Opis kierunku

Rekrutacja na ten kierunek została zakończona. Wypełnij formularz, a my znajdziemy dla Ciebie inne rozwiązanie lub damy znać, jeśli rekrutacja ruszy ponownie.

Formularz

 

Studia w formule online (synchronicznie) 

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.


Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

online

Celem kierunku jest dostarczenie uczestnikom nowoczesnej i praktycznej wiedzy z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i hotelarskim. Program skupia się na przygotowaniu do efektywnego radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami związanymi z zarządzaniem obiektami hotelowymi, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru SPA & Wellness. Uczestnicy zdobywają nie tylko teoretyczne podstawy, ale również korzystają z praktycznych doświadczeń, co pozwala im rozwijać umiejętności niezbędne do skutecznego kierowania firmami w branży turystycznej i hotelarskiej. Kierunek ten ma na celu przygotowanie absolwentów do podejmowania strategicznych decyzji, doskonalenia operacyjnego funkcjonowania przedsiębiorstw oraz adaptacji do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego w sektorze turystycznym i hotelarskim. 

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP 


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

 

Dowiedz się więcej o BUR

nauka

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Skontaktuj się z nami

Co zyskujesz?

  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania firmą, zarządzania strategicznego oraz sztuki negocjacji. 
  • Będziesz analizować optymalne rozwiązania, wykorzystując benchmarking, identyfikując najczęściej popełniane błędy, oraz ucząc się od doświadczonych liderów branży w Polsce i na świecie. 
  • Posiądziesz cenne informacje dotyczące najlepszych praktyk zarządzania obiektami tego typu. 
  • Dowiedziesz się, jak podnosić jakość usług oraz efektywnie wprowadzać niezbędne zmiany. 
  • Nauczysz się tworzenia atrakcyjnych ofert dedykowanych gościom. 
  • Zdobędziesz wiedzę na temat budowania zespołu, który osiąga sukces, oraz optymalnych praktyk związanych z tym obszarem. 

Korzyści

  • Prowadzone zajęcia z tematyki Customer Experience dostarczą niezbędnej wiedzy, konieczny mindset (nastawienie, sposób myślenia), narzędzia (również informatyczne), sprawdzone strategie i dobre praktyki.  
  • Zgłębisz tematykę Customer Experience Management, bez której trudno sobie obecnie wyobrazić profesjonalistę, mającego jakikolwiek wpływ na relacje z klientami, a w konsekwencji na sprzedaż oraz wynik finansowy firmy.  
  • Wybrane zajęcia prowadzone są przez doświadczonych ekspertów z obszaru Customer Experience Management, którzy mają bogate doświadczenie praktyczne, są doskonale zaznajomieni z najnowszymi trendami oraz światowymi praktykami w dziedzinie CX.  
  • Na obecnym, wysoce konkurencyjnym rynku, Customer Experience Management (Zarządzanie Doświadczeniami Klientów) jest tym, co wyróżnia zwycięzców. CXM powoduje, że klienci spośród podobnych formalnie i cenowo ofert wybiorą właśnie tę, z którą łączy się wyjątkowy poziom CX. Efektywne zarządzanie CX to coś, co faktycznie potrafi wyróżnić firmę spośród konkurencji, przywiązać klientów, pozyskać nowych. 

 

Certyfikat

W ramach przedmiotu Customer Experience Management uczestniczy otrzymują bezpłatny certyfikat wystawiony przez firmę CXSolutions. 

Bezpłatne szkolenia

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się już teraz!

Do 24 kwietnia studia
1200 zł
taniej

Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Manager jednostek hotelowych, SPA & Wellness

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Zobacz program studiów

Wykładowcy

 Anita Bajdalska
Anita Bajdalska

Konsultant branży SPA& Wellness, dyrektor departamentów SPA& Wellness w hotelach **** i *****. Trener biznesu SPA& Wellness, audytor hoteli SPA& Wellness.

 


Absolwentka Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytetu Szczecińskiego, kierunków Zarządzanie oraz Biznes...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

W dniach 18-21.04 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF