Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów poprzez działania marketingowe
- Nauczysz się skutecznych i etycznych technik sprzedażowych
- Zobaczysz, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem
- Zaznajomisz się z techniką mapowania doświadczeń klientów
- Poznasz metody unikania kryzysów oraz obsługi i wsparcia klienta w sytuacji krytycznej
- Zrozumiesz formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie
- Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów
- Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami w przedsiębiorstwie o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi)
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. obsługi klienta
- menedżer doświadczenia klienta
- analityk doświadczenia klienta
- projektant doświadczenia klienta (Customer Experience Designer)
- kierownik obszaru relacji z klientem
- specjalista ds. retencji klienta
- doradca ds. doświadczenia klienta
- konsultant ds. usprawnień doświadczenia klienta
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Badanie opinii i satysfakcji klienta
- Product design
- Eksploracja danych biznesowych
- Mapowanie doświadczeń klienta
- Marketing 5.0
- Content marketing
- Trendy i innowacje technologiczne
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
E-mail:
rekrutacja@warszawa.merito.pl
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00