Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów poprzez działania marketingowe
  • Nauczysz się skutecznych i etycznych technik sprzedażowych
  • Zobaczysz, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem
  • Zaznajomisz się z techniką mapowania doświadczeń klientów
  • Poznasz metody unikania kryzysów oraz obsługi i wsparcia klienta w sytuacji krytycznej
  • Zrozumiesz  formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie
  • Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów
  • Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami w przedsiębiorstwie o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi)

 

książka

Praca dla Ciebie

  • specjalista ds. obsługi klienta
  • doradca klienta
  • customer success manager
  • project management office specialist
  • customer service specialist
  • customer experience specialist
  • specjalista ds. UX
  • CX strategy specialist

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • W trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:

         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji

          public relations PROWLY,
         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i

          social media BRAND24.

  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Teb Akademia.
  • Dzisiejszy klient dysponuje ogromnym wyborem, zarówno pod kątem ilości oferowanych na rynku dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, jak nigdy do tej pory zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim
customer1

Program studiów

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • E-marketing
  • Zarzadzanie agencją marketingową w oparciu o symulację REVAS
  • Marketing relacji
  • Obsługa klienta
  • Badania marketingowe w analizie potrzeb klientów
  • Media i komunikacja kryzysowa
  • Automatyzacja marketingu
  • Customer engagement 
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Agnieszka Nowakowska
dr Beata Mazurek-Kucharska
Artur Malinowski
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje....

Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu...

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Przedsiębiorczości i Innowacji w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa, członek Rady Akademickiej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, wykładowczyni i promotorka prac dyplomowych.

Absolwentka studiów magisterskich na...

dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF