Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.

 

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.

online

Wybierając studia Marketing Kultury masz okazję poznać najlepsze praktyki komunikacji marketingowej. Spotykać się z Tobą będą praktycy pracujący w lub dla instytucji kultury. Niezależnie od tego, czy będzie weekend, czy dzień powszedni, żaden kryzys Ciebie nie zaskoczy. Ponadto nauczysz się, w jaki sposób odczytywać dane wynikające z działań w Internecie oraz co dalej z tym możesz zrobić. Zobaczysz, że najciekawsze akcje promocyjne i eventy nie zawsze miały za sobą milionowe budżety - liczy się przede wszystkim pomysł. I właśnie tego Cię nauczymy.  

 

Są to jedyne studia podyplomowe w Polsce z zakresu marketingu kultury

online

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Skontaktuj się z nami

Co zyskujesz?

  • Nabędziesz najnowszą wiedzę z zakresu marketingu online i offline
  • Będziesz umiał stworzyć budżet i plan eventu oraz strategię promocji wydarzenia
  • Dowiesz się, w jaki sposób działać, gdy pojawi się sytuacja kryzysowa
  • Nauczysz się jak budować persony i tworzyć mapy podróży klienta
  • Przekonasz się, że warto postawić odbiorcę w centrum naszych działań
  • Będziesz wiedział, jakie są typy contentu, jak stworzyć strategię contentową oraz jak ją zrewidować
  • Poznasz obowiązujące regulacje prawne z zakresu marketingu obowiązują
  • Dowiesz się, jakdoprowadzisz każdy projekt marketingowy do sukcesu

Dla kogo?

  • Dla pracowników instytucji kultury/NGO
  • Dla pracowników firm współpracujących z sektorem kultury
  • Dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem
  • Dla osób pracujących w działach marketingu/promocji

Bezpłatne szkolenia

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się już teraz!

Do 24 kwietnia studia
1200 zł
taniej

Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 145 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie poprzez platformę MS Teams. Możesz studiować z każdego miejsca!

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 145
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Zdjęcie wykładowcy
Michał Weksler

Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF