Opis kierunku
Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.
- min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej (w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów).
Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

W czasie studiów, poznasz jak istotne jest zrozumienie potrzeb, emocji i motywacji, aby tworzyć treści, które przemówią do odbiorcy i skłonią do działania. Wykładowcy-praktycy przeprowadzą krok po kroku przez proces pisania skutecznych tekstów i udzielą wnikliwego feedbacku. Absolwenci kierunku mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.

Absolwent kierunku może pracować m.in. jako copywriter/content writer, specjalista ds. marketingu treści, copywriter SEO, copywriter e-commerce, specjalista ds. social media/content manager, specjalista ds. PR, specjalista ds. brandingu, redaktor/korektor.

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?
Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP
Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!
Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.
Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Co zyskujesz?
- Poznasz psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczysz się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje.
- Nauczysz się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję.
- Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, dzięki czemu będziesz trafnie odpowiadać na problemy wyrażone w zapytaniach.
- Nauczysz się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka. Dowiesz się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl.
- Dowiesz się, jak skupić uwagę czytelnika od pierwszych chwil, by zachęcić czytelnika do kliknięcia.
- Poznasz tajniki storytellingu - dowiesz się, jak wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami.
- Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnisz się w tłumie treści i zdobędziesz zaufanie.
- Będziesz mógł zarabiać na tym, co lubisz robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.
Korzyści
- Nauczysz się, jak pisać teksty do zakładek "Oferta" i "O nas", co pozwoli Ci interesująco przedstawić ofertę i osobowość Twojej marki.
- Dowiesz się, jak pisać językiem marki, czyli tworzyć treści, które są spójne i rozpoznawalne.
- Nauczysz się pisać artykuły blogowe, które pomogą Ci stać się liderem w Google dla zapytań, z których chcesz być znany.
- Nauczysz się pisać claim i slogan reklamowy, które zapadną w pamięć odbiorcy.
- Nauczysz się pisać posty do social mediów, dzięki czemu zbudujesz relacje ze swoimi odbiorcami.
- Będziesz tworzyć kampanie w Facebook Ads, co zwiększy efektywność Twoich działań marketingowych.
- Nauczysz się tworzyć kampanie płatne na Linkedin, co jest kluczowe w promocji treści w sektorze B2B.
- Dowiesz się, jak pisać teksty reklamowe w Google Ads, co zwiększy szanse na dotarcia do potencjalnych klientów.
- Dowiesz się, jak budować markę osobistą jako copywriter i wyróżnić się na rynku pracy.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać AI w pracy copywritera, co pozwoli Ci automatyzować pisania i generować inspiracje.
- Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu zbudujesz profesjonalny wizerunek marki.
Dla kogo?
- Osób zainteresowanych tworzeniem skutecznych treści reklamowych, marketingowych oraz informacyjnych.
- Osób pracujących w agencjach reklamowych, które chcą doskonalić swoje umiejętności w tworzeniu skutecznych treści.
- Freelancerów, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę o usługi copywritingowe.
- Osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć karierę jako copywriter.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
W programie studiów m.in.
- Mnóstwo praktycznych zajęć pisarskich.
- Warsztaty pisarskie pod okiem praktyków, otrzymanie feedbacku.
- Przeprowadzenie przez proces pisania skutecznych ofert krok po kroku.
- Wiedza z dziedzin powiązanych: SEO, reklama na Facebooku, w Google i Linkedin.
- Praktyczne ćwiczenia z wykorzystania AI.
Bezpłatne szkolenia
Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.
Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.
Dlaczego warto?

Podczas studiów słuchacze odkrywają, jak istotne jest zrozumienie potrzeb i emocji odbiorców, aby móc tworzyć treści, które naprawdę do nich przemawiają i wywołują działania. Kreowanie treści, które trafiają prosto do serc i umysłów odbiorców jest kluczowym argumentem przemawiającym za wyborem kierunku. Ponadto absolwenci mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.
Słuchacze kierunku Copywriting:
- poznają psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczą się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje,
- nauczą się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję,
- nauczą się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka,
- dowiedzą się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl,
- nauczą się przyciągać i utrzymywać uwagę czytelnika,
- nauczą się wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami,
- poznają zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnią się w tłumie treści i zdobędą zaufanie,
- nauczą się wykorzystać AI, by przyspieszyć pracę nad tekstami,
- będą mogli zarabiać na tym, co lubią robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.
Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:
- 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych
W dniach 18-21.04 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00