Michał Sawecki
Michał Sawecki

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finanse i Bankowość. Project Manager, Konsultant i akredytowany trener PRINCE2, AGILE PM, MoR i P3O.  Posiada 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami różnej skali z wykorzystaniem zarówno tradycyjnych, jak i zwinnych metodyk.  Ma na swoim koncie wiele udanych projektów prowadzonych w oparciu o standardy PRINCE2, AGILE PM, IPMA, P3O i MSP  Twórca licznych akredytowanych materiałów dydaktycznych oraz szkoleń autorskich. Jako wykładowca posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zarówno dla instytucji sektora publicznego, jak i firm prywatnych oraz słuchaczy studiów podyplomowych na różnych uczelniach.

Mariusz Kulawik
Mariusz Kulawik

Trener, Project Manager, Konsultant, Scrum Master. Wdraża metodyki i standardy zarządzania projektami. Realizuje projekty strategiczne. Integruje narzędzia IT z podejściem PRINCE2 i Agile (SAFe Scrum, Lean StartUP). Akredytowany trener PRINCE2 i PRINCE2 Agile.  Od 14 lat zajmuje się P3RM (Portfolio, Programme, Project and Risk Management). Specjalizuje się w projektach strategicznych, budowie i zarządzaniu PMO, wdrażaniu standardów zarządzania projektami zgodnie ze standardami PRINCE2, PRINCE2Agile, skalowaniu Agile w organizacjach. Realizował projekty w dużych korporacjach, obecnie integruje i automatyzuje prace w projektach wykorzystując narzędzia IT (Microsoft365, Jira, Easyredmine, HadronePPM). 

Łukasz Krajnik
Łukasz Krajnik

Manager, Trener, Facylitator, Scrum Master oraz konsultant z zakresu optymalizacji procesów, oraz transformacji organizacyjnych. Akredytowany trener Scrum, PMI oraz audytor ISO. Od 11 lat szkoli i doradza przedsiębiorstwom na całym świecie. Specjalizuje się w optymalizacji procesów metodami zwinnymi, Six Sigma oraz prowadzeniu projektów. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych multi-kulturowych korporacjach. Rozwijał systemy zarzadzania jakością oraz optymalizacji procesów produkcyjnych w jednej z największych fabryk mebli w Środkowej Europie. Swoje doświadczenie zdobywał nie tylko w Polsce, ale także w Portugalii, USA, Chinach, Rosji oraz Szwecji. Pracował także w centrum rozwoju nowego produktu, gdzie opracowywał skuteczny proces dostarczania produktów innowacyjnych na skalę przemysłową. Zajmował się także akademią project managementu dla całej IKEA Industry tworząc standardy, programy szkoleniowe oraz przekazując swoją wiedzę setkom przyszłych kierowników projektów.

Błażej Olżewski
Błażej Olżewski

Trener oraz praktyk biznesu. Zawodowo związany głównie z branżą finansową, sprzedażowymi i obsługowymi contact center. Zajmował stanowiska handlowca, trenera wewnętrznego i menedżera. Kierował telefonicznym działem obsługi klienta oraz działem szkoleń. To właśnie ten ostatni obszar jest mu szczególnie bliski, dlatego też już od 9 lat z pasją tworzy i realizuje programy rozwojowe dla biznesu jako trener i konsultant w tematyce zarządzania zmianą, sprzedaży, obsługi klienta, rozwoju kompetencji menedżerskich i innych kompetencji miękkich.

Monika Księżak
Monika Księżak

Dyplomowany Coach ICF, Trener Biznesu, certyfikowany Project & Quality Manager.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzania jakością – Quality Manager oraz Teologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Ukończyła Studia Zawodowego Coachingu z akredytacją International Coach Federation i Szkołę Trenerów Biznesu Master Teacher Jacka Wolniewicza. Uzyskała tytuł Trenera biznesowego z akredytacją Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe. Pracowała w Telekomunikacji Polskiej i Orange. Uczestniczyła w strategicznych projektach Pionu Sieci i Platform Usługowych Orange i Telekomunikacja Polska, tworzyła dokumentację procesową z zakresu strategii i rozwoju sieci oraz prowadziła działania mające na celu zapewnienie spójności procesów PSiPU z innymi procesami biznesowymi. Uczestniczyła w audytach jakościowych, projektach optymalizacyjnych oraz inicjatywach usprawniających zwiększenie efektywności procesów. Jako Trener Wewnętrzny prowadziła szkolenia w zakresie efektywności, zarządzania zespołem, zarządzania zmianą, komunikacji itd.

 

Agnieszka Nowicka-Przyborska
Agnieszka Nowicka-Przyborska

Certyfikowany trener biznesu, absolwentka Szkoły Trenerów Grupy SET, a także certyfikowanym partnerem i konsultantem Extended DISC Polska. Jest również doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.  Praktyk zarządzania z 17-letnim doświadczeniem menadżerskim. Pracowała w dużych firmach (WARTA, Poczta Polska, PZU), w sektorach B2B oraz klienta indywidualnego. Była odpowiedzialna m.in. za: zarządzanie siecią sprzedaży, negocjowanie kontraktów, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, działania marketingowe, nadzorowanie badań i analiz rynku oraz budowanie wizerunku firmy. Odpowiadała za rozwój kompetencji pracowniczych, sprawną komunikację i pracę zespołów.

Zdzisław Habasiński
Zdzisław Habasiński

Trener i Konsultant. Specjalizuje się w zarządzaniu wymaganiami, analizie biznesowej, walidacji, analizie i modelowaniu systemów informatycznych. Posiada certyfikaty REQB-CPRE, ISTQB-FL, CAPM i Project Management Fundamentals. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunkach informatyka oraz matematyczne podstawy informatyki.