Program studiów
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Podstawy ekonomii
- Podstawy programowania
- Algorytmy i struktury danych
- Technika cyfrowa
- Matematyka I
- BHP
- Matematyka II
- Podstawy zarządzania
- Matematyka dyskretna
- Metody numeryczne
- Programowanie obiektowe
- Systemy operacyjne
- Ochrona własności intelektualnej
- Podstawy komunikacji
- Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
- Architektura komputerów
- Sieci komputerowe
- Inżynieria systemów bazodanowych
- Metody efektywnego uczenia się
- Język obcy
- Wprowadzenie na rynek pracy
- Programowanie zaawansowane
- Wstęp do sztucznej inteligencji
- Projektowanie interfejsów użytkownika
- Wprowadzenie do pracy dyplomowej
- Ochrona interesów konsumenta
- Projektowanie systemów informatycznych
- Automatyka i robotyka
- Język obcy branżowy
- Grafika komputerowa
- Inżynieria systemów i analiza systemowa
- Ekologia - j.ang.
- Podstawy ochrony informacji
- Metody inżynierii wiedzy
- Przedmioty specjalnościowe obowiązkowe
- Seminarium dyplomowe
- Praktyka zawodowa
- Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne
Przedmioty kształcenia specjalnościowego:
- Inżynieria oprogramowania
- Programowanie równoległe
- Wprowadzenie do technologii .net
- Testowanie aplikacji
- Programowanie gui
- Programowanie w języku java
- Języki tworzenia dynamicznych stron internetowych
- Programowanie urządzeń mobilnych
- Projektowanie i analiza sieci
- Zarządzanie innowacjami i transferem technologii
- Administracja sieci komputerowych
- Bezpieczeństwo sieci komputerowych
- Pomiar i diagnostyka sieci komputerowych
- Telekomunikacja
- Podstawy kryptologii
- Zabezpieczenia sieci komputerowych - studium przypadków
- Zarządzanie innowacjami i transferem technologii
- Zarządzanie projektem informatycznym
- Wybór i wdrażanie zintegrowanych systemów informatycznych
- Studium przypadku – projektowanie systemów informatycznych
- Zwinne techniki zarządzania projektem informatycznym
- Kogniwistyka
- Zaawansowane systemy zarządzania
- Projektowanie aplikacji internetowych - studium przypadku
- Gry komputerowe 1
- Przetwarzanie obrazów
- Sztuczna inteligencja w grach komputerowych
- Gry komputerowe 2
- Kompresja multimediów
- Zaawansowane przetwarzanie obrazów
- Interaktywne systemy multimedialne
- Przetwarzaniny sygnałów akustycznych