Od 2015 roku jako trener związana jest z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu oddział w Szczecinie (obecnie Uniwersytet WSB Merito Szczecin), a od ponad 20 lat z branżą HR – swobodnie poruszając się zarówno w obszarze miękkiego jak i twardego hr. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w firmach polskich i spółkach z kapitałem zagranicznym. Przez wiele lat pełniąc funkcje zarządzające w obszarze zasobów ludzkich brała udział w budowaniu i wdrażaniu strategii HR. Będąc menedżerem w międzynarodowej organizacji świadczącej kompleksowe usługi z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim oraz doradztwem personalnym, z powodzeniem wdrażała m.in. procedury, regulaminy, programy motywacyjne i usprawnienia w obszarze HR. Ma doświadczenie w budowaniu struktur HR w spółkach celowych branży petrochemicznej, a także w przemyśle logistycznym i e-commerce. Z pasją prowadzi szkolenia z zakresu przepisów prawa pracy, w przystępny i praktyczny sposób przekazując wiedzę z obszaru zawiłych paragrafów, ustaw i rozporządzeń. Obecnie pracuje na stanowisku Dyrektora Personalnego w dużej firmie produkcyjnej - będącej wiodącym w Europie producentem, dostawcą i integratorem systemów zautomatyzowanych rozwiązań i urządzeń intralogistycznych.
Praca z ludźmi jest jej pasją, ale równie mocno utożsamia się z biznesem w którym pracuje, dlatego też bliskie są jej cytaty Henrego Forda:
"Jest jedna, ważna zasada dla przedsiębiorcy: Stwórz najlepszą możliwą jakość, przy najniższym możliwym koszcie, płacąc najwyższe możliwe wynagrodzenie."
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces”.
Jako trener związana z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu oraz w Szczecinie od 2009 r. Psycholog biznesu, trener, coach, terapeuta, doktorant UG. Absolwent uczelni: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – mgr psychologii, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie – mgr nauk o rodzinie. Ukończone szkolenia z zakresu: coachingu, zarządzania zasobami ludzkimi, zachowań asertywnych, skutecznych negocjacji w biznesie i wielu innych. Autor wielu publikacji. Trener szkoleniowiec psychologii biznesu.
Związany z ogólnopojętą tematyką Human Resources od 2010 roku. Rozpoczął swoją przygodę w agencjach pracy, aby potem przejść płynnie do wewnętrznych działów personalnych w firmach polskich i międzynarodowych. Od ponad 5 lat realizuje się zawodowo w WSB w Szczecinie (obecnie Uniwersytet WSB Merito Szczecin) jako wykładowca na studiach podyplomowych związanych z branżą HR. Rozpoczynał swoją karierę w takich agencjach pracy jak Manpower i IDEA HR, gdzie szlifował swoje doświadczenie w realizowaniu projektów rekrutacyjnych: niskiego, średniego i wysokiego szczebla dla polskich i zagranicznych firm. Uczestniczył w zatrudnianiu obcokrajowców ze wszystkich zakątków świata. Następnie będąc Koordynatorem Zespołu Rekrutacji w międzynarodowej korporacji Majorel (wcześniej Arvato) dbał o prawidłowe i efektywne realizowanie procesów rekrutacyjnych w szczecińskim oddziale. Dodatkowo był odpowiedzialny za koordynację działu z marketingiem i biznesem. Negocjacje biznesowe nie są mu obce. Cały czas pozostaje na bieżąco ze zmieniającymi się trendami na rynku pracy i prawem dotyczącym zatrudniania pracowników.
Doświadczony manager z udokumentowaną historią globalnych operacji w HR miękkim i twardym oraz w szeroko rozumianym biznesie w przemyśle paliwowym, technologicznym, logistycznym i e-commerce. Według niego w każdej firmie zawsze najważniejszy jest człowiek i jego bezpieczeństwo. Rzetelnie wykonuje swoje obowiązki zawodowe, o czym świadczą liczne referencje oraz realizacja założonych KPI. Zdobyte przez niego doświadczenie w HR, połączone z rozumieniem potrzeb biznesowych w rożnych branżach, przekłada się na najwyższe wyniki i efektywność codziennej pracy. Uważa, że wypracowane relacje i nastawienie do pracy są jedną z kluczowych miar sukcesu, które bezpośrednio przekładają się na wynik, niezależnie od pełnionego stanowiska. Codziennie rozwija kluczowe kompetencje w pracy ze swoimi zespołami i pracownikami, którymi są m.in.: pozytywne nastawienie, dbanie o relacje i zadowolenie klientów wewnętrznych i zewnętrzych oraz zapewnianie najwyższej jakości. Swoje nastawienie do pracy określa cytatem Richarda Bransona "Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów."