Opis kierunku
Rekrutacja na ten kierunek została zakończona. Wypełnij formularz, a my znajdziemy dla Ciebie inne rozwiązanie lub damy znać, jeśli rekrutacja ruszy ponownie.
Studia w formule online (synchronicznie)
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

Celem kierunku jest dostarczenie uczestnikom nowoczesnej i praktycznej wiedzy z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i hotelarskim. Program skupia się na przygotowaniu do efektywnego radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami związanymi z zarządzaniem obiektami hotelowymi, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru SPA & Wellness. Uczestnicy zdobywają nie tylko teoretyczne podstawy, ale również korzystają z praktycznych doświadczeń, co pozwala im rozwijać umiejętności niezbędne do skutecznego kierowania firmami w branży turystycznej i hotelarskiej. Kierunek ten ma na celu przygotowanie absolwentów do podejmowania strategicznych decyzji, doskonalenia operacyjnego funkcjonowania przedsiębiorstw oraz adaptacji do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego w sektorze turystycznym i hotelarskim.

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?
Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP
Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!
Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.
Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Co zyskujesz?
- Zdobędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania firmą, zarządzania strategicznego oraz sztuki negocjacji.
- Będziesz analizować optymalne rozwiązania, wykorzystując benchmarking, identyfikując najczęściej popełniane błędy, oraz ucząc się od doświadczonych liderów branży w Polsce i na świecie.
- Posiądziesz cenne informacje dotyczące najlepszych praktyk zarządzania obiektami tego typu.
- Dowiedziesz się, jak podnosić jakość usług oraz efektywnie wprowadzać niezbędne zmiany.
- Nauczysz się tworzenia atrakcyjnych ofert dedykowanych gościom.
- Zdobędziesz wiedzę na temat budowania zespołu, który osiąga sukces, oraz optymalnych praktyk związanych z tym obszarem.
Korzyści
- Prowadzone zajęcia z tematyki Customer Experience dostarczą niezbędnej wiedzy, konieczny mindset (nastawienie, sposób myślenia), narzędzia (również informatyczne), sprawdzone strategie i dobre praktyki.
- Zgłębisz tematykę Customer Experience Management, bez której trudno sobie obecnie wyobrazić profesjonalistę, mającego jakikolwiek wpływ na relacje z klientami, a w konsekwencji na sprzedaż oraz wynik finansowy firmy.
- Wybrane zajęcia prowadzone są przez doświadczonych ekspertów z obszaru Customer Experience Management, którzy mają bogate doświadczenie praktyczne, są doskonale zaznajomieni z najnowszymi trendami oraz światowymi praktykami w dziedzinie CX.
- Na obecnym, wysoce konkurencyjnym rynku, Customer Experience Management (Zarządzanie Doświadczeniami Klientów) jest tym, co wyróżnia zwycięzców. CXM powoduje, że klienci spośród podobnych formalnie i cenowo ofert wybiorą właśnie tę, z którą łączy się wyjątkowy poziom CX. Efektywne zarządzanie CX to coś, co faktycznie potrafi wyróżnić firmę spośród konkurencji, przywiązać klientów, pozyskać nowych.
Certyfikat
W ramach przedmiotu Customer Experience Management uczestniczy otrzymują bezpłatny certyfikat wystawiony przez firmę CXSolutions.
Bezpłatne szkolenia
Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.
Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.
Partnerzy kierunku
Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:
- 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Manager jednostek hotelowych, SPA & Wellness
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych
W dniach 18-21.04 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00