Opis kierunku

Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams.  Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.

  • min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej  (w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów).

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

 

 

 

online

W czasie studiów, poznasz jak istotne jest zrozumienie potrzeb, emocji i motywacji, aby tworzyć treści, które przemówią do odbiorcy i skłonią do działania. Wykładowcy-praktycy przeprowadzą krok po kroku przez proces pisania skutecznych tekstów i udzielą wnikliwego feedbacku. Absolwenci kierunku mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.

online

Absolwent kierunku może pracować m.in. jako copywriter/content writer, specjalista ds. marketingu treści, copywriter SEO, copywriter e-commerce, specjalista ds. social media/content manager, specjalista ds. PR, specjalista ds. brandingu, redaktor/korektor.

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP 


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

 

Dowiedz się więcej o BUR

nauka

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

 

Skontaktuj się z nami

Co zyskujesz?

  • Poznasz psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczysz się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje.
  • Nauczysz się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję.
  • Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, dzięki czemu będziesz trafnie odpowiadać na problemy wyrażone w zapytaniach.
  • Nauczysz się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka. Dowiesz się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl.
  • Dowiesz się, jak skupić uwagę czytelnika od pierwszych chwil, by zachęcić czytelnika do kliknięcia.
  • Poznasz tajniki storytellingu - dowiesz się, jak wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami.
  • Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnisz się w tłumie treści i zdobędziesz zaufanie.
  • Będziesz mógł zarabiać na tym, co lubisz robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.

Korzyści

  • Nauczysz się, jak pisać teksty do zakładek "Oferta" i "O nas", co pozwoli Ci interesująco przedstawić ofertę i osobowość Twojej marki.
  • Dowiesz się, jak pisać językiem marki, czyli tworzyć treści, które są spójne i rozpoznawalne.
  • Nauczysz się pisać artykuły blogowe, które pomogą Ci stać się liderem w Google dla zapytań, z których chcesz być znany.
  • Nauczysz się pisać claim i slogan reklamowy, które zapadną w pamięć odbiorcy.
  • Nauczysz się pisać posty do social mediów, dzięki czemu zbudujesz relacje ze swoimi odbiorcami.
  • Będziesz tworzyć kampanie w Facebook Ads, co zwiększy efektywność Twoich działań marketingowych.
  • Nauczysz się tworzyć kampanie płatne na Linkedin, co jest kluczowe w promocji treści w sektorze B2B.
  • Dowiesz się, jak pisać teksty reklamowe w Google Ads, co zwiększy szanse na dotarcia do potencjalnych klientów.
  • Dowiesz się, jak budować markę osobistą jako copywriter i wyróżnić się na rynku pracy.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać AI w pracy copywritera, co pozwoli Ci automatyzować pisania i generować inspiracje.
  • Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu zbudujesz profesjonalny wizerunek marki.

Dla kogo?

  • Osób zainteresowanych tworzeniem skutecznych treści reklamowych, marketingowych oraz informacyjnych.
  • Osób pracujących w agencjach reklamowych, które chcą doskonalić swoje umiejętności w tworzeniu skutecznych treści.
  • Freelancerów, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę o usługi copywritingowe.
  • Osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć karierę jako copywriter.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

W programie studiów m.in.

  • Mnóstwo praktycznych zajęć pisarskich.
  • Warsztaty pisarskie pod okiem praktyków, otrzymanie feedbacku.
  • Przeprowadzenie przez proces pisania skutecznych ofert krok po kroku.
  • Wiedza z dziedzin powiązanych: SEO, reklama na Facebooku, w Google i Linkedin.
  • Praktyczne ćwiczenia z wykorzystania AI.

Bezpłatne szkolenia

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Dlaczego warto?

Joanna Wrycza-Bekier

Podczas studiów słuchacze odkrywają, jak istotne jest zrozumienie potrzeb i emocji odbiorców, aby móc tworzyć treści, które naprawdę do nich przemawiają i wywołują działania. Kreowanie treści, które trafiają prosto do serc i umysłów odbiorców jest kluczowym argumentem przemawiającym za wyborem kierunku. Ponadto absolwenci mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor. 

 

Słuchacze kierunku Copywriting: 

  • poznają psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczą się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje, 
  • nauczą się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję, 
  • nauczą się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka, 
  • dowiedzą się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl, 
  • nauczą się przyciągać i utrzymywać uwagę czytelnika, 
  • nauczą się wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami, 
  • poznają zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnią się w tłumie treści i zdobędą zaufanie, 
  • nauczą się wykorzystać AI, by przyspieszyć pracę nad tekstami,
  • będą mogli zarabiać na tym, co lubią robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.

Joanna Wrycza-Bekier

wykładowca

Nie czekaj, zapisz się już teraz!

Do 24 kwietnia studia
1200 zł
taniej

Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Joanna Wrycza - Bakier
dr Joanna Wrycza - Bakier

Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe, literackie i reklamowe. Książki te zdobyły status...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

W dniach 18-21.04 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF