Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż na Uniwersytecie WSB Merito?
Zakończyliśmy rekrutację na studia I stopnia na semestr zimowy 2024/2025. W grudniu rozpoczynamy rekrutację na semestr letni tj. zajęcia rozpoczynające się od marca 2025 r. Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, jak rozpoczniemy rekrutację.
Studia na tym kierunku zrealizujesz w formie niestacjonarnej.
W formie niestacjonarnej z z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy. Podczas trzech ostatnich semestrów realizujesz seminaria dyplomowe, których formę i termin realizacji promotor ustali po pierwszym spotkaniu z grupą
Studia na tym kierunku realizujesz w sposób hybrydowy oraz online.
Studia hybrydowe są realizowane:
- zdalnie (uczestnicząc w zajęciach online na platformie MS Teams oraz przyswajając wiedzę samodzielnie, przy pomocy materiałów zamieszczonych na platformie Moodle),
- lub w salach wykładowych.
W czasie jednego dnia odbywają się tylko zajęcia online albo tylko zajęcia na uczelni.
Studia online:
- Zajęcia realizujesz głównie w oparciu o materiały zamieszczone na platformie Moodle, dzięki której masz dostęp do niezbędnych materiałów, z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. W nauce pomogą Ci także quizy, zadania, testy i projekt y. Z innymi studentami spotkasz się 2-3 razy w ciągu semestru na zajęciach na uczelni. Udział w tych zajęciach jest obowiązkowy.
- Studiujesz zgodnie z harmonogramem semestru, który wskaże Ci przedmioty (kursy) do zrealizowania i zaliczenia w określonym terminie.
- Zaliczenia i egzaminy odbywają we wskazanym terminie. Wszystkie egzaminy semestralne realizowane są w ustalonym terminie w salach Uniwersytetu WSB Merito.
- Będziesz studiował na podstawie programu kształcenia, który został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
-
Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
- Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.
- Spotkasz wielu cenionych ekspertów ze świata marketingu i sprzedaży, podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.
- Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Podstawy zarządzania
- Podstawy ekonomii
- Podstawy marketingu
- Podstawy psychologii
- Podstawy prawa
- Środki i techniki sprzedaży
- BHP
- Podstawy finansów
- Technologia informacyjna
- Elementy socjologii
- Podstawy komunikacji
- Zarządzanie marką
- Zachowania konsumentów
- Ochrona własności intelektualnej
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Psychologia marketingu i sprzedaży
- Zarządzanie projektami
- Metody efektywnego uczenia się
- Badania marketingowe
- Język obcy
- Zarządzanie jakością
- Negocjacje w biznesie
- Komunikacja marketingowa
- Metodyka projektu dyplomowego
- Wprowadzenie na rynek pracy
- Nauka o organizacji
- Cultural Differences
- Design Thinking
- przedmioty specjalnościowe
- Seminarium dyplomowe
- Praktyka zawodowa
- Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne.