Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski oraz Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW

 

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.

 

online - błękit

Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią? 
Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji. 

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP 


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

 

Dowiedz się więcej o BUR

nauka

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Skontaktuj się z nami

Dla kogo?

  • Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji
  • Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji
  • Dla rzeczników prasowych
  • Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów
     

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
  • Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
  • Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy i skuteczny content.
  • Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.

Bezpłatne szkolenia

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Mira Krzyścin

W dobie panującego konsumpcjonizmu warto być świadomym prosumentem, który nie tylko potrafi łatwo ocenić jakość produktów czy ich użyteczność, ale także jest biegły w mechanizmach komunikacji, za pomocą których marki próbują zdobyć naszą uwagę i sympatię. Olbrzymia konkurencja sprawia, że świadomość i wybieralność marki to dziś podstawowy cel podmiotów operujących na rynku. Całe zespoły strategów, produktowców i specjalistów ds. wizerunku oraz komunikacji projektują nowe brandy, a następnie ich wdrożenie, promocje, kampanie reklamowe etc. Warto znać i rozumieć psychologiczne aspekty rynkowe: z jednej strony mechanizmy promocyjne czy techniki perswazyjne używane w reklamie a z drugiej procesy podejmowania decyzji zakupowych oraz motywacje i zachowania konsumentów. Nie twierdzę, że nas to zaimpregnuje na działania marketingowe, bo to materia równie dynamiczna, co rynek, ale mając rzetelną wiedzę w tej dziedzinie, możemy mieć wpływ na kształt gospodarki, np. poprzez wspieranie uczciwie komunikujących się i etycznie prowadzonych biznesów.

dr Mira Krzyścin

wykładowczyni

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się już teraz!

Do 24 kwietnia studia
1200 zł
taniej

Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Program studiów

Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 140 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!

 

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest obecność na zajęciach, zaliczenie wszystkich modułów objętych programem oraz zaliczenie testu końcowego.

 

 

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 140
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

zdjęcie wykładowcy
Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Obecnie zajmuje stanowisko rzecznika oraz członka dyrekcji KBF. Z KBF i Centrum Kongresowym ICE Kraków, którego operatorem jest KBF, jest...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

W dniach 18-21.04 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF