Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
Zakończyliśmy rekrutację na studia I stopnia na semestr zimowy 2024/2025. W grudniu rozpoczynamy rekrutację na semestr letni tj. zajęcia rozpoczynające się od marca 2025 r. Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, jak rozpoczniemy rekrutację.
- Zgłębisz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki.
- Poznasz aspekty prawne i społeczno-kulturalne w budowaniu marki.
- Nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędzy producentem a klientem.
- Dowiesz się, jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie.
- Nauczysz się, jak zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym.
- Poznasz nowe trendy i sposób ich zastosowania w budowaniu marki i komunikacji marketingowej.
Praca dla Ciebie:
- właściciel firmy działającej w branży marketingowej,
- specjalista w agencji reklamowej lub marketingowej,
- brand menedżer,
- specjalista w dziale marketingu.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Marka jest bardzo istotnym instrumentem komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami. Ma duże znaczenie, jeśli istnieje potrzeba wyróżnienia produktu spośród produktów konkurencyjnych – zwłaszcza w Internecie. Na zajęciach dowiesz się, jaką rolę w biznesie odgrywa marka, co wnosi do firmy i co dzięki niej przedsiębiorstwo zyskuje. Poznasz korzyści, jakie daje marka personalna i jak stworzyć brand doskonały.
Specjalność ta została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Celem jest kształcenie brand menedżerów odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki – osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie.
Program studiów
Przedmioty kształcenia specjalnościowego dla: Zarządzanie marką