Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Wybierając specjalność Customer Experience, nauczysz się zarządzać relacjami z klientami, optymalizować ich doświadczenia zakupowe oraz wdrażać skuteczne strategie marketingowe i sprzedażowe.

  • Poznasz metody pozyskiwania klientów poprzez działania marketingowe dostosowane do współczesnych konsumentów.

  • Nauczysz się stosować etyczne techniki sprzedażowe i budować długotrwałe relacje z klientami.

  • Dowiesz się, jak skutecznie zarządzać doświadczeniami klientów i planować procesy obsługi w środowisku cyfrowym.

  • Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów, aby lepiej odpowiadać na ich potrzeby.

  • Poznasz strategie unikania kryzysów oraz techniki wsparcia klienta w sytuacjach krytycznych.

Praca dla Ciebie:

Po ukończeniu studiów możesz pracować jako:

  • Specjalista ds. obsługi klienta – odpowiedzialny za zarządzanie relacjami i doświadczeniami klientów.
  • Customer Experience Manager – planujący i wdrażający strategie poprawiające doświadczenia klientów.
  • Analityk danych biznesowych – analizujący opinie klientów w celu doskonalenia usług i produktów.
  • Specjalista ds. marketingu relacji – budujący długofalowe i wartościowe relacje z klientami.
  • Specjalista ds. projektowania produktów – tworzący rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników.
  • Koordynator projektów e-commerce – dbający o doskonałe doświadczenia zakupowe klientów online.

Praktyczne studia na naszej uczelni

Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.

 

  • Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
  • Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
  • Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
  • Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
  • Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
  • Case studies – analiza realnych przypadków.
Studenci 2023 5

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
430 zł
363 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 363 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. 
Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.  

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

Program studiów

Wybrane zajęcia specjalnościowe:

 

  • Badanie opinii i satysfakcji klienta
  • · Product design
  • · Eksploracja danych biznesowych
  • · Mapowanie doświadczeń klienta
  • · Marketing 5.0
  • · Content marketing
  • · Trendy i innowacje technologiczne
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Katarzyna Tatarkiewicz

Ekspertka posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie na rynku biznesowym. Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu, działaniach PR i sprzedaży. Wspiera menedżerów oraz firmy w zakresie rebrandingu, procesów zmian, motywowania pracowników czy employer brandingu....

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia [Targówek]

1-4 maja Biuro Rekrutacji będzie nieczynne

Pokój 009
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF