Wygodne zapisy na studia - krok po kroku
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Harmonogram roku akademickiego (stacjonarne)
Harmonogram roku akademickiego (niestacjonarne)
Harmonogram roku akademickiego (nabór zimowy) - harmonogram.pdf
Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem WSB.
Co zyskujesz, zakładając konto:
-
proces rekrutacji przejdziesz online
-
dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
-
sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów
-
w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście dyplom ukończenia studiów lub inne wymagane dokumenty.
Wygodne zapisy na studia - krok po kroku
KROK 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu.
KROK 2.
Załóż Konto Kandydata, w którym znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące tego, jak skutecznie przejść proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem WSB.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.
KROK 3.
Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu online, szybko i wygodnie!
Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.
KROK 4.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
KROK 5.
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!
Teraz możesz:
-
przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
-
sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
-
dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
Rekrutacja bez zakładania konta
KROK 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.
KROK 2.
Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.
KROK 3.
W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na dwa sposoby:
-
przychodząc osobiście
-
wysyłając je do nas pocztą tradycyjną.
Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.
KROK 4.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
KROK 5.
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!
Teraz możesz:
-
przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
-
sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
-
dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
PRZYDATNE DOKUMENTY
Dodatkowe zasady dotyczące przyjęcia na II stopień
Umowa o świadczenie usług edukacyjnych
Odstąpienie od umowy o świadczenie usług edukacyjnych PL
Odstąpienie od umowy o świadczenie usług edukacyjnych ENG
Załącznik do uchwały nr 109/2024 - Regulamin opłat
Zamówienie na FV dla osób fizycznych
Zmiany w dodatkowych warunkach rekrutacji kandydatów na studia II stopnia
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami
Dla kandydatów z niepełnosprawnościami
Zapraszamy do biura rekrutacji od strony ulicy Franciszka Ratajczaka.
Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3, 61-891, Poznań
Po zbliżeniu się do drzwi wejściowych otworzą się one automatycznie. Biuro Rekrutacji znajduje się na parterze.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 2 stycznia zyskujesz:
- 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 540 zł/mies.