Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się zarządzać procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie
  • Poznasz sprawdzone sposoby na wprowadzanie promocji w procesie sprzedaży
  • Zaczniesz stosować metody analityczne w obszarze konkurencji i działań marketingowych
  • Zrozumiesz zachowania konsumentów
  • Zaznajomisz się z taktykami wpływającymi na decyzje podejmowane przez klientów
  • Opanujesz sposoby zarządzania procesami innowacyjnymi w sprzedaży i usługach
  • Przypatrzysz się z bliska nowoczesnym strategiom sprzedażowym
  • Zobaczysz, co tak naprawdę oznacza kreatywność w sprzedaży i jak ją skutecznie stosować

 

studenci

Praca dla Ciebie

  • specjalista ds. sprzedaży,
  • negocjator handlowy,
  • specjalista ds. wsparcia sprzedaży,
  • specjalista ds. user experience,
  • analityk działań marketingowych.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 21 marca
czesne już od
405zł
371
miesięcznie

Zapisując się do 21 marca, zyskujesz:

  • 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 338 zł

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

Pokój 009
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
  • so: 09:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF