Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

Zdobędziesz praktyczne umiejętności zarządzania relacjami z klientami oraz poznasz skuteczne strategie budowania ich lojalności.

  • Poznasz techniki pozyskiwania klientów poprzez różnorodne działania marketingowe.

  • Nauczysz się stosować etyczne techniki sprzedażowe w budowaniu relacji biznesowych.

  • Dowiesz się, jak skutecznie zarządzać procesami budowania relacji z klientami w różnych branżach.

  • Zdobędziesz umiejętność mapowania doświadczeń klientów, co pozwoli poprawić ich satysfakcję.

  • Zaznajomisz się z metodami obsługi i wsparcia klienta w sytuacjach kryzysowych.

  • Zrozumiesz procesy planowania obsługi klienta online i ich implementacji w firmach.

Twoja wiedza i kompetencje pozwolą Ci skutecznie zarządzać doświadczeniami klientów oraz wspierać rozwój firm w obszarze customer care.

książka

Praca dla Ciebie

Po ukończeniu studiów możesz rozwijać swoją karierę w obszarze obsługi klienta i doświadczeń użytkownika, zajmując różne stanowiska:

  • Specjalista ds. obsługi klienta – odpowiada za zarządzanie relacjami i rozwiązywanie problemów klientów.

  • Doradca klienta – pomaga w doborze najlepszych rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

  • Customer Success Manager – dba o utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów.

  • Project Management Office Specialist – zarządza projektami w obszarze obsługi klienta.

  • Customer Experience Specialist – analizuje i optymalizuje doświadczenia klientów.

  • Specjalista ds. UX – projektuje intuicyjne interfejsy, poprawiając komfort użytkowników.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
430 zł
363 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 363 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. 
Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.  

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

Program studiów

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • E-marketing
  • Zarzadzanie agencją marketingową w oparciu o symulację REVAS
  • Marketing relacji
  • Obsługa klienta
  • Badania marketingowe w analizie potrzeb klientów
  • Media i komunikacja kryzysowa
  • Automatyzacja marketingu
  • Customer engagement 
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia [Targówek]

Pokój 009
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF