Czego nauczysz się wybierając tą specjalność?
- Nauczysz się projektowania skutecznych kampanii reklamowych
- Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, czy Google Adwords
- Opanujesz analitykę działań internetowych i nauczysz się wyciągać z niej wnioski
- Zrozumiesz co oznacza termin „customer experience” i jak go tworzyć
- Poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w Internecie, w tym w social mediach
- Pojmiesz sposoby projektowania serwisów internetowych zorientowanych na odbiorcę
- Przypatrzysz się badaniom marketingowym i zrozumiesz ich cel
- Zaprzyjaźnisz się z CRM i nauczysz się wykorzystywać marketing automation
Praca dla Ciebie
- specjalista ds. marketingu
- specjalista SEM/SEO
- specjalista ds. marketingu internetowego
- analityk internetowy
- E- commerce manager
Najpierw studiowałem na innej uczelni, ale nie byłem do końca zadowolony. Słyszałem pozytywne opinie o WSB Merito i tak trafiłem tutaj na studia. Bardzo ważne jest dla mnie to, że uniwersytet nastawiony jest na osoby pracujące, które nie chcą uczyć się suchej teorii. Doceniam to, że uczelnia szanuje nasz czas. Zdobywam wiedzę, którą wykorzystuję w praktyce. W pracy mam duży kontakt z ludźmi, a studia pomagają mi lepiej zrozumieć potrzeby klienta.
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie
- Marketing relacyjny CRM
- Public Relations w Internecie
- Marketing mobilny
- Content marketing E – commerce
- Automatyzacja marketingu
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
E-mail:
rekrutacja@warszawa.merito.pl
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00