Opis kierunku
Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.
Studia w formule online (synchronicznie)
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito.
W czasie studiów poznasz, jak istotne jest zrozumienie potrzeb, emocji i motywacji, aby tworzyć treści, które przemówią do odbiorcy i skłonią do działania. Wykładowcy-praktycy przeprowadzą krok po kroku przez proces pisania skutecznych tekstów i udzielą wnikliwego feedbacku. Absolwenci kierunku mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.
Absolwent kierunku może pracować m.in. jako copywriter/content writer, specjalista ds. marketingu treści, copywriter SEO, copywriter e-commerce, specjalista ds. social media/content manager, specjalista ds. PR, specjalista ds. brandingu, redaktor/korektor.
Co zyskujesz?
- Poznasz psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczysz się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje.
- Nauczysz się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję.
- Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, dzięki czemu będziesz trafnie odpowiadać na problemy wyrażone w zapytaniach.
- Nauczysz się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka. Dowiesz się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl.
- Dowiesz się, jak skupić uwagę czytelnika od pierwszych chwil, by zachęcić czytelnika do kliknięcia.
- Poznasz tajniki storytellingu - dowiesz się, jak wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami.
- Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnisz się w tłumie treści i zdobędziesz zaufanie.
- Będziesz mógł zarabiać na tym, co lubisz robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.
Dla kogo?
- Osób zainteresowanych tworzeniem skutecznych treści reklamowych, marketingowych oraz informacyjnych.
- Osób pracujących w agencjach reklamowych, które chcą doskonalić swoje umiejętności w tworzeniu skutecznych treści.
- Freelancerów, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę o usługi copywritingowe.
- Osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć karierę jako copywriter.
Korzyści
- Nauczysz się, jak pisać teksty do zakładek "Oferta" i "O nas", co pozwoli Ci interesująco przedstawić ofertę i osobowość Twojej marki.
- Dowiesz się, jak pisać językiem marki, czyli tworzyć treści, które są spójne i rozpoznawalne.
- Nauczysz się pisać artykuły blogowe, które pomogą Ci stać się liderem w Google dla zapytań, z których chcesz być znany.
- Nauczysz się pisać claim i slogan reklamowy, które zapadną w pamięć odbiorcy.
- Nauczysz się pisać posty do social mediów, dzięki czemu zbudujesz relacje ze swoimi odbiorcami.
- Będziesz tworzyć kampanie w Facebook Ads, co zwiększy efektywność Twoich działań marketingowych.
- Nauczysz się tworzyć kampanie płatne na Linkedin, co jest kluczowe w promocji treści w sektorze B2B.
- Dowiesz się, jak pisać teksty reklamowe w Google Ads, co zwiększy szanse na dotarcia do potencjalnych klientów.
- Dowiesz się, jak budować markę osobistą jako copywriter i wyróżnić się na rynku pracy.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać AI w pracy copywritera, co pozwoli Ci automatyzować pisania i generować inspiracje.
- Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu zbudujesz profesjonalny wizerunek marki.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
W programie studiów m.in.
- Mnóstwo praktycznych zajęć pisarskich.
- Warsztaty pisarskie pod okiem praktyków, otrzymanie feedbacku.
- Przeprowadzenie przez proces pisania skutecznych ofert krok po kroku.
- Wiedza z dziedzin powiązanych: SEO, reklama na Facebooku, w Google i LinkedIn.
- Praktyczne ćwiczenia z wykorzystania AI.
Dlaczego warto?
Podczas studiów słuchacze odkrywają, jak istotne jest zrozumienie potrzeb i emocji odbiorców, aby móc tworzyć treści, które naprawdę do nich przemawiają i wywołują działania. Kreowanie treści, które trafiają prosto do serc i umysłów odbiorców jest kluczowym argumentem przemawiającym za wyborem kierunku. Ponadto absolwenci mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.
Słuchacze kierunku Copywriting:
- poznają psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczą się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje,
- nauczą się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję,
- nauczą się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka,
- dowiedzą się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl,
- nauczą się przyciągać i utrzymywać uwagę czytelnika,
- nauczą się wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami,
- poznają zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnią się w tłumie treści i zdobędą zaufanie,
- nauczą się wykorzystać AI, by przyspieszyć pracę nad tekstami,
- będą mogli zarabiać na tym, co lubią robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.
Program studiów
Program studiów na kierunku Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy:
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA
pobierz bilet w systemie kolejkowym https://bezkolejki.eu/merito-warszawa
Pokój 002 i 003
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
- 22 256 23 19
- 532 542 237
- 539 269 352
- 539 141 438 studia MBA
- pn-cz: 08:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 14:00