Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się zarządzać procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie
  • Poznasz sprawdzone sposoby na wprowadzanie promocji w procesie sprzedaży
  • Zaczniesz stosować metody analityczne w obszarze konkurencji i działań marketingowych
  • Zrozumiesz zachowania konsumentów
  • Zaznajomisz się z taktykami wpływającymi na decyzje podejmowane przez klientów
  • Opanujesz sposoby zarządzania procesami innowacyjnymi w sprzedaży i usługach
  • Przypatrzysz się z bliska nowoczesnym strategiom sprzedażowym
  • Zobaczysz, co tak naprawdę oznacza kreatywność w sprzedaży i jak ją skutecznie stosować

 

studenci

Praca dla Ciebie

  • specjalista ds. sprzedaży,
  • negocjator handlowy,
  • specjalista ds. wsparcia sprzedaży,
  • specjalista ds. user experience,
  • analityk działań marketingowych.

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Agnieszka Nowakowska
dr Beata Mazurek-Kucharska
Artur Malinowski
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje....

Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu...

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Przedsiębiorczości i Innowacji w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa, członek Rady Akademickiej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, wykładowczyni i promotorka prac dyplomowych.

Absolwentka studiów magisterskich na...

dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF