Co zyskujesz, studiując marketing i sprzedaż w WSB Merito?

forma studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.

 

W formie stacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w ciągu tygodnia - zwyczajowo są to 3 lub 4 dni w tygodniu.

 

W formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekend, średnio co drugi weekend. 

 

Stawiamy na praktyczność, dlatego na zajęciach wykorzystujemy takie metody, jak case studies, gry strategiczne czy wizyty studyjne.

hybrydo online

Studia na tym kierunku zrealizujesz w sposób hybrydowy:

  • wykłady realizowane są zdalnie przy użyciu aplikacji MS Teams, 
  • ćwiczenia, konwersatoria i lektoraty odbywają się w salach wykładowych.

Na tym kierunku dwie specjalności zrealizujesz w sposób online:

  • Zajęcia realizujesz głównie w oparciu o materiały zamieszczone na platformie Moodle, dzięki której masz dostęp do niezbędnych materiałów, z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. W nauce pomogą Ci także quizy, zadania, testy i projekty. Z innymi studentami spotkasz się dwa, trzy razy w ciągu semestru na zajęciach na uczelni. Udział w tych zajęciach jest obowiązkowy.
  • Studiujesz zgodnie z harmonogramem semestru, który wskaże Ci przedmioty (kursy) do zrealizowania i zaliczenia w określonym terminie. 
  • Zaliczenia i egzaminy odbywają we wskazanym terminie (mogą się odbywać w siedzibie uczelni lub na platformie Moodle). Wszystkie egzaminy semestralne realizowane są w ustalonym terminie w salach Uniwersytetu WSB Merito.  

W trakcie studiów na kierunku marketing i sprzedaż przygotujemy Cię do sprawnego zarządzania działaniami marketingowymi, sprzedażą i relacjami z klientem. Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter, specjalista ds. UX, specjalista ds. sprzedaży internetowej, specjalista SEM/SEO, analityk internetowy, rzecznik prasowy, konsultant ds. marki, doradca klienta, menedżer produktu. Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat trendów i rozwiązań w świecie marketingu i sprzedaży.

stud

Nauczysz się praktycznej obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie oraz poza nim, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych off-  i online i wielu innych. Poznasz tajniki tworzenia interesującego contentu.

 

Podczas studiów spotkasz wielu cenionych ekspertów w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

studenci

Wykładowcy to praktycy, którzy zajmują się marketingiem i sprzedażą. Nauczysz się marketingu w wyszukiwarkach internetowych, przygotujesz kampanię Google Ads, zrozumiesz w jaki sposób efektywnie docierać do klientów.

 

 

 

 

Studenci 2023 10

Nasza oferta odpowiada na wyzwania współczesnego rynku pracy, rozwijając kluczowe kompetencje przyszłości. W ramach zajęć nauczysz się praktycznych umiejętności, takich jak praca w zespole, planowanie kariery zawodowej oraz rozwiązywanie problemów interdyscyplinarnych. Będziesz miał możliwość zdobycia praktycznej wiedzy branżowej poprzez udział w projektach semestralnych i międzykierunkowych.

Wizyty studyjne są integralną częścią naszego praktycznego programu edukacyjnego. Podczas wizyty studyjnej masz niepowtarzalną okazję do poznania organizacji, wzbogacenia swojej teoretycznej wiedzy zdobytej na zajęciach o praktyczne doświadczenia. Dodatkowo, możesz nawiązać bezpośredni kontakt z przedstawicielami firm partnerskich, korzystać z ich eksperckiej wiedzy oraz doświadczenia.

 

Zobacz więcej
 

Biuro karier strona maj 2023

Jako student WSB Merito, masz dostęp do wsparcia Biura Karier i Praktyk, które pomoże Ci w tworzeniu CV oraz przygotowaniach do rozmów kwalifikacyjnych. Dodatkowo, uczestnicząc w bezpłatnych warsztatach, rozwijasz umiejętności interpersonalne, co ułatwi Ci start na rynku pracy.

Otrzymasz także dostęp do JobTeasera, portalu kariery i ofert pracy. To miejsce, gdzie pracodawcy szybko dodają oferty pracy i kontaktują się ze studentami. Ponadto, weźmiesz udział w targach pracy WSB Merito JobPoint, gdzie zapoznasz się z ofertą staży, praktyk i pracy w renomowanych firmach polskich i zagranicznych, będących naszymi partnerami biznesowymi..

 

Zobacz więcej

dla kogo

Kierunek marketing i sprzedaż to idealny wybór dla osób, które chcą pracować w agencjach reklamowych, marketingowych, digitalowych i 360, a także w domach mediowych, jak również w szeroko pojętym sektorze sprzedażowym. Marketing i sprzedaż to studia dla tych, których cechuje duża kreatywność, wyobraźnia i otwartość na innych ludzi.

Uścisk dłoni
zajęcia prowadzone przez praktyków
Palec
skuteczne i nowoczesne strategie marketingowe
innowacyjne zarządzanie relacjami sprzedażowymi
Medal
zawód pożądany na rynku pracy

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

studenci
Poznasz specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży
studenci
Będziesz efektywnie analizował dane rynkowe, przeprowadzał badania marketingowe i pozyskiwał informacje o poziomie satysfakcji klientów.
Nauczysz się technik pozyskiwania klienta indywidualnego i biznesowego.
studenci
Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat trendów i rozwiązań w świecie marketingu i sprzedaży.
studenci
Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.
Studenci 2023
Zdobędziesz umiejętność skutecznego komunikowania się, planowania działań, samodzielnej pracy w ramach wskazanego projektu.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Content marketing - tworzenie treści marketingowych
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 585 zł
Customer care - zarządzanie relacjami z klientem
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 585 zł
Customer experience
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 585 zł
E-marketing
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Online
od 585 zł
Innowacje w sprzedaży i obsłudze klienta
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 585 zł
Public relations i nowoczesna komunikacja
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 585 zł
Zarządzanie sprzedażą
Niestacjonarne Online
od 585 zł

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
dr Beata Mazurek-Kucharska
Artur Malinowski
Sylwia_Kuligowska
Rafał Pierzchlewicz
Małgorzata Wójcik
dr Zdzisław Zasada
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje....

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Przedsiębiorczości i Innowacji w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa, członek Rady Akademickiej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, wykładowczyni i promotorka prac dyplomowych.

Absolwentka studiów magisterskich na...

dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę...

mgr Sylwia Kuligowska

Manager, specjalizujący się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, media relations i public affairs. Jest Wiceprezesem Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) oraz Członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Założycielka i szefowa SCOPE Public Relations -...

Rafał Pierzchlewicz

Praktyk biznesu w obszarach finansów, operacji i sprzedaży z międzynarodowym doświadczeniem na stanowiskach zarządczych, jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz pierwszego rocznika Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Od wielu lat doświadczeniem swoim wspiera rodzime...

Małgorzata Wójcik

Skuteczny, ceniony menedżer, praktyk biznesu, doświadczona konsultantka i trenerka, z ponad 25-letnią praktyką zawodową. Pasjonatka strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim, z nieustająco uzupełnianą wiedzą i praktyką w zarządzaniu każdym aspektem cyklu życia pracownika w...

dr Zdzisław Zasada

Stopień naukowy: Doktor nauk ekonomicznych 1986 Szkoła Główna Planowania i Statystyki /Szkoła Główna Handlowa/
Doświadczenie i dorobek dydaktyczny: Praca dydaktyczna w szkolnictwie wyższym 0d 1977 roku tylko i wyłącznie w obszarze ekonomii i nauk pokrewnych.
Prowadzone przedmioty:...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Zasady rekrutacji

Studentem studiów I stopnia na kierunku Marketing i sprzedaż możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej, zdaniu matury i odebraniu świadectwa dojrzałości. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Poznaj zasady rekrutacji i zapisz się na studia w 5 prostych krokach.

Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF