Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się tworzyć strategie Public Relations w mediach off- i onlinowych
  • Będziesz potrafił nawiązywać relacje z mediami i rozmawiać z dziennikarzami
  • Poznasz prawo prasowe i etykę współpracy z mediami
  • Zrozumiesz sposoby zarządzania komunikacją przedsiębiorstwa chroniące przed sytuacjami kryzysowymi, jak i zażegnujące zaistniały impas
  • Nauczysz się przygotowywać interesujący content
  • Zrozumiesz jak ważne w Public Relations są umiejętności przywódcze
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia analizujące działania komunikacyjne, np. PRowly, Brand24
  • Opanujesz wykorzystywanie mediów społecznościowych w działaniach PR (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram)

 

grupa

Praca dla Ciebie

  • specjalista ds. PR
  • rzecznik prasowy
  • specjalista ds. e-marketingu
  • specjalista ds. social media
  • copywriter
  • konsultant ds. PR
  • specjalista ds. marki

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Public relations znacząco zmieniło się w dobie technologii informatycznych, co powoduje, że stało się jeszcze bardziej istotnym narzędziem przedsiębiorstw w budowie całokształtu ich wizerunku.
  • W trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:

         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji

          public relations PROWLY,

         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i

          social media BRAND24.

  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Teb Akademia.
WSB Warszawa, Wyższa Szkoła Bankowa

Program studiów

  • wprowadzenie do public relations
  • prawo prasowe
  • strategie PR czyli kształtowanie wizerunku firmy
  • media relations
  • środki i narzędzia realizacji PR
  • warsztaty tworzenia treści tekstowo - graficznych
  • warsztaty tworzenia treści audiowizualnych
  • PR w sieciach społecznościowych
  • media i komunikacja kryzysowa
  • wystąpienia publiczne
  • Zarządzanie agencją marketingową w oparciu o symulację biznesową REVAS
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Agnieszka Nowakowska
dr Beata Mazurek-Kucharska
Artur Malinowski
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje....

Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu...

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Przedsiębiorczości i Innowacji w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa, członek Rady Akademickiej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, wykładowczyni i promotorka prac dyplomowych.

Absolwentka studiów magisterskich na...

dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF