Co zyskujesz, studiując marketing i sprzedaż w WSB Merito?

forma studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie stacjonarnej lub niestacjonarnej.

W formie stacjonarnej
z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w ciągu tygodnia - zwyczajowo są to 3 lub 4 dni w tygodniu.

 

W formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy, średnio co drugi weekend.
 

online lub trad

Studia na tym kierunku zrealizujesz w sposób hybrydowy:

  • wykłady realizowane są zdalnie przy użyciu aplikacji MS Teams,

  • ćwiczenia, konwersatoria i lektoraty odbywają się w salach wykładowych.

 

 

 

Studenci 2023

Studia na kierunku Marketing i Sprzedaż II stopnia umożliwiają uzupełnienie wiedzy marketingowej zdobytej na studiach pierwszego stopnia. Oferowane specjalności są zgodne z zapotrzebowaniem rynku pracy, a połączenie teorii z praktyką biznesową pozwala na rozwijanie praktycznego podejścia i wykorzystanie zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach zawodowych.

Studia II stopnia trwają dwa lata (4 semestry) i po ukończeniu ich otrzymasz dyplom magistra.

 

stud

Na studiach zdobędziesz wiedzę z zakresu tworzenia i zarządzania innowacyjnymi produktami, wykorzystującymi bogate zasoby danych. Poznasz nowoczesne metody zarządzania zespołami marketingowymi, oparte na naukowych badaniach i praktycznych zastosowaniach. Przeanalizujesz profile współczesnych konsumentów, uwzględniając ich zmieniające się nawyki zakupowe w kontekście różnych kanałów dystrybucji i strategii marketingowych. Dzięki temu rozwiniesz umiejętność kreowania innowacyjnych produktów, opartych na obszernych danych biznesowych oraz zaawansowanych analizach.

grupa

Studia na tym kierunku nauczą cię także skutecznego zarządzania interakcjami między marką a konsumentem, umożliwiając tworzenie satysfakcjonujących doświadczeń dla klientów. Otrzymasz solidne podstawy do pracy w agencjach reklamowych, marketingowych i digitalowych, a także w dziale sprzedaży różnego rodzaju przedsiębiorstw. Dzięki praktycznym projektom i case studies będziesz mógł/a rozwijać umiejętności niezbędne do skutecznego funkcjonowania na konkurencyjnym rynku pracy.

Studenci 2023 1

Na zajęciach spotkasz doświadczonych praktyków z branży marketingu, sprzedaży i PR. W trakcie licznych wykładów otwartych, spotkań z przedstawicielami firm partnrskich, webinarów będziesz mieć okazję zdobyć wiedzę i doświadczenie od ekspertów.
 

Część wykładów odbywa się w języku angielskim, co stanowi doskonałą okazję do sprawdzenia swojego poziomu znajomości języka oraz poszerzenia słownictwa związanego z branżą. Jest to niezbędna kompetencja dla osób planujących pracę w obszarze marketingu i sprzedaży, ponieważ umożliwia lepsze zrozumienie zagadnień oraz efektywną komunikację w międzynarodowym środowisku biznesowym.

Studenci 2023 2

Podczas zajęć nauczysz się praktycznej obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie oraz poza nim, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych off-  i online i wielu innych. Poznasz tajniki tworzenia interesującego contentu.

x

Wizyty studyjne są integralną częścią naszego praktycznego programu edukacyjnego. Podczas wizyty studyjnej u partnera biznesowego będziesz miał niepowtarzalną okazję do poznania organizacji, wzbogacenia swojej teoretycznej wiedzy zdobytej na zajęciach o praktyczne doświadczenia. Udział w wizycie studyjnej może również stanowić doskonałą okazję dla Ciebie do nawiązania biznesowych relacji z potencjalnym pracodawcą.

 

Zobacz więcej

student 2024

Nasza oferta odpowiada na wyzwania współczesnego rynku pracy, rozwijając kluczowe kompetencje przyszłości. W trakcie zajęć zdobędziesz praktyczne umiejętności, takie jak współpraca w zespole, planowanie kariery zawodowej oraz rozwiązywanie problemów interdyscyplinarnych. Oferujemy możliwość zdobycia praktycznej wiedzy branżowej poprzez udział w projektach semestralnych i międzykierunkowych.

Biuro karier strona maj 2023

Jako student WSB Merito, masz dostęp do wsparcia Biura Karier i Praktyk, które pomoże Ci w tworzeniu CV oraz przygotowaniach do rozmów kwalifikacyjnych. Dodatkowo, uczestnicząc w bezpłatnych warsztatach, rozwijasz umiejętności interpersonalne, co ułatwi Ci start na rynku pracy.

Otrzymasz także dostęp do JobTeasera, portalu kariery i ofert pracy. To miejsce, gdzie pracodawcy szybko dodają oferty pracy i kontaktują się ze studentami. Ponadto, weźmiesz udział w targach pracy WSB Merito JobPoint, gdzie zapoznasz się z ofertą staży, praktyk i pracy w renomowanych firmach polskich i zagranicznych, będących naszymi partnerami biznesowymi.

 

Zobacz więcej

dla kogo

Kierunek marketing i sprzedaż to idealny wybór dla osób, które chcą pracować w agencjach reklamowych, marketingowych, digitalowych i 360, a także w domach mediowych, jak również w szeroko pojętym sektorze sprzedażowym. Marketing i sprzedaż to studia dla tych, których cechuje duża kreatywność, wyobraźnia i otwartość na innych ludzi.

 

 

Cechy kierunku:

Uścisk dłoni
Spotkania branżowe z ekspertami
Organizacja
Zajęcia prowadzone przez praktyków
Laptop
Skuteczne i nowoczesne strategie marketingowe
Promocja
Innowacyjne zarządzanie relacjami sprzedażowymi
Medal
Zawód pożądany na rynku pracy

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 2 stycznia
czesne już od
395 zł
361 zł
miesięcznie

Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz: 

 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony (-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 395 zł

Katarzyna Tatarkiewicz

Nasz program to niezwykle fascynująca podróż w świat nowoczesnych rozwiązań marketingowo-sprzedażowych, gdzie teoria przechodzi w praktykę. Co to oznacza dla Ciebie? Możliwość natychmiastowego wykorzystania zdobytej wiedzy w rzeczywistych sytuacjach biznesowych. Dołącz do nas, aby doświadczyć unikatowej edukacji, która otworzy Ci drzwi do świata biznesu!

Katarzyna Tatarkiewicz

opiekun kierunku Marketing i sprzedaż

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Customer experience
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Od marca
od 586 zł 620 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 620 zł
Marketing w cyfrowej transformacji
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Od marca
od 586 zł 620 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 620 zł

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Artur Kwasek
Dominik Sieradzki
dr Beata Mazurek-Kucharska
Agnieszka Nowakowska
Dorota
Małgorzata Wójcik
dr Zdzisław Zasada
Rafał Pierzchlewicz
dr Edyta Łyszkowska
Prof. dr hab. Jerzy Bogdanienko
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje....

dr Artur Kwasek

Łowiczanin. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W 2008 obronił doktorat z ekonomii w zakresie z nauk o zarządzaniu na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, pisząc dysertacje na temat „Efektywnościowych modeli zarządzania w warunkach gospodarki...

dr Dominik Sieradzki

Doktor w dyscyplinie ekonomia i finanse, menedżer kierunku finanse i rachunkowość, adiunkt w WSB Merito w Warszawie.

Absolwent informatyki i ekonometrii na Wydziale Zastosowań Informatyki i Matematyki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz studiów licencjackich na...

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Przedsiębiorczości i Innowacji w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa, członek Rady Akademickiej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, wykładowczyni i promotorka prac dyplomowych.

Absolwentka studiów magisterskich na...

Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu...

Dorota Szczakowska

Odbyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w dziedzinie: nauki ekonomiczne, w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu. Obecnie jest w trakcie badań i pisania pracy doktorskiej w katedrze Logistyki.

 

Jest praktykiem specjalizującym się w optymalizacji łańcuchów...

Małgorzata Wójcik

Skuteczny, ceniony menedżer, praktyk biznesu, doświadczona konsultantka i trenerka, z ponad 25-letnią praktyką zawodową. Pasjonatka strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim, z nieustająco uzupełnianą wiedzą i praktyką w zarządzaniu każdym aspektem cyklu życia pracownika w...

dr Zdzisław Zasada

Stopień naukowy: Doktor nauk ekonomicznych 1986 Szkoła Główna Planowania i Statystyki /Szkoła Główna Handlowa/
Doświadczenie i dorobek dydaktyczny: Praca dydaktyczna w szkolnictwie wyższym 0d 1977 roku tylko i wyłącznie w obszarze ekonomii i nauk pokrewnych.
Prowadzone przedmioty:...

Rafał Pierzchlewicz

Praktyk biznesu w obszarach finansów, operacji i sprzedaży z międzynarodowym doświadczeniem na stanowiskach zarządczych, jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz pierwszego rocznika Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Od wielu lat doświadczeniem swoim wspiera rodzime...

dr Edyta Łyszkowska

Medioznawca, rzecznik prasowy instytutu badawczego AGB Nielsen Media Research zajmującego się elektronicznym pomiarem widowni telewizyjnej. Realizowała projekty, których rezultatem były między innymi publikacje raportów telewizyjnych 2002–2008 czy moda na reality show w telewizji. Jest...

Prof. dr hab. Jerzy Bogdanienko

Specjalizuje się w teorii zarządzania i organizacji, zarządzaniu innowacjami oraz zarządzaniu środowiskowym. Należy do pierwszych polskich ekonomistów, którzy już w latach 80. badali odnawialne źródła energii. Analizował także ekonomiczne aspekty transformacji energetyki,...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Zasady rekrutacji

Studentem studiów II stopnia na kierunku Marketing i sprzedaż możesz zostać po ukończeniu studiów I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolitych studiów magisterskich. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Poznaj zasady rekrutacji i zapisz się na studia w 5 prostych krokach.

Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

w dniach 24.12-26.12 oraz 28.12, 31.12 i 4.01 -6.01 - biuro nieczynne

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF