Klaudia Idziak
Klaudia Idziak

Creative mind 💡 & Personal Development Enthusiast 🌱⬆️ | Trenerka i wykładowczyni. Opiekunka merytoryczna i autorka programu studiów podyplomowych Event Manager. Z pasją łączy wiedzę akademicką z praktyką biznesową, współpracując z najlepszymi specjalistami w branży przy organizacji studiów podyplomowych, warsztatów i programów rozwojowych – zarówno otwartych dla każdego, jak i zamkniętych dla firm. Jej dotychczasowa droga zawodowa przez dłuższy czas związana była z projektowaniem doświadczeń klienta w branży turystycznej, eventowej i szkoleniowej. Obszarami jej zainteresowań są: komunikacja międzypokoleniowa, innowacje w edukacji oraz zarządzanie eventami. Czterokrotna absolwentka Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu na kierunkach: Turystyka i rekreacja, Zarządzanie marketingowe, Innowacyjne zarządzanie marką oraz Branding i content marketing. Ponad wszystko ceni w ludziach autentyczność i zaangażowanie oraz wierzy, że najlepsze projekty powstają na styku wiedzy, kreatywności i efektywnej współpracy.

Małgorzata Muzsik
Małgorzata Muzsik

Senior event manager agencji eventowej w Poznaniu z 16 letnim doświadczeniem i udokumentowanym sukcesem w organizowaniu udanych i niezapomnianych wydarzeń. Zarządza planowaniem i realizacją dużych imprez korporacyjnych w tym konferencji, gal, jubileuszy dla globalnych firm różnych branż m.in. Amazon, Danfoss Poland, MAN Bus, Orlen, Rainbow, Geberit, Carlsberg, HBO, PGNiG. 

Współorganizator wielu imprez sportowych dla instytucji publicznych i eventów towarzyszących. Z dbałością o szczegóły i dużą pasją wyróżnia się planowaniu i realizacji projektów.  

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego z Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego, kierunku: techniki komunikacji i perswazji w biznesie. Ukończyła wiele szkoleń z obszaru marketingu, komunikacji, negocjacji, wystąpień publicznych. 

Tomasz Palak
Tomasz Palak

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej, Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu, Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji i Uczelni Techniczno-Handlowej. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl. Twórca książki "Internet a prawo - jak się nie potknąć?". Prywatnie gitarzysta. 

Joanna Zakrzewska
Joanna Zakrzewska

Event Manager z wieloletnim doświadczeniem w branży hotelarskiej i eventowej, specjalizujący się w kompleksowej obsłudze gości biznesowych – od sprzedaży, przez planowanie, aż po realizację wydarzenia. Jednym z najważniejszych momentów w jego pracy była organizacja konferencji dla Politechniki Gdańskiej – projekt, który nauczył go, że sukces każdego wydarzenia zależy nie tylko od perfekcji, ale także od wyczucia szczegółów, które tworzą spójną całość. Event Manager, który wie, że przygotowanie skutecznej oferty, to coś więcej niż tylko lista usług – to umiejętność zrozumienia marzeń i potrzeb gościa biznesowego. Jego podejście opiera się na autentyczności, elastyczności i kreatywności, a każdą ofertę tworzy z myślą o spersonalizowanym doświadczeniu gościa. Podczas prelekcji podzieli się praktycznymi wskazówkami, jak tworzyć oferty, które nie tylko odpowiadają na potrzeby gości MICE, ale również inspirują ich do współpracy. 

Sebastian Drobczyński
Sebastian Drobczyński

Ekspert ds. wizerunku i komunikacji kryzysowej Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze kreowania wizerunku osób, firm, podmiotów państwowych i samorządowych oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi skuteczne kampanie wizerunkowe, media relations, rozwiązuje sytuacje kryzysowe. Autor książek i artykułów. Twórca kampanii wizerunkowych, informacyjno-promocyjnych dla firm, partii politycznych i podmiotów samorządowych. Konsultant i ekspert zewnętrzny firm, organizacji, PES, instytucji samorządowych w obszarze tworzenia strategii wizerunkowych, rozwoju kapitału ludzkiego oraz rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Doradca partii politycznych i polityków. Jako wykładowca akademicki i praktyk prowadzi zajęcia z uczestnikami studiów podyplomowych między innymi dla takich uczelni jak: Collegium Da Vinci (dawna: Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu), SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Uniwersytet WSB Merito, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Autor programu i kierownik merytoryczny Studiów Podyplomowych Kreowanie wizerunku na SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Poznaniu. Komentator wydarzeń dla mediów, w tym między innymi: Polsat News, TVN24, TVP S.A., Onet, WirtualneMedia, WTK (Wielkopolska Telewizja Kablowa), Press.pl, Radio Poznań, Radio Szczecin, Halo Radio, Radio Zet, Radio RMF, Gazeta Pomorska, Gazeta Wyborcza, Głos Wielkopolski, Newsweek Polska, Press, Rzeczpospolita.

 

Roksana Adamowska
Roksana Adamowska

Ma 11-letnie doświadczenie w kreowaniu, produkcji i koordynacji wydarzeń kulturalnych oraz biznesowych. Członkini zarządu fundacji Cukier Puder, działającej na rzecz kultury. Od 9 lat pracuje w agencji eventowej, gdzie zajmuje się planowaniem, organizacją i koordynacją różnorodnych wydarzeń biznesowych. Dzięki jej kreatywności i umiejętnościom tworzenia oryginalnych scenariuszy, każde wydarzenie staje się niepowtarzalnym doświadczeniem. Wykorzystuje innowacyjne technologie i nowatorskie pomysły, aby zapewnić wyjątkowość i atrakcyjność każdego projektu. Na swoim koncie ma wydarzenia związane z takimi markami jak Netto, Yes, Bridgestone, Millennium Bank, Zalando, Eurobank, DHL, Eurocash, Solaris, Medicover, Lisner oraz Chata Polska. Dodatkowo, pracowała przy różnych projektach kulturalnych min.: Short Waves Festival, Vivisesja czy Malta Festival. Jej wszechstronne doświadczenie i zaangażowanie sprawiają, że jest cenionym specjalistą w branży eventowej. 

Rafał Tabaczek
Rafał Tabaczek

Trener/Coach/Mówca/Wykładowca/Praktyk NLP/Konsultant


Zdobywca prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. 
Wyróżnienie PNSA – kategoria: Super Sprzedawca w 2014 roku.


Ekspert w zakresie motywacji, negocjacji i wywierania wpływu. Praktyk z 23-letnim doświadczeniem w branżach: bankowość, ubezpieczenia, nieruchomości, elektrotechnika, motoryzacja, IT, FMCG, OZE. Posiada bogate doświadczenie w wystąpieniach publicznych i konferencjach głównie z obszaru motywacji dla szefów działów z w/w branż.

rzez wiele lat sprzedawał, doradzał i zarządzał w różnych firmach, dzięki temu jest wiarygodnym i przekonującym trenerem. Jako trener pracuje od przeszło 14 lat, w tym czasie w jego szkoleniach wzięło udział ponad 12 500 osób. To ponad 15 500 h szkoleniowych i przeszło 3000 h coachingowych. Wśród klientów między innymi: Alior Bank, PZU, LINK4, Konfederacja Lewiatan, Polwell, Puls Biznesu, PGE, Santander, Uniwersytet Merito Wyższa Szkoła Bankowa, Amplus, BE Media, Pełka 360, Ever Cleaning, Home Asset, Bonus Nieruchomości, Multinieruchomości, Collegium Da Vinci, Ekspert Systemy Informatyczne, Tchibo, ESTO, Emiwo, NTI Polska, e-klimatyzacje, LockOn, Axell Logistic, Apro Investment Deweloper,  Quercus, Stanro, BTC, Unikadr, Hisert, MTC Counsulting, DCC Grygorcewicz, Deer Spedycja, Sunday Polska, Xene Energie, Xene Biznes, Polkomtel, Praxeo, Rockwool, Dräger, w Punkt Nieruchomości i Finanse.


Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Szczecinie, jak również MBA w Szczecińskiej WSB z zakresu motywacji, negocjacji i technik wywierania wpływu, w czym się specjalizuje. 

Katarzyna Zdulska
Katarzyna Zdulska

Certyfikowany coach kognitywny.

Odpowiadała za założenia strategiczne i wdrożeniowe do kampanii w mediach offline i online. Sprawowała pieczę nad złożonymi budżetami. Ma doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych i PR, operacyjnym zarządzaniu narzędziami do komunikacji marketingowej, weryfikowaniu efektywności przedsięwzięć promocyjnych oraz organizacji eventów. Bliska jest jej ideologia tworzenia wartości dodanej w odpowiedzi na insighty i umacniania wizerunku przez akcje z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest wykładowcą na studiach wyższych z marketingu i strategii marketingowych.

Współpracowała z wieloma agencjami reklamowymi, kieruje projektami finansowanymi ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych. Wielokrotnie kierowała kilku lub kilkunastoosobowym zespołem, z którym realizowała kompleksowe działania promocyjne i wizerunkowe, zawierające tworzenie kampanii do mediów tradycyjnych i internetowych, kreację treści graficznych i informacyjnych do narzędzi komunikacji z rozbudowanymi grupami odbiorców, eventy, czy też media relations i sponsoring. Planowała, wdrażała i rozliczała kampanie o zasięgu krajowym i międzynarodowym.

Od ponad 14 lat pracuje w obszarze marketingu, w tym od ponad 12 na stanowiskach kierowniczych. Uczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej dla Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu obecnie Uniwersytet WSB Merito, który obecnie jest jedną
z bardziej rozpoznawalnych marek w branży edukacji prywatnej. Wcześniej, pracując w branży motoryzacyjnej, miała okazję z sukcesem realizować lokalne działania marketingowe dla marek z segmentu premium oraz dla aut klasy średniej. Była również dziennikarzem muzycznym i prezenterem radiowym.

Krystian Zakrzewski
Krystian Zakrzewski

Trener, konsultant, facylitator.

 

Współpracuje z pracownikami różnych organizacji, klientami i studentami. Spotyka się z nimi w ramach działań szkoleniowo-rozwojowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w handlu, które dostarcza mu kontekstu, wykorzystywanego przy projektowaniu i prowadzeniu warsztatów dla zróżnicowanych zespołów. Jako trener ustala cele rozwojowe i dobiera odpowiednie metody nauczania.

Autor kursu "Pozyskiwanie i budowanie lojalności klienta" na studiach online, z którego mogą korzystać studenci preferujący tryb nauki zdalnej.

Jego doświadczenie zawodowe obejmuje kilka kluczowych obszarów:
•    Kompetencje managerskie: Warsztaty koncentrują się na tematach takich jak: skuteczny feedback, zarządzanie zespołem, budowanie silnych relacji oraz efektywne przeprowadzanie spotkań. Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu dodaje wartości jego szkoleniom, pomagając uczestnikom w praktycznym zrozumieniu tych zagadnień.
•    Sprzedaż: Dzięki bogatemu, ponad trzynastoletniemu doświadczeniu w dziedzinie sprzedaży, oferuje szkolenia, które pomagają sprzedawcom osiągać wybitne wyniki. W trakcie warsztatów wskazuje na praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi i strategii sprzyjających sukcesowi w sprzedaży.
•    Kompetencje miękkie: Koncentruje się na zagadnieniach takich jak produktywność osobista, twórcze rozwiązywanie problemów, komunikacja, zarządzanie konfliktami i inne aspekty kluczowe dla skutecznej pracy zespołowej.

 

Krystian jest również entuzjastą blended learningu. Lubi łączyć tradycyjne metody nauczania z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi, aby uczestnicy mogli osiągnąć optymalne wyniki.

 

W wolnych chwilach eksploruje rowerowe szlaki, literaturę i filmy science fiction. W szczególności te poruszające tematykę AI.

 

zdjęcie wykładowcy
Marta Żurowska

Konsultantka biznesu | Trenerka PCM® (odkodowanie interakcji międzyludzkich) | Trenerka FRIS® (style myślenia) | Masterka RMP® (motywacja wewnętrzna) Autorka rozwojowych książek dla dzieci liderów. Od ponad 19 lat pracuje w biznesie, pełniła m.in. funkcję menedżerki ds. rozwoju kompetencji sieci sprzedaży w Santander Leasing SA. Tworzyła i wdrażała liczne projekty (m.in. modele kompetencyjne, programy wdrożenia nowych doradców leasingowych, e-learningi z zakresu wiedzy o leasingu, systemy sprawdzania wiedzy – ogólnopolskie testy wiedzy w sieci sprzedaży). Specjalizuje się w szkoleniach dla szefów oraz ich zespołów z zakresu komunikacji i współpracy. Prowadzi również treningi indywidualne dla liderów. Pomaga ludziom dobrze myśleć o sobie i tworzyć miejsca pracy, w których chce się chcieć. Prowadzi szkolenia dla menedżerów w obszarach Komunikacja. Zarządzanie. Relacje, m.in.:
Marka osobista lidera, delegowanie zadań, przywództwo sytuacyjne,
Informacja zwrotna, motywowanie, wdrażanie nowych pracowników;
Asertywność w biznesie;
Kalibruj moc zespołu wg PCM®
Samoświadomość liderska wg PCM®
Efektywny zespół wg metodologii FRIS®;
Motywacja wewnętrzna (w tym wg metodologii RMP®);
Budowanie pewności siebie;
Działanie mimo obaw;
Komunikacja w biznesie;
Zarządzanie sobą w stresie, podnoszenie odporności mentalnej;
Efektywność osobista, w tym zarządzanie sobą w czasie.


Nagrywa podcast POLUBiam siebie Jeszcze Bardziej, gdzie zachęca do stawiania się w centrum swoich zainteresowań i myślenia o sobie dobrze, by załadować baterie życiowe na swoje ważne sprawy.
POLUB to akronim: Poznaj siebie, Odkryj i zrozum, Luzuj i akceptuj, Upodobaj się sobie, Bądź dla siebie łagodny/łagodna

www.martosfera.pl

Agnieszka Bannach
Agnieszka Bannach

Jest certyfikowanym trenerem AgilePM, VCC Managerem oraz doradcą zawodowym z 13-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami jako project manager. Specjalizuje się w organizacji wydarzeń kulturalnych, społecznych oraz sportowych, a także w prowadzeniu projektów edukacyjnych. Projekty eventowe regularnie przyciągają znaczącą liczbę uczestników, średnio około 5000 osób na wydarzenie. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu zespołów międzypokoleniowych i zarządzaniu projektami w metodykach zwinnych oraz kaskadowych. Aktualnie prowadzi własną firmę szkoleniową, gdzie wykorzystuje swoje doświadczenie w rozwoju kompetencji innych profesjonalistów. Również swoją wiedzę i umiejętności przekazuje jako zewnętrzny specjalista na Uniwersytecie WSB Merito. Wielokrotnie występowała ponadto jako ekspert na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.