: marketing międzynarodowy, marketing usług czy zrównoważony rozwój.

 

Przedmioty:

Marketing międzynarodowy

Marketing społeczny 

Zarządzanie strategiczne

Zrównoważony rozwój

Ecology (ang.)

Warsztaty badawcze

Finanse dla menedżerów

Marketing usług

Strategie marketingowe

Leadership (ang.)

Filozofia

Kręgi kulturowe i wielokulturowość

Trening umiejętności menedżerskich

Psychologia perswazji

 

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (niestacjonarne).

 

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (hybrydowe).

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Magdalena Olejniczak
Jacek Kall
Michał Pajdak
Maja Błaszak
Agnieszka Markiewicz
Aleksandra Jakimowicz
Zdjęcie wykładowcy
Kamil Ogrodnik
Łukasz Szymaniak.
Karolina Oleksa
dr inż. Magdalena Olejniczak

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż 

Absolwentka kierunku Towaroznawstwo na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu).  Pracę naukowo – dydaktyczną...

dr hab. Jacek Kall, profesor UWSB Merito

Profesor nadzwyczajny UWSB Merito, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej...

Marcin Fijoł

Doradca Wsparcia Sprzedaży i Trener Biznesu wywodzący się z branży marketingowej, w której swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kraju oraz za granicą pracując zarówno po stronie agencji reklamowych oraz klienta. Pracował dla takich marek jak The Mirror, 20th Century Fox, Philips,...

Michał Pajdak

Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie i doktoranckie), certyfikowanym trenerem (certyfikat House of Skills) i coachem biznesowym, mentorem.  Jest laureatem rządowego programu - TOP 500 Innovators.  Od 13 lat zajmuje się...

dr Maja Błaszak

Jeśli lubisz to, co robisz, to nigdy w życiu nie będziesz musiał przepracować ani jednego dnia.
Każdego dnia w pracy szukam wyzwań, każdy nowy dzień stawia przede mną nowe zadania i zaskakuje mnie. To pozwala mi czuć się świetnie, każdego dnia, gdy idę do pracy. To tak jakbym...

dr inż. Piotr Szafer

Prowadzi zajęcia z technologia informacyjnej, narzędzi informatyki, arkusz kalkulacyjnego w finansach oraz towaroznawstwa. Prowadził własną działalność w zakresie usług informatycznych. Kierunkami zainteresowań są praktyczne aplikacje w zakresie budowy podstaw społeczeństwa...

Agnieszka Markiewicz

Lubię ludzi. Dlatego wybrałam taki zawód. Od początku mojej ścieżki zawodowej zajmuję się słowem. Pisanym, mówionym, dobrym i głównie polskim. Ukończyłam studia filologiczne na uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mam za sobą studia podyplomowe z komunikacji biznesowej,...

Aleksandra Jakimowicz

Absolwentka Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Przez większość swojej kariery związana z branżą ochrony zdrowia. Kierownik i wykonawca wielu projektów internetowych z obszaru e-health, e-commerce, health care oraz uczestniczka licznych kursów...

Paweł Łopatka

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse. Z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu związany od 2016 roku. Poza pracą naukową i dydaktyczną, odbywał staże i pracował w agendach rządowych (m.in. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo...

dr Kamil Ogrodnik

Wykładowca akademicki i aktywny zawodowo ekonomista. Zawodowo związany z sektorem bankowym, jako analityk korporacyjny. Jest autorem publikacji naukowych oraz wykładów z zakresu rachunkowości i analizy finansowej. Prowadził liczne zajęcia w zakresie przygotowania do egzaminów zawodowych...

Łukasz Szymaniak

Wykładowca, trener biznesu i szkoleniowiec. Karierę zawodową związał z marketingiem i reklamą pracując dla takich firm jak Interia.pl, Grupa Wirtualna Polska, Grupa Karlik i Giacomo Conti. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Stosunki Międzynarodowe (spec....

dr Karolina Oleksa-Marewska

Doktor nauk o zarządzaniu, psycholog- ukończyła dwie specjalności magisterskie: psychologię kliniczną oraz psychologię pracy i organizacji. Absolwentka studiów licencjackich z zarządzania, specjalność International Business. Dyplomowany trener kompetencji miękkich, członek Polskiego...

Maciej Kowalski

Absolwent Uniwersytetu Technicznego w Poznaniu, MBA Nottingham Trent University oraz podyplomowych studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami oraz finansami przedsiębiorstw. Posiada ponad 20-letnie, praktyczne doświadczenie zawodowe....

dr Wojciech Laskowski

Wykładowca komunikacji i trener umiejętności miękkich. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną, następnie kontynuował studia na filozofii. Doktorat obronił z językoznawstwa stosowanego. Od 10 lat prowadzi firmę doradczo-szkoleniową. Specjalizuje się w coachingu i...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia II stopnia

W grudniu nieczynne w każdą sobotę. W dniach 23.12, 27.12, 30.12, 02.01, 03.01. od 10:00 do 14:00

budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF