Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się zarządzać procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie
- Poznasz sprawdzone sposoby na wprowadzanie promocji w procesie sprzedaży
- Zaczniesz stosować metody analityczne w obszarze konkurencji i działań marketingowych
- Zrozumiesz zachowania konsumentów
- Zaznajomisz się z taktykami wpływającymi na decyzje podejmowane przez klientów
- Opanujesz sposoby zarządzania procesami innowacyjnymi w sprzedaży i usługach
- Przypatrzysz się z bliska nowoczesnym strategiom sprzedażowym
- Zobaczysz, co tak naprawdę oznacza kreatywność w sprzedaży i jak ją skutecznie stosować
Praca dla Ciebie
- specjalista ds. sprzedaży,
- negocjator handlowy,
- specjalista ds. wsparcia sprzedaży,
- specjalista ds. user experience,
- analityk działań marketingowych.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
E-mail:
rekrutacja@warszawa.merito.pl
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00