Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów poprzez działania marketingowe
- Nauczysz się skutecznych i etycznych technik sprzedażowych
- Zobaczysz, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem
- Zaznajomisz się z techniką mapowania doświadczeń klientów
- Poznasz metody unikania kryzysów oraz obsługi i wsparcia klienta w sytuacji krytycznej
- Zrozumiesz formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie
- Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów
- Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami w przedsiębiorstwie o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi)
![książka](/warszawa/sites/warszawa/files/styles/610x334/public/media/image/4Y0A8975%20%E2%80%94%20kopia_0.jpg?itok=UWpevH2u)
Praca dla Ciebie
- specjalista ds. obsługi klienta
- doradca klienta
- customer success manager
- project management office specialist
- customer service specialist
- customer experience specialist
- specjalista ds. UX
- CX strategy specialist
![](/warszawa/sites/warszawa/files/styles/medium/public/media/image/7.png?itok=8j3NgGvg)
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- W trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:
-Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji
public relations PROWLY,
-Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i
social media BRAND24.
- Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
- Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Teb Akademia.
- Dzisiejszy klient dysponuje ogromnym wyborem, zarówno pod kątem ilości oferowanych na rynku dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, jak nigdy do tej pory zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim
![customer1](/warszawa/sites/warszawa/files/styles/610x334_scale/public/media/image/customer2.jpg?itok=3ZozbSs_)
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
do 17 lipca
czesne już od
400 zł
333 zł
miesięcznie
Zapisując się do 17 lipca, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 333 zł
Program studiów
- Zarządzanie relacjami z klientem
- E-marketing
- Zarzadzanie agencją marketingową w oparciu o symulację REVAS
- Marketing relacji
- Obsługa klienta
- Badania marketingowe w analizie potrzeb klientów
- Media i komunikacja kryzysowa
- Automatyzacja marketingu
- Customer engagement
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
E-mail:
rekrutacja@warszawa.merito.pl
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn: 11:00 - 18:00
- wt-pt: 08:00 - 16:00