Kinga Stępień

Od 2015 roku jako trener związana jest z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu oddział w Szczecinie (obecnie Uniwersytet WSB Merito Szczecin), a od ponad 20 lat z branżą HR – swobodnie poruszając się zarówno w obszarze miękkiego jak i twardego hr. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w firmach polskich i spółkach z kapitałem zagranicznym. Przez wiele lat pełniąc funkcje zarządzające w obszarze zasobów ludzkich brała udział w budowaniu i wdrażaniu strategii HR. Będąc menedżerem w międzynarodowej organizacji świadczącej kompleksowe usługi z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim oraz doradztwem personalnym, z powodzeniem wdrażała m.in.  procedury, regulaminy, programy motywacyjne i usprawnienia w obszarze HR.  Ma doświadczenie w budowaniu struktur HR w spółkach celowych branży petrochemicznej, a także w przemyśle logistycznym i e-commerce. Z pasją prowadzi szkolenia z zakresu przepisów prawa pracy, w przystępny i praktyczny sposób przekazując wiedzę z obszaru zawiłych paragrafów, ustaw i rozporządzeń.  Obecnie pracuje na stanowisku Dyrektora Personalnego w dużej firmie produkcyjnej  - będącej wiodącym w Europie producentem, dostawcą i integratorem systemów zautomatyzowanych rozwiązań i urządzeń intralogistycznych. 
Praca  z ludźmi jest jej pasją, ale równie mocno utożsamia się z biznesem w którym pracuje, dlatego też bliskie są jej cytaty Henrego Forda:
"Jest jedna, ważna zasada dla przedsiębiorcy: Stwórz najlepszą możliwą jakość, przy najniższym możliwym koszcie, płacąc najwyższe możliwe wynagrodzenie." 
 „Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces”.

Beata Pluta
Beata Pluta

Mentor, trener biznesu, coach zespołu ( WIAL), wykładowca na studiach podyplomowych wyższych uczelni. Menedżer z ponad 20-letnią praktyką w obszarze sprzedaży, finansów, usług w korporacjach z kapitałem skandynawskim, zarządzała dużymi zespołami na szczeblu Dyrektora Regionu i Dyrektora Sprzedaży.
Jako trener prowadzi warsztaty z zakresu rozwoju kompetencji przywódczych i menedżerskich, zarządzania zmianą, efektywnej komunikacji, wykorzystywania Talentów w budowaniu i zarządzaniu zespołem, a także z technik sprzedaży i jakości obsługi klienta oraz radzenia sobie ze stresem. Prowadzi programy rozwojowe Akademia Lidera i Akademia Młodego Lidera.
Pracuje z zespołami według modelu Action Learning ( WIAL), pomaga usprawnić myślenie systemowe, zbudować zespoły o wysokiej skuteczności, rozwijać liderów oraz zapewnić ciągłe uczenie. Propagatorka mentoringu wewnętrznego w przedsiębiorstwach, przygotowuje specjalistów w swojej dziedzinie do roli mentora wewnętrznego pomagając im rozwinąć odpowiednie cechy i kompetencje. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej „Lead-up”, wiceprezes klastra Praktyki Zarządzania Procesowego, współzałożyciel grupy firm doradczych „Twój-Mentor”.

Piotr Ruta
Piotr Ruta

Trener, konsultant, doradca i negocjator. Wykładowca na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University.
Od 1994 roku doradza i szkoli jako niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej oraz trener miękkich umiejętności menedżerskich. Na zlecenie występuje jako negocjator zarówno w negocjacjach sprzedażowo-zakupowych jak i sporach pracowniczych. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie. Łączy wiedzę i praktykę z obszaru umiejętności menedżerskich, komunikacji i HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik negocjacji sprzedaży i obsługi klienta, etykiety biznesowej, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań. Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych Extended DISC® i Success Insights. Zaangażowany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership.
Szkolił między innymi przedstawicieli takich firm jak: Accenture Sp. z o.o, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska Sp. z o.o., Browar Okocim S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Dr Irena Eris, Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, FERRING PHARMACEUTICALS B.V., Grupa Żywiec S.A., Henkel, Michelin Polska S.A.,Microsoft Sp. Z o.o., NESTLE POLSKA S.A., Perła - Browary Lubelskie S.A., Philip Morris Polska S.A.,Philips Lighting, Proctor & Gamble, Renault Polska, ROSSMANN SDP Sp. z o.o., Sandvik Mining and Construction, Tesco Polska Sp. z o.o., TUI Poland Sp z o .o., Unilever Polska S.A. i innych.

Łukasz Sokal
Łukasz Sokal

Związany z ogólnopojętą tematyką Human Resources od 2010 roku. Rozpoczął swoją przygodę w agencjach pracy, aby potem przejść płynnie do wewnętrznych działów personalnych w firmach polskich i międzynarodowych. Od ponad  5 lat realizuje się zawodowo w WSB w Szczecinie (obecnie Uniwersytet WSB Merito Szczecin) jako wykładowca na studiach podyplomowych związanych z branżą HR. Rozpoczynał swoją karierę w takich agencjach pracy jak Manpower i IDEA HR, gdzie szlifował swoje doświadczenie w realizowaniu projektów rekrutacyjnych: niskiego, średniego i wysokiego szczebla dla polskich i zagranicznych firm. Uczestniczył w zatrudnianiu obcokrajowców ze wszystkich zakątków świata. Następnie będąc Koordynatorem Zespołu Rekrutacji w międzynarodowej korporacji Majorel (wcześniej Arvato) dbał o prawidłowe i efektywne realizowanie procesów rekrutacyjnych w szczecińskim oddziale. Dodatkowo był odpowiedzialny za koordynację działu z marketingiem i biznesem. Negocjacje biznesowe nie są mu obce. Cały czas pozostaje na bieżąco ze zmieniającymi się trendami na rynku pracy i prawem dotyczącym zatrudniania pracowników.

Marcin Przeworski
Marcin Przeworski

Doświadczony manager z udokumentowaną historią globalnych operacji w HR miękkim i twardym oraz w szeroko rozumianym biznesie w przemyśle paliwowym, technologicznym, logistycznym i e-commerce. Według niego w każdej firmie zawsze najważniejszy jest człowiek i jego bezpieczeństwo. Rzetelnie wykonuje swoje obowiązki zawodowe, o czym świadczą liczne referencje oraz realizacja założonych KPI. Zdobyte przez niego doświadczenie w HR, połączone z rozumieniem potrzeb biznesowych w rożnych branżach, przekłada się na najwyższe wyniki i efektywność codziennej pracy. Uważa, że wypracowane relacje i nastawienie do pracy są jedną z kluczowych miar sukcesu, które bezpośrednio przekładają się na wynik, niezależnie od pełnionego stanowiska. Codziennie rozwija kluczowe kompetencje w pracy ze swoimi zespołami i pracownikami, którymi są m.in.: pozytywne nastawienie, dbanie o relacje i zadowolenie klientów wewnętrznych i zewnętrzych oraz zapewnianie najwyższej jakości. Swoje nastawienie do pracy określa cytatem Richarda Bransona "Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów."