Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

 

 

Harmonogram roku akademickiego (stacjonarne)

Harmonogram roku akademickiego (niestacjonarne)

 

sum

Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem WSB.  


Co zyskujesz, zakładając konto: 

  • proces rekrutacji przejdziesz online 

  • dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu 

  • sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów 

  • w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.  

 

Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście dyplom ukończenia studiów lub inne wymagane dokumenty.  

 

Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

KROK 1.

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu. 

 

KROK 2.

Załóż Konto Kandydata, w którym znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące tego,  jak skutecznie przejść proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem WSB. 

Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi. 

KROK 3.

Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu online, szybko i wygodnie! 

 

Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie. 

 

KROK 4.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

 
KROK 5.

To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!  

 

Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.    

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu 

  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

Rekrutacja bez zakładania konta

KROK 1.

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.  

KROK 2.

Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.  

Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić. 

KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na dwa sposoby:  

  • przychodząc osobiście 

  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną. 

 

Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz  w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie. 

KROK 4.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym! 

KROK 5.

To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!  


Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.    

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu 

  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

  •  

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Dla kandydatów z niepełnosprawnościami

 

Zapraszamy do biura rekrutacji od strony ulicy Franciszka Ratajczaka.

 

Budynek RR, parter

ul. Ratajczaka 1-3, 61-891, Poznań

 

Po zbliżeniu się do drzwi wejściowych otworzą się one automatycznie. Biuro Rekrutacji znajduje się na parterze.