Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się konstruowania nowych rozwiązań za pomocą nowoczesnych metod takich, jak design thinking oraz product design
- Rozwiniesz umiejętności skutecznego zarządzania zespołami w zdalnym i hybrydowym modelu pracy opartym na kompetencjach
- Nauczysz się projektowego podejścia do realizacji wyznaczanych celów
- Nabędziesz wiedzę na temat przeobrażeń cyfrowych i ich wpływie na działanie przedsiębiorstw oraz procesy społeczne
- Zgłębisz tajemnice neuromarketingu oraz advanced marketing automation
- Poznasz znaczenie i realne podstawy innowacyjności w działaniu przedsiębiorstwa
- Nabędziesz wiedzę związaną z etycznym podejściem do klientów oraz konkurencji
Praca dla Ciebie
- menedżer ds. marketingu cyfrowego:
- specjalista ds. automatyzacji marketingu
- menedżer treści cyfrowych
- analityk danych cyfrowych
- dyrektor marketingu cyfrowego
- specjalista ds. social media
- specjalista ds. bezpieczeństwa cyfrowego w marketingu
- innowator ds. technologii marketingu
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Neuromarketing
- Eksploracja danych biznesowych
- Organizacja i zarządzanie zespołami marketingowymi
- Przeobrażenia cyfrowe w społeczeństwie i Przedsiębiorstwie
- Advanced Marketing Automation
- Ochrona interesów konkurencji i konsumentów
- Design Thinking, Product Design
- Innowacyjność w przedsiębiorstwie
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
E-mail:
rekrutacja@warszawa.merito.pl
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00