Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów poprzez działania marketingowe
  • Nauczysz się skutecznych i etycznych technik sprzedażowych
  • Zobaczysz, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem
  • Zaznajomisz się z techniką mapowania doświadczeń klientów
  • Poznasz metody unikania kryzysów oraz obsługi i wsparcia klienta w sytuacji krytycznej
  • Zrozumiesz  formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie
  • Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów
  • Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami w przedsiębiorstwie o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi)

Praca dla Ciebie:

  • W agencjach reklamowych, które stawiają na współpracę z nowoczesnym biznesem
  • W działach odpowiedzialnych za budowanie długofalowych relacji z klientem
  • W firmach zorientowanych na tworzenie doświadczeń u klientów
  • We własnej firmie e-commerce odpowiedzialnej społecznie i biznesowo

 

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • Badanie opinii i satysfakcji klienta
  • Product design
  • Eksploracja danych biznesowych
  • Mapowanie doświadczeń klienta
  • Marketing 5.0
  • Content marketing
  • Trendy i innowacje technologiczne

 

Studenci 2023 5

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
dr Beata Mazurek-Kucharska
Artur Malinowski
Sylwia_Kuligowska
Katarzyna Tatarkiewicz

Ekspertka posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie na rynku biznesowym. Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu, działaniach PR i sprzedaży. Wspiera menedżerów oraz firmy w zakresie rebrandingu, procesów zmian, motywowania pracowników czy employer brandingu....

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Przedsiębiorczości i Innowacji w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa, członek Rady Akademickiej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, wykładowczyni i promotorka prac dyplomowych.

Absolwentka studiów magisterskich na...

dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę...

mgr Sylwia Kuligowska

Manager, specjalizujący się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, media relations i public affairs. Jest Wiceprezesem Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) oraz Członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Założycielka i szefowa SCOPE Public Relations -...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF