Opis kierunku
Studia w formule online (synchronicznie).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski.

Czy nasza rzeczywistość jest już przesycona mediami społecznościowymi? Oczywiście – do tego stopnia, że nie wyobrażamy sobie bez nich funkcjonowania. Dlatego właśnie ten rodzaj mediów wciąż będzie – tak jak był i jest – doskonałym narzędziem promocji. Social media nie są już tylko miejscem informowania o życiu prywatnym, to pełnoprawne narzędzia dla specjalistów marketingu, którzy chcą informować o korzyściach swoich produktów lub usług. Tworzenie treści, które przynoszą korzyści odbiorcy, dobór mediów w zależności od oferowanych usług czy produktów, storytelling, umiejętne włączanie emocji do przekazu, dobieranie influencerów i skuteczna z nimi współpraca – tego wszystkiego dowiesz się i będziesz mieć okazję przećwiczyć pod okiem uznanych specjalistów podczas studiów na kierunku Social Media i Influencer Marketing.

Celem studiów jest przygotowanie absolwenta, który skutecznie będzie pełnił swoją funkcję osoby zajmującej się w firmie zadaniami dotyczącymi social media i influencer marketingu. Absolwenci będą potrafili sprawnie korzystać w swojej praktyce zawodowej, czy to we własnym biznesie, czy też w dziale marketingu korporacji, z możliwości, jakie dają social media i influencer marketing.

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?
Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP
Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!
Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.
Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Korzyści?
- Absolwenci poznają sposób funkcjonowania mediów społecznościowych, dowiedzą się, jakie funkcjonują tu mechanizmy psychologiczne i socjologiczne, na co zwrócić uwagę, na co położyć nacisk, a jakich działań unikać.
- Absolwenci zdobędą praktyczne umiejętności i poznają przydatne narzędzia z zakresu: tworzenia contentu, storytellingu, wykorzystania popularnych platform do celów biznesowych, dowiedzą się o tajnikach współpracy z influencerami. Nauczą się, jak unikać błędów podczas planowania kampanii w SM.
- Wartością dodaną studiów jest możliwość uczenia się od praktyków – osób zajmujących się w swojej pracy zarówno tworzeniem strategii działania w mediach społecznościowych jak i szczegółowych treści dających szeroki oddźwięk i zapewniających zasięg.
- Zajęcia będą prowadzić osoby, które na co dzień opracowują i wdrażają strategie marketingowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Wykładowcy łączą codzienną aktywność biznesową z prowadzeniem wykładów i warsztatów, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami studiów podyplomowych. Przytaczane case study pochodzą z ich praktyki biznesowej. Zajęcia kładą szczególny nacisk na warsztatową formę.
Dla kogo?
- Studia są przeznaczone dla osób zaangażowanych w działania marketingowe, które chcą aktywnie wykorzystywać takie narzędzia jak LinkedIn, Instagram, Facebook, Tiktok, Youtube, blogi, współpraca z influencerami.
- Uczestnikami mogą być właściciele małych firm, którzy chcą sami realizować strategię marketingową z wykorzystaniem social mediów i influencer marketingu, osoby zatrudnione na stanowiskach specjalistów, koordynatorzy, kierownicy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.
Co zyskujesz?
Zdobywasz wiedzę z zakresu:
- narzędzi social media,
- podstaw tworzenia strategii social media,
- trendów konsumenckich i ich odzwierciedlenia w mediach społecznościowych,
- zachowań klienta,
- tworzenia contentu marketingowego,
- tworzenia person, podróży klienta i projektowania doświadczeń klienta.
Absolwent nabywa umiejętności:
- potrafi przygotować podstawy strategii marketingowej w social mediach,
- potrafi zaprojektować skuteczną kampanię z wykorzystaniem social mediów,
- umie przygotować strategię zgodnie z trendami konsumenckimi,
- opracowuje plan działań,
- potrafi zbudować mapę empatii i personę klienta,
- zna narzędzia i podstawowe platformy social media,
- potrafi opracować i wdrożyć strategię komunikacji z odbiorcami z wykorzystaniem social media,
- potrafi zaplanować dostarczanie wartości na ścieżce doświadczeń klienta,
- potrafi przygotować strategię z wykorzystaniem influencer marketingu,
- umie zaplanować kampanie z influencerami,
- umie tworzyć treści dopasowane do potrzeb odbiorcy w prosty i skuteczny sposób.
Absolwent nabywa umiejętności społeczne:
- potrafi obserwować trendy i prowadzić analizy strategiczne w obszarze social media i influencer marketingu,
- potrafi pracować samodzielnie i w zespole nad budową strategii marketingowej w social media i influencer marketingu,
- jest świadomy swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju, jest otwarty na doskonalenie swoich kompetencji.
Jakie są szczególne warunki uczestnictwa?
- Ukończone studia wyższe.
Bezpłatne szkolenia
Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.
Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.
Partnerzy kierunku
Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:
- 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Social media i influencer marketing.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych
W dniach 01-04.05 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00