Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się inicjować twórcze środowisko pracy
  • Dowiesz się, jak ważna jest etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Poznasz zasady działania marketingowego zarówno od strony twardego biznesu, jak i psychologicznych aspektów
  • Będziesz potrafił dostosować kanały komunikacji do marki i określać grupy docelowe
  • Opanujesz tworzenie i przygotowanie materiałów reklamowych do kanałów komunikacyjnych off- i onlinowych
  • Poznasz sposoby tworzenia wartościowych treści, które przyciągają uwagę klientów
  • Nauczysz się targetować grupy docelowe i poznasz ich sposoby działania oraz odbioru treści
  • Dostosujesz techniki projektowania produktów i usług do konkretnych kanałów i odbiorców

 

Praca dla Ciebie

  • copywriter
  • specjalista ds. contentu
  • SEO copywriter
  • online marketing specialist
  • lead generator specialist

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Specjalność ćwicząca zagadnienia „content marketingu” pozwoli Ci stać się niezależnym twórcą nowych mediów, ekspertem wykorzystującym zarówno słowo pisane w sferze cyfrowej (również w budowie strategii storytellingowych marek), jak i wszelkie narzędzia wizualne (content video, media efemeryczne, materiały zdjęciowe, projektowanie nowoczesnej grafiki komputerowej) w celu tworzenia innowacyjnych formatów komunikacji.
  • W trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:

         - Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji

            public relations PROWLY,

          -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i

            social media BRAND24.

  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Teb Akademia.

Program studiów

  • E-marketing
  • Public relations
  • Zarządzanie agencja marketingową w oparciu o symulację REVAS
  • Strategie i narzędzia content marketingu
  • Reklama i sprzedaż w mediach społecznościowych
  • Warsztaty tworzenia treści tekstowo - graficznych
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych i optymalizacja treści
  • Warsztaty tworzenia treści audiowizualnych
  • Współczesne trendy w content marketingu
  • Analiza i monitoring skuteczności działań marketingowych
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Agnieszka Nowakowska
dr Beata Mazurek-Kucharska
Artur Malinowski
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje....

Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu...

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Przedsiębiorczości i Innowacji w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa, członek Rady Akademickiej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, wykładowczyni i promotorka prac dyplomowych.

Absolwentka studiów magisterskich na...

dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF