Akademia Rynku Pracy to cykl szkoleń oraz webinariów, którego celem jest wyposażenie studentów Uniwersytetu WSB Merito w kompetencje miękkie, przydatne na polskim rynku pracy w różnych branżach i zawodach.

Wydarzenia realizujemy w ramach 4 kategorii:

  1. efektywność osobista – osiągnij zamierzone cele dzięki umiejętnościom związanym ze swoimi zasobami,
  2. poszukiwanie zatrudnienia – znajdź nowe miejsce pracy lub sięgnij po awans,
  3. wizerunek profesjonalisty – zadbaj o swoją markę osobistą,
  4. przedsiębiorczość – poznaj zasady prowadzenia działalności gospodarczej.
studenci 2024

Dlaczego warto uczestniczyć w Akademii?

  • zdobędziesz wiedzę, postawy i umiejętności przydatne na rynku pracy,
  • uzyskasz zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu,
  • otrzymasz materiały dodatkowe w formie PDF,
  • uzyskasz odpowiedzi na swoje pytania.

 

 

x
20

podczas edycji 2023/2024 odbyło się 20 spotkań dla studentów

20
zrealizowanych wydarzeń
3

to już trzecia edycja Akademii Rynku Pracy

3
edycja
4

tematyka zajęć realizowana jest w ramach czterech kategorii

4
kategorie
1800

tyle zgłoszeń wpłynęło na warsztaty

1800
zgłoszeń

Dołącz do Akademii Rynku Pracy

x

Efektywność osobista

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie stresem w życiu zawodowym i prywatnym
  • STOP prokrastynacji
  • Wyznaczanie skutecznych celów – od pomysłu do planu 
x

Przedsiębiorczość

  • Moja firma - zakładanie działalności gospodarczej
  • Kreatywne poszukiwanie rozwiązań w biznesie
merito

Poszukiwanie zatrudnienia

  • Strategie poszukiwania zatrudnienia
  • Skuteczna rozmowa kwalifikacyjna
student

Wizerunek profesjonalisty

  • LinkedIn. Tworzenie profilu i pierwszych publikacji 
  • Tworzenie prezentacji multimedialnych

Opinie uczestników Akademii Rynku Pracy

"Szkolenie dotyczyło jakże ważnego tematu zarządzania stresem w życiu zawodowym i osobistym. Opierając się o własne doświadczenia oraz znając zdanie wielu ludzi, z którymi miałem okazję wymienić kilka zdań, jestem w stanie stwierdzić, iż zarządzanie stresem jest jednym z najważniejszych zadań z jakimi mamy styczność się mierzyć. Stres będzie nam towarzyszył zawsze, dlatego ważne jest by umieć nim zarządzać. Uczestniczyłem w szkoleniu, z powodu chęci pogłębienia wiedzy na temat stresu.
Prowadząca Pani Sandra Kulesza podzieliła szkolenie na dwie części. Pierwsza część polegała na teoretycznym przedstawieniu zagadnień powiązanych ze stresem, w drugiej części natomiast skupiliśmy się na praktycznym podejściu, jak zwalczać stres, w celu sprowadzenia go do poziomu optymalnego.  
Moim zdaniem, szkolenie było przeprowadzone merytorycznie, poprzez ukazanie wiedzy, popartej przykładami z życia, które umożliwiły lepsze zrozumienie tematyki spotkania." -
Sebastian, student Psychologii w Biznesie, uczestnik szkolenia online pt. Zarządzanie stresem w życiu prywatnym i zawodowym.

"Bardzo polecam! Naprawdę dobrze wykorzystany czas. Z pełnym przekonaniem będę polecała je osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje zawodowe i interpersonalne. Nie wahaj się!" - Marlena, studentka Administracji, uczestniczka webinaru pt. Planowanie własnego rozwoju.

 

Jestem bardzo zadowolona z przeprowadzonego szkolenia pt. Moja firma-zakładanie działalności gospodarczej, które poprowadziła Pani Sandra Kulesza. Dowiedziałam się wielu ciekawych jak i kluczowych wskazówek dotyczących zakładania własnego biznesu. Serdecznie polecam. - Patrycja, studentka Zarządzania, uczestniczka szkolenia Moja firma – zakładanie działalności gospodarczej.

 

Szkolenie było bardzo obszerne, wartościowe i dostarczyło wiele teoretycznej, lecz co najważniejsze praktycznej wiedzy dotyczącej zakładania działalności gospodarczej. Poruszone tematy dotyczące m. in. aspektów finansowych i prawnych bardzo ułatwiło mi zrozumienie procesu rejestrowania firmy. Mimo ogromnej wiedzy zawartej w kursie, informacje były przekazywane w bardzo zrozumiały sposób. - Andrzej, student Informatyki, uczestnik szkolenia Moja firma – zakładanie działalności gospodarczej.

Prelegenci

Biuro Karier2

Specjaliści i menedżerowie z firm będącymi liderami na rynku, współpracującymi z Biurem Karier i Praktyk Uniwersytetu WSB Merito Warszawa. W ramach Akademii Rynku Pracy dzielą się swoją wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem w wybranych obszarach, np.: innowacje, tworzenie produktów i usług, zarządzanie projektami, zarządzanie zasobami ludzkimi.

Partnerzy Biznesowi

Uniwersytetu WSB Merito Warszawa

Gdzie szukać informacji o innych wydarzeniach?

Informacje o szkoleniach online i webinariach odbywających się w ramach Akademii Rynku Pracy znajdziesz też w JobTeaserze. Ponadto masz w nim możliwość zapoznania się z ofertami pracy, staży i praktyk pracodawców współpracujących z Uniwersytetem WSB Merito Warszawa.

 

SPRAWDŹ

JobTeaster

Najczęściej zadawane pytania

Kto może uczestniczyć w szkoleniach online realizowanych w ramach Akademii?

W szkoleniach i webinarach realizowanych w ramach Akademii mogą uczestniczyć studenci I i II stopnia każdego kierunku Uniwersytetu WSB Merito Warszawa oraz z Uniwersytetu WSB Merito Szczecin.

Czy wydarzenia są płatne dla uczestników?

Wszystkie wydarzenia dla uczestników są bezpłatne.

Czy po ukończeniu wydarzenia można otrzymać dokument potwierdzający uczestnictwo?

Każdy uczestnik Akademii, który uczestniczył w szkoleniu online (nie w webinarium) może uzyskać zaświadczenie, gdy wykona krótki test realizowany za pomocą MS Teams, przekazywany przez Trenera.

Czy wydarzenia są nagrywane?

Nie nagrywamy wydarzeń w ramach Akademii.

Czy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe?

Uczestnik może otrzymać prezentację PDF oraz dodatkowe materiały.

Porozmawiaj o wspólnym wydarzeniu!

Jeśli jesteś pracownikiem Partnera Biznesowego Uniwersytetu WSB Merito Warszawa i chcesz wspólnie zrealizować szkolenie lub webinar w ramach Akademii Rynku Pracy, skontaktuj się z:

Biuro Karier i Praktyk, Uniwersytet WSB Merito Warszawa
ul. Łabiszyńska 25 | 03-204 Warszawa

Telefon: 880 344 036