Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów poprzez działania marketingowe
- Nauczysz się skutecznych i etycznych technik sprzedażowych
- Zobaczysz, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem
- Zaznajomisz się z techniką mapowania doświadczeń klientów
- Poznasz metody unikania kryzysów oraz obsługi i wsparcia klienta w sytuacji krytycznej
- Zrozumiesz formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie
- Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów
- Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami w przedsiębiorstwie o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi)
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. obsługi klienta
- menedżer doświadczenia klienta
- analityk doświadczenia klienta
- projektant doświadczenia klienta (Customer Experience Designer)
- kierownik obszaru relacji z klientem
- specjalista ds. retencji klienta
- doradca ds. doświadczenia klienta
- konsultant ds. usprawnień doświadczenia klienta
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Badanie opinii i satysfakcji klienta
- Product design
- Eksploracja danych biznesowych
- Mapowanie doświadczeń klienta
- Marketing 5.0
- Content marketing
- Trendy i innowacje technologiczne
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
do 2 stycznia
czesne już od
395 zł
361 zł
miesięcznie
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony (-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 395 zł
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
w dniach 24.12-26.12 oraz 28.12, 31.12 i 4.01 -6.01 - biuro nieczynne
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
E-mail:
rekrutacja@warszawa.merito.pl
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00