Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski.

online - błękit

Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią? 
Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji. 

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP 


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

 

Dowiedz się więcej o BUR

nauka

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Skontaktuj się z nami

Dla kogo?

  • Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji
  • Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji
  • Dla rzeczników prasowych
  • Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów
     

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
  • Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
  • Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy i skuteczny content.
  • Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.

Bezpłatne szkolenia

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

Do 2 września
czesne już od
230 zł
207 zł
miesięcznie

Zapisując się do 2 września, zyskujesz 800 zł, dzięki:

  • 400 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1000 zł:

  • 600 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 207 zł/mies.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Psychologia reklamy i komunikacji.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 140
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

zdjęcie wykładowcy
zdjęcie wykładowcy
zdjęcie wykładowcy
Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Obecnie zajmuje stanowisko rzecznika oraz członka dyrekcji KBF. Z KBF i Centrum Kongresowym ICE Kraków, którego operatorem jest KBF, jest...

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

dr Beata Rajba

Psycholog, filolog, terapeuta EMDR, od lat czynnie związana z wiodącymi agencjami reklamowymi, zajmowała się kolejno copywritingiem, grafiką i webdesignem, badaniami marketingowymi, wreszcie projektowaniem kampanii reklamowych. Brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF