Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów poprzez działania marketingowe
  • Nauczysz się skutecznych i etycznych technik sprzedażowych
  • Zobaczysz, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem
  • Zaznajomisz się z techniką mapowania doświadczeń klientów
  • Poznasz metody unikania kryzysów oraz obsługi i wsparcia klienta w sytuacji krytycznej
  • Zrozumiesz  formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie
  • Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów
  • Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami w przedsiębiorstwie o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi)

 

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. obsługi klienta
  • menedżer doświadczenia klienta
  • analityk doświadczenia klienta
  • projektant doświadczenia klienta (Customer Experience Designer)
  • kierownik obszaru relacji z klientem
  • specjalista ds. retencji klienta
  • doradca ds. doświadczenia klienta
  • konsultant ds. usprawnień doświadczenia klienta

 

 

 

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • Badanie opinii i satysfakcji klienta
  • Product design
  • Eksploracja danych biznesowych
  • Mapowanie doświadczeń klienta
  • Marketing 5.0
  • Content marketing
  • Trendy i innowacje technologiczne

 

Student

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
415 zł
381 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz: 

 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 



    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 381 zł
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.  
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

 

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Katarzyna Tatarkiewicz

Ekspertka posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie na rynku biznesowym. Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu, działaniach PR i sprzedaży. Wspiera menedżerów oraz firmy w zakresie rebrandingu, procesów zmian, motywowania pracowników czy employer brandingu....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia [Targówek]

1-4 maja Biuro Rekrutacji będzie nieczynne

Pokój 009
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF