Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

Zakończyliśmy rekrutację na studia I stopnia na semestr zimowy 2024/2025. W grudniu rozpoczynamy rekrutację na semestr letni tj. zajęcia rozpoczynające się od marca 2025 r.  Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, jak rozpoczniemy rekrutację.

 

  • Zgłębisz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki. 
  • Poznasz aspekty prawne i społeczno-kulturalne w budowaniu marki. 
  • Nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędzy producentem a klientem. 
 
psychologia
  • Dowiesz się, jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie.
  • Nauczysz się, jak zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym.
  • Poznasz nowe trendy i sposób ich zastosowania w budowaniu marki i komunikacji marketingowej.
 

Praca dla Ciebie:

  • właściciel firmy działającej w branży marketingowej,
  • specjalista w agencji reklamowej lub marketingowej,
  • brand menedżer,
  • specjalista w dziale marketingu.
 
 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Marka jest bardzo istotnym instrumentem komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami. Ma duże znaczenie, jeśli istnieje potrzeba wyróżnienia produktu spośród produktów konkurencyjnych – zwłaszcza w Internecie. Na zajęciach dowiesz się, jaką rolę w biznesie odgrywa marka, co wnosi do firmy i co dzięki niej przedsiębiorstwo zyskuje. Poznasz korzyści, jakie daje marka personalna i jak stworzyć brand doskonały.

Specjalność ta została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Celem jest kształcenie brand menedżerów odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki – osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie. 

 
studentka przy laptopie

Program studiów

Przedmioty kształcenia specjalnościowego dla: Zarządzanie marką

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Izabela WIlczewska
Marek Dylewski
MRylski
dr Grażyna Gołębiowska
mgr Izabela Wilczewska

Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Szczecin, pełniąca również funkcję menedżera kierunku Marketing i sprzedaż.  Specjalista z długoletnim doświadczeniem z zakresu public relations, marketingu, reklamy i psychologii. W życiu zawodowym i na zajęciach wykorzystuje wiedzę zdobytą...

Dr hab. Marek Dylewski

Profesor na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin. Prowadzi zajęcia przede wszystkim w zakresie podstaw finansów, finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych. Doświadczenie praktyczne związane z pracą w sektorze bankowym oraz w sektorze publicznym. Autor wielu publikacji, w tym...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia z Psychologii i Pedagogiki na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie, w...

dr inż. Michał Rylski

Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalność: Innowacje w transporcie. Inżynier, logistyk oraz coach Noble Manhattan Coaching. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w kraju i za granicą, w zakresie logistyki i coachingu. Prowadzi sesje coachingowe oraz warsztaty z...

dr Grażyna Gołębiowska

Doktor nauk ekonomicznych. Współpracuje z Uniwersytetem WSB Merito Szczecin i prowadzi zajęcia z zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi, nauki o organizacji i zachowań organizacyjnych. Jest wieloletnim wykładowcą i promotorem prac dyplomowych (licencjackich i magisterskich)....

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Pobierz stronę do PDF