Program studiów

Program studiów na kierunku Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy:

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
PODSTAWY PRACY COPYWRITERA
(36 godz.)
  • Ćwiczenia na kreatywność dla copywritera (8 godz.)
  • Sztuka barwnego pisania (6 godz.)
  • Organizacja pracy i produktywność (4 godz.)
  • Poprawność językowa (8 godz.)
  • Marka osobista copywritera (6 godz.)
  • AI w pracy copywritera (4 godz.)
WEB COPYWRITING
(16 godz.)
  • Tworzenie treści na strony WWW - dopasowanie przekazu do branży, przyciąganie i utrzymywanie uwagi, doświadczenie użytkownika, psychologiczne aspekty pisania do internetu.
OPTYMALIZACJA PŁATNYCH KAMPANII
(26 godz.)
  • Facebook Ads & Google Ads (10 godz.) - system reklamowy Facebooka, tworzenie kampanii w Google Ads
  • Lejki sprzedażowe (10 godz.)
  • Facebook & LinkedIn (6 godz.) - tworzenie strony na Facebooku, optymalizacja płatnych kampanii na Linkedin
SEO COPYWRITING
(16 godz.)
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO
E-MARKETING & SPRZEDAŻ
(12 godz.)
  • Podstawy e-marketingu (6 godz.)
  • Psychologia sprzedaży (6 godz.)
CONTENT COPYWRITING
(16 godz.)
  • Tworzenie artykułów na bloga - blog w budowaniu świadomości marki, sposoby skutecznego researchu, tworzenie wizerunku eksperta, różne formy treści na blogu
KRÓTKIE TREŚCI
(12 godz.)

 

  • Spoty radiowe, ulotki, ogłoszenia, posty na Social Media, hasła reklamowe 
SALES COPYWRITING
(16 godz.)
  • Tworzenie treści do ofert sprzedażowych - chwytliwe hasła reklamowe, pisanie językiem korzyści, skuteczne wezwania do działania
PR COPYWRITING
(14 godz.)
  • Notki prasowe, wywiady, opinie, komentarze, notki biograficzne
PROJEKT
(8 godz.)
  • Seminarium projektowe
Forma zaliczenia
test
Testy semestralne
Puchar
Egzamin końcowy polegający na obronie projektu (stworzenie strony internetowej)