Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów poprzez działania marketingowe
- Nauczysz się skutecznych i etycznych technik sprzedażowych
- Zobaczysz, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem
- Zaznajomisz się z techniką mapowania doświadczeń klientów
- Poznasz metody unikania kryzysów oraz obsługi i wsparcia klienta w sytuacji krytycznej
- Zrozumiesz formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie
- Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów
- Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami w przedsiębiorstwie o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi)
Praca dla Ciebie:
- W agencjach reklamowych, które stawiają na współpracę z nowoczesnym biznesem
- W działach odpowiedzialnych za budowanie długofalowych relacji z klientem
- W firmach zorientowanych na tworzenie doświadczeń u klientów
- We własnej firmie e-commerce odpowiedzialnej społecznie i biznesowo
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Badanie opinii i satysfakcji klienta
- Product design
- Eksploracja danych biznesowych
- Mapowanie doświadczeń klienta
- Marketing 5.0
- Content marketing
- Trendy i innowacje technologiczne
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
E-mail:
rekrutacja@warszawa.merito.pl
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00