Katarzyna Tatarkiewicz
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje. W trakcie pracy zawsze pokazuje omawiany proces z dwóch perspektyw – od strony indywidualnego człowieka oraz firmy.

Wspiera kadrę zarządczą także we wprowadzaniu programów wellbeingowych do struktur firmy, w elastycznej ich modyfikacji w celu osiągnięcia maksimum zysku z posiadanego kapitału ludzkiego z przełożeniem na finansowe wyniki firmy. Wskazuje managementowi kierunki wyjścia w problemach zarządczych związanych ze zmieniającymi się oczekiwaniami pracowników wobec zwierzchników i pracodawców. Doradza z dziedziny budowy wizerunku własnego, marek oraz przedsiębiorstw.

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe z obszaru marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Trenerka i autorka artykułów z tematyki biznesowej oraz psychologicznych aspektów zachodzących procesów na rynku pracy.

Artur Kwasek
dr Artur Kwasek

Łowiczanin. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W 2008 obronił doktorat z ekonomii w zakresie z nauk o zarządzaniu na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, pisząc dysertacje na temat „Efektywnościowych modeli zarządzania w warunkach gospodarki opartej na wiedzy”.

 

Prace naukowo-dydaktyczną rozpoczął w roku 1994 w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University w Warszawie, gdzie przez 20 lat przeszedł wszystkie szczeble i stopnie kariery akademickiej, od asystenta do dziekana. Tu poznał: metodykę otwartego i aktywnego kształcenia (ang. open and active learning), konieczność łącznia nauki i praktyki biznesu, zajęcia warsztatowe, standardy naukowe i akademickie oparte na najlepszych światowych wzorcach, afiliację i walidację programów przez brytyjskie uniwersytety Thames Valley University i Oxford Brookes University.

 

Po włączeniu uczelni POU w struktury Grupy Uczelni VISTULA, kontynuował pracę zawodową na stanowisku badawczo - dydaktycznym w Instytucie Zarządzania, na Wydziale Biznesu i Stosunków Międzynarodowych, Akademii Finansów i Biznesu.

 

Od roku 2018 jest współorganizatorem i koordynatorem pierwszych w Polsce studiów doktoranckich dla menadżerów ochrony zdrowia realizowanych w ramach projektu NCBR (InterDoktorMen), na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Projekt ten realizowany jest pod kierownictwem prof. Michała Marczaka. Prowadzi zajęcia dla UTH w Warszawie i WSB Merito w Warszawie. Prywatnie zajmuje się podróżami, nurkowaniem i sadzeniem lasów.

Dominik Sieradzki
dr Dominik Sieradzki

Doktor w dyscyplinie ekonomia i finanse, menedżer kierunku finanse i rachunkowość, adiunkt w WSB Merito w Warszawie.

Absolwent informatyki i ekonometrii na Wydziale Zastosowań Informatyki i Matematyki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz studiów licencjackich na kierunku matematyka na Wydziale Matematyczno-Przyrodniczym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Stopień doktora z ekonomii i finansów nadany w Instytucie Ekonomii i Finansów Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w 2021 roku. Prowadził zajęcia w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, a od 2021 roku prowadzi zajęcia w WSB Merio w Warszawie.
Autor i współautor 10 publikacji naukowych. Brał aktywny udział w ponad 20 konferencjach naukowych-krajowych, międzynarodowych, zagranicznych oraz seminariach naukowych.

Oprócz działalności badawczo-dydaktycznej od 2012 roku pracuje w sektorze bankowym, od 2017 roku w obszarze modeli ryzyka.

 

dr Beata Mazurek-Kucharska
dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Przedsiębiorczości i Innowacji w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa, członek Rady Akademickiej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, wykładowczyni i promotorka prac dyplomowych.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia w Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – specjalność: neuropsychologia. Doktorat z zakresu psychologii eksperymentalnej uzyskała w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Ma doświadczenie menedżerskie w strukturach akademickich oraz kompetencje menedżerskie i eksperckie zdobyte w licznych międzynarodowych i polskich projektach badawczych, biznesowych i społecznych, realizowanych m.in. na zlecenie Komisji Europejskiej, Solidarity Fund PL, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, administracji państwowej, instytucji rynku pracy.

Posiada ponad 25. letnie doświadczenie trenerskie; prowadzi m.in. szkolenia i treningi in-company dla kilku sektorów gospodarki, instytucji finansowych, przedsiębiorstw innowacyjnych.
Wykładowczyni, koordynatorka modułu Manageriala Skills oraz promotorka projektów końcowych na studiach MBA (University of Central Lancashire, Lubelska Szkoła Biznesu) oraz na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka ponad 80 publikacji naukowych.

 

Agnieszka Nowakowska
Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalność Marketing Medialny i PR. Doktorantka Wydziału Dziennikarstwa i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Inicjatorka i opiekun koła naukowego dla Studentów Uniwersytetu WSB Merito Warszawa – Koło Naukowe Rozwoju Liderów Biznesu.

 

Dorota
Dorota Szczakowska

Odbyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w dziedzinie: nauki ekonomiczne, w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu. Obecnie jest w trakcie badań i pisania pracy doktorskiej w katedrze Logistyki.

 

Jest praktykiem specjalizującym się w optymalizacji łańcuchów dostaw oraz w reengineeringu procesów logistycznych. Interesuje się zarządzaniem projektami na styku łańcucha dostaw oraz IT. Posiada międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w firmach produkcyjnych. W ostatnich latach odpowiadała za dział rozwoju aplikacji Logistycznych w Jeronimo Martins Polska (Biedronka). Obecnie zarządza działem rozwoju Logistyki w Empiku.

Małgorzata Wójcik
Małgorzata Wójcik

Skuteczny, ceniony menedżer, praktyk biznesu, doświadczona konsultantka i trenerka, z ponad 25-letnią praktyką zawodową. Pasjonatka strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim, z nieustająco uzupełnianą wiedzą i praktyką w zarządzaniu każdym aspektem cyklu życia pracownika w organizacji. Doświadczenie zdobywane w złożonych międzynarodowych strukturach w branżach: farmaceutycznej, FMCG, bankowości i finansach, telekomunikacyjnej.
Organizacjach globalnych, zatrudniających do 3.500 pracowników oraz firmach polskich, w tym opartych o strukturę właścicielską.
Certyfikowany coach, mentor, facylitator, mediator spraw pracowniczych, rekruter, asesor (AC/DC).
Trener kompetencji miękkich i wystąpień publicznych. Wykładowca akademicki.
Mistrzyni Polski Przemówień Publicznych z roku 2018, tytuł nadawany przez organizację Toastmasters International.
Talenty Gallupa: Achiever, Maximizer, Strategic, Relator, Learner.

dr Zdzisław Zasada
dr Zdzisław Zasada

Stopień naukowy: Doktor nauk ekonomicznych 1986 Szkoła Główna Planowania i Statystyki /Szkoła Główna Handlowa/
Doświadczenie i dorobek dydaktyczny: Praca dydaktyczna w szkolnictwie wyższym 0d 1977 roku tylko i wyłącznie w obszarze ekonomii i nauk pokrewnych.
Prowadzone przedmioty: Ekonomia menedżerska, Mikroekonomia, Makroekonomia, Ekonomia międzynarodowa, Gospodarowanie nieruchomościami
Grupy dyplomantów: Studia magisterskie i licencjackie

Rafał Pierzchlewicz
Rafał Pierzchlewicz

Praktyk biznesu w obszarach finansów, operacji i sprzedaży z międzynarodowym doświadczeniem na stanowiskach zarządczych, jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz pierwszego rocznika Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Od wielu lat doświadczeniem swoim wspiera rodzime przedsiębiorstwa w podnoszeniu ich efektywności operacyjnej i finansowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach finansowych firmy Ford Motor Company, w Polsce jako Dyrektor Finansowy, oraz w europejskich centralach firmy w Niemczech i Anglii. W Polsce odpowiadał między innymi za sprzedaż samochodów marki Ford oraz za politykę cenową w latach 1999 i 2000. W Niemczech nadzorował finanse i marketing w norweskim startupie wdrażającym samochody elektryczne TH!NKcity. W Anglii, w latach 1995-1996 brał udział w pracach zespołu projektowego samochodu marki Ford Focus, który został samochodem roku w Europie (1999) i Stanach Zjednoczonych (2000). Następnie od 2003 roku brał udział w strategicznych projektach Forda związanych z zakupem zakładów produkcyjnych i pozyskiwaniem partnerów zewnętrznych do wspólnych inwestycji w Polsce i Rumunii. Po powrocie do Polski w 2008 roku przez 8 lat związany był z rynkiem funduszy inwestycyjnych i ubezpieczeniowych ING, a następnie Nationale Nederlanden, gdzie nadzorował międzynarodowe zespoły w 7 krajach Europy Wschodniej i Środkowej w obszarach zarządzania aktywami finansowymi. Wieloletni przedsiębiorca i współzałożyciel funduszu venture capital, zasiadający w zarządach i radach nadzorczych spółek, doradza zespołom startupowym w pozyskiwaniu funduszy od inwestorów prywatnych.

dr Edyta Łyszkowska

Medioznawca, rzecznik prasowy instytutu badawczego AGB Nielsen Media Research zajmującego się elektronicznym pomiarem widowni telewizyjnej. Realizowała projekty, których rezultatem były między innymi publikacje raportów telewizyjnych 2002–2008 czy moda na reality show w telewizji. Jest autorką wielu artykułów eksperckich w prasie branżowej dotyczących telewizji, programów telewizyjnych, kanałów tematycznych. Jej zainteresowania naukowe dotyczą problematyki tożsamości, płci i rodzaju, wpływu telewizji na człowieka, pedagogiki mediów, psychologii rozwoju i socjologii. Wyniki swoich badań prezentowała na licznych konferencjach krajowych. W swej karierze zawodowej była związana między innymi z międzynarodową firmą konsultingową Ernst & Young i magazynem kobiecym „Twój Styl”. 

Prof. dr hab. Jerzy Bogdanienko

Specjalizuje się w teorii zarządzania i organizacji, zarządzaniu innowacjami oraz zarządzaniu środowiskowym. Należy do pierwszych polskich ekonomistów, którzy już w latach 80. badali odnawialne źródła energii. Analizował także ekonomiczne aspekty transformacji energetyki, wykorzystanie innowacji do wspierania zrównoważonego rozwoju oraz społeczną odpowiedzialność biznesu.