dr Anna Orzeł
dr Anna Orzeł

Prawnik, ekspert z dziedziny logistyki, specjalizuje się w transporcie drogowym. Prodziekan ds. organizacyjnych i rozwoju na Wydziale Finansów i Zarządzania we Wrocławiu. Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych z zakresu logistyki i transportu, prowadzi zajęcia ze studentami na studiach I i II stopnia oraz podyplomowych. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Absolwentka kierunków prawo oraz administracja na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada certyfikat European Senior Logistician ESLog. Biznesowo szkoleniowiec i doradca w zakresie prawa w transporcie. Od 2006 r. sędzia arbitrażowy w sprawach gospodarczych. Z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito) związana od 2010 r. Autorka wielu artykułów w tematyce TSL. Interesuje się zastosowaniem nowych technologii w branży logistycznej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień transportowych i smart city. Prywatnie pasjonatka gór i podróży z plecakiem.

 

Dr Anna Orzeł jest również ekspertem WSB w mediach. Wywiady i komentarze medialne przez nią udzielane dostępne są w Centrum Prasowym WSB.

Marcin Rogoza2
mgr inż. Marcin Rogoza

Ukończył Wyższą Szkołę Bankową (obecnie Uniwersytet WSB Merito) na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi oraz Politechnikę Wrocławską. Certyfikowany szkoleniowiec Design Thinking, specjalista w zakresie coachingu. Praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem w zakresie technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Od 2003 roku nieustannie związany z procesami sprzedażowymi i budowaniem partnerskich kontaktów w biznesie. Zwolennik kursów i szkoleń związanych z samorozwojem, relacjami interpersonalnymi i procesami sprzedażowymi.

mgr inż. Bartosz Szubzda

Pracownik międzynarodowej firmy konsultingowej. Kierownik zespołu konsultantów z obszaru SCM. Ekspert SAP w dziedzinie modułów funkcjonalnych: QM, MM, LE, PP z naciskiem na QM. Silne umiejętności w dziedzinach: WM / LE. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w przemyśle farmaceutycznym, motoryzacyjnym, elektrycznym oraz IT. Szeroka wiedza w zarządzaniu jakością, procesami zakupowymi, MRP, Lean Manufacturing, Lean Six Sigma, produkcji i wytwarzania cGMP, SOX, analizie ryzyka, walidacji systemów, ITIL. Audytor wewnętrzny. Doświadczenie SAP zdobyte w firmach produkcyjnych z bardzo mocnym naciskiem na procesy biznesowe. Lider w licznych wdrożeniach SAP R/3 dla modułów logistycznych. Project Manager w implementacji SAP IDES R/3 6.0 ECC. Project Manager w projekcie integracji systemu RFID do SAP R/3. Wielokrotnie pełnił funkcję mediatora pomiędzy działem IT i zespołami biznesowymi. Konsultant Application Management Services. Bardzo duże doświadczenie międzynarodowe (projekty w Niemczech, Francji, Polsce, Austrii, Hiszpanii, Holandii, USA, Rumunii, na Węgrzech i Czechach). Doświadczenie w projektach optymalizacji istniejących procesów. Project Management (menedżer w 2 projektach, lider w 5 projektów, uczestnik w ponad 20).

Elżbieta Sawczuk

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Ukończyła takie kierunki jak: Psychologia Biznesu, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Coaching i Mentoring. Zawodowo trener i mentor sprzedaży z 8-letnim doświadczeniem. Przez ten czas przeprowadziła ponad 7000 godzin warsztatów i przeszkoliła ponad 1000 osób. Szkoli zespoły sprzedażowe pracujące przez telefon oraz w sprzedaży bezpośredniej. Prowadzi firmę szkoleniową. Pomaga zwiększać wyniki i układać procesy sprzedażowe w firmach. Ma 14 lat praktyki jako handlowiec w branży ubezpieczeń, finansów oraz edukacji. Autorka wielu publikacji w pismach branżowych oraz ebooków o tematyce sprzedaży. Prelegentka na konferencjach sprzedażowych i trenerskich. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.

dr hab. inż. Andrzej Bujak, prof. UWSB Merito

Logistyk i specjalista w dziedzinie bezpieczeństwa i problemów militarnych. Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Wcześniej Rektor Międzynarodowej Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu we Wrocławiu oraz Prorektor Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych. Uczestnik międzynarodowych misji stabilizacyjnych w Iraku. Wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny. Autor i współautor ponad 200 publikacji, w tym kilku monografii. Posiada bogatą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Członek wielu prestiżowych organizacji w tym Komitetu Transportu PAN (w latach 2007-2010, 2013 i obecnie) oraz zdobywca wielu nagród. Posiada certyfikat „European Senior Logistician” Europejskiego Towarzystwa Logistycznego.

mgr inż. Kinga Moska

Absolwentka studiów Informatyka w biznesie, o specjalności Menadżer systemów informatycznych na Wydziale Finansów, Informatyki i Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Konsultant SAP Business Warehouse(BW), Business Objects(BO) i Business Planning and Consolidation(BPC), Team Leader i Single Point of Contact w jednym z wrocławskich Software Solution Center. Posiada doświadczenie w projektach związanych z tranzycją usług SAP BI z Niemiec i Holandii do Polski, utrzymaniem globalnej hurowni danych, administracją platformy SAP BusinessObjects. Wewnętrzny trener w firmie, coachujący Junior SAP Konsultantów. Wcześniej Analityk SAP Business Intelligence w amerykańskim koncernie zajmującym się produkcją w wielu branżach, gdzie przygotowywała raporty w narzedziach tj. Web Intelligence, Design Studio, Lumira. Jeszcze wcześniej po wygranym konkursie jednej z polskich spółek i czołowego producenta miedzi rafinowanej na świecie, wyjechała do Stanów Zjednoczonych, gdzie pracowała jako Analityk SAP Business Intelligence w amerykańskiej kopalni „Robinson”, w Nevadzie, obsługując analitykę i biorąc udział w I-wszej fazie dalszego wdrażania narzędzi SAP BI. Karierę rozpoczynała jako Junior SAP Konsultant w firmie doradczej świadczącej usługi związane z implementacją i wdrażaniem SAP Retail. Wykładowca i szkoleniowiec na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, a także na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi zajęcia w obszarze IT, głównie z SAP, baz danych, hurtowni danych, Data Mining, a także zarządzania projektami. Nagrodzona tytułem SAP Developer Hero 2017 for Building and Supporting Developer Community. Aktywnie działa w SAP Community, m. in. wspomagając organizację SAP MeetUp. Organizatorka wielu warsztatów z SAP dla studentów wrocławskich uczelni, tj. SAP CodeJam, SAP InsideTrack. Pasjonatka zarządzania projektami IT. Posiada certyfikaty ze Scrum, AgilePM i PRINCE2®. 

Barczyński
mgr inż. Wojciech Barczyński

Dyrektor Infrastruktury w Codility, programista i system inżynier. W Codility buduję wiodącą platformą dla zdalnego zatrudniania, która pomaga obiektywnie ocenić kandydatów na podstawie ich umiejętności. Wcześniej Head of Engineering w dwóch siostrzanych startupów Machine Learning FinTech - Hypatos.ai i SMACC.io.  Wcześniej w LykeHQ (venture Rocket Internet), jako system inżynier przewodził transformacji platformy na mikroserviwy na Kubernetesie. Pierwsze doświadczenie z dużymi systemami zdobył w Cloud&Heat, a zaczynał swoją karierę w SAP Research&Development. Praktyk (entuzjastyczny) Kubernetesa, CloudNative i rozwiązań chmurowych od AWS do GCP. Kiedy czas na to pozwoli - programista Golang.

Kontakt do wykładowcy: wojciech.barczynski@wsb.wroclaw.pl

Piotr Kosior

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito) i Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Doświadczony manager w zakresie zarządzania, zarządzania finansami, controllingu, rachunkowości finansowej i zarządczej. Obecnie manager ds. wdrożenia SAP w jednej z największych polskich Grup Kapitałowych i General Key User modułu SAP FI. Doradca biznesowy i trener biznesu.

Witalij
mgr inż. Witalij Rudnicki

Architekt w globalnym zespole Developer Relations w firmie SAP. W centrum zainteresowań: rozwiązania Big Data i Fast Data, analityka oraz Internet Rzeczy. Absolwent Politechniki Wrocławskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant technologiczny najpierw w Polsce, potem w USA w Dolinie Krzemowej. Autor artykułów, blogger, prelegent na konferencjach po obu stronach Atlantyku. W 2010 roku wybrany do grupy SAP Mentors - osób uznawanych za najbardziej wpływowe w społeczności technologicznej SAP. Od kilku lat z powrotem w Polsce, mieszka we Wrocławiu i oddaje się pasji kolekcjonowania starych grafik tego ukochanego miasta.

WSB Wrocław. Mężczyzna w niebieskiej koszuli siedzący przy laptopie.
mgr inż. Sebastian Sobczyk

Menedżer kierunku studiów informatyka na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w systemach informatycznych wspomagających działalność przedsiębiorstwa (ERP), konsultant oraz trener systemu SAP ERP oraz SAP S/4 HANA. Konsultant wdrożeń i wsparcia rozwiązań informatycznych w firmach. Od lat prowadzi z sukcesem własną działalność gospodarczą, jest doradcą biznesowym w zakresie technologii nowoczesnych rozwiązań informatycznych w sieci. Wspiera i pogłębia wiedzę użytkowników w obszarze fachowego wykorzystania systemu SAP w procesach zachodzących w organizacji. Bierze udział w transferach wiedzy dotyczącej procesów logistycznych u klienta. Posiada również duże doświadczenie praktyczne jako administrator sieci komputerowych i analityk hurtowni danych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej.

mgr inż. Paweł Woźniak

Absolwent Politechniki Wrocławskiej i Uniwersytetu Wrocławskiego. Konsultant SAP w modułach: MM / WM / QM / PP w obszarze funkcjonalnym, technicznym oraz na płaszczyźnie procesów logistycznych w wiodących zakładach przemysłu chemicznego w Polsce. Doradca w zakresie wykorzystywania modułów SAP: MM / WM / QM / PP. Praca z użytkownikami, polegająca na wspieraniu i pogłębianiu wiedzy dotyczącej fachowego wykorzystania SAP w procesach zachodzących w organizacji.

mgr inż. Bartłomiej Trojan

Absolwent Politechniki Wrocławskiej z zakresu Inżynierii górniczej i warszawskiej SGH o specjalizacji Zarządzanie projektami. Obecnie pracuje dla globalnej firmy z sektora FMCG w obszarze integracji systemów ERP i MES dla wszystkich zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na całym świecie. Certyfikowany Konsultant wdrożeniowy SAP modułów logistycznych oraz kierownik projektów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w międzynarodowych projektach SAP w branżach farmaceutycznej, FMCG, automotive i urządzeń dla przemysłu. Dzięki pracy w charakterze konsultanta zewnętrznego jak i pracy bezpośrednio dla biznesu, nabył unikalną wiedzę o tym jak wygląda świat SAP z "dwóch stron barykady." Dodatkowym atutem jest szeroka wiedza z zakresu wszystkich głównych procesów biznesowych w łańcuchu dostaw, takich jak Zarządzanie jakością, Utrzymanie ruchu, Zakupy, Magazynowanie i dystrybucja, Gospodarka materiałowa, Produkcja i planowanie produkcji itd. 

Bartłomiej Socha

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito. Konsultant wdrożeniowy modułów logistycznych SAP, ekspert biznesowy w zakresie walidacji systemów zinformatyzowanych oraz zarządzania projektami. Brał udział w wielu wdrożeniach SAP na polskim rynku oraz w projektach międzynarodowych. Posiada certyfikat GAMP5. W swojej karierze współtworzył szereg dedykowanych rozwiązań logistycznych opartych o system SAP.

Elżbieta Gmur

Absolwentka Akademii  Ekonomicznej we Wrocławiu. Konsultant oraz trener modułów FICO, opracowanie rozwiązań biznesowych w SAP w zakresie rachunkowości finansowej i zarządczej poparte bardzo dobrą znajomością tych zagadnień, praktyka wdrożeniowa w opracowaniu koncepcji rachunków kosztów, zakładowych planów kont, technik księgowania.

Alicja Gębczyńska
dr hab. inż. Alicja Gębczyńska

Specjalista w zakresie zarządzania procesami w sektorze biznesowym i publicznym, posiada doktorat z ekonomii z zakresu zarządzania procesami i zarządzania jakością. Menedżer kierunku studiów inżynieria zarządzania na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, wykładowca kierunku logistyka na studiach licencjackich, inżynierskich i magisterskich, gdzie prowadzi zajęcia m.in.: Projektowanie strategii w ujęciu procesowym, Projektowanie procesów logistycznych, Normalizacja i zarządzanie jakością oraz Inżynieria jakości. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w pracy akademickiej zdobyte w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito), na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Politechnice Śląskiej, w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu oraz w Międzynawowym Instytucie Zarządzania Logistyką (IML) w Paryżu. Autor i współautor licznych artykułów naukowych oraz monografii wydawanych w Polsce i za granicą, laureat konkursów grantowych i staży badawczych. Członek Federacji Naukowej WSB-DSW. Przez wiele lat prowadziła własną firmę szkoleniową, dziś aktywnie współpracuje z biznesem i sektorem publicznym. Jest certyfikowanym wykładowcą programu ADONIS wykorzystywanego do zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych, biegle posługuje się programem ADOscore umożliwiającym implementację strategicznej karty wyników. W wolnych chwilach uprawia sport - pilates, narciarstwo oraz jogę. 

prof. dr hab. Sabina Kauf

Dyrektor Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Uniwersytecie Opolskim. Swoje zainteresowania naukowe skupia przede wszystkim na badaniach rynkowych w logistyce, logistyce miasta, zarządzaniu logistyczno-marketingowemu jednostek terytorialnych oraz wykorzystaniu założeń logistyki w realizacji zadań publicznych. Pracę doktorską napisała w ramach stypendium DAAD w Uniwersytecie w Poczdamie, habilitację uzyskała w 2011 r. na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na podstawie rozprawy pt. „Orientacja marketingowa i logistyczna w zarządzaniu regionem”, tytuł profesora nauk społecznych otrzymała w 2020 r.  Autorka ponad 130 publikacji, w tym 11 książek. Swoje prace prezentowała na wielu konferencjach krajowych i zagranicznych.

dr hab. inż. Adam Sadowski

Zatrudniony na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Logistyki na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z dziedziny ekonomii, logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się na takich obszarach badawczych, jak logistyka zwrotna, strategiczne zarządzanie łańcuchami dostaw, zielona logistyka. Aktualnie jest Członkiem Prezydium Zarządu Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Łodzi. Jest również Członkiem Rady Programowej czasopisma Logistyka Odzysku poświęconego problematyce logistyki i zrównoważonego zarządzania łańcuchami dostaw.

mgr inż. Mariusz Bukowski

Specjalista w zakresie szkoleń managerów, spedytorów, pracowników kadr i kierowców zawodowych. Szkolenia najczęściej poprzedza wywiadem i analizą posiadanej dokumentacji, tak by dopasować program szkolenia do indywidualnych potrzeb klienta. Przygotowuje i prowadzi szkolenia dotyczące całego obszaru zainteresowania a treningi dostosowuje do specyfiki pracy szkolonej grupy oraz potrzeb klienta - opracowuje także standardy obiegu dokumentacji oraz procedury nadzoru i kontroli wewnętrznej. Ma doświadczenie praktyczne w kierowaniu zespołem oraz w kontroli. Przez sześć lat tworzył a później kierował terenowymi strukturami Dolnośląskiej Inspekcji Transportu Drogowego. Doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi zdobywał również podczas przeszło dziesięcioletniej pracy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Wałbrzychu na stanowisku Egzaminatora Nadzorującego i Kierownika Działu Egzaminowania i Obsługi Klienta. Rzetelne przygotowanie merytoryczne połączone z dużym praktycznym doświadczeniem i otwartą postawą gwarantuje wysoki poziom prowadzonych przez niego szkoleń oraz bardzo wysoką ich skuteczność.

Kamil Grzymek

Absolwent Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej na Kierunku Biotechnologia oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Jakością na Politechnice Wrocławskiej oraz Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Od ponad 10 lat zajmuje się Jakością i Ciągłym Doskonaleniem w firmach produkcyjnych (m.in. LG Chem, US Pharmacia Sp. z o.o.). Obecnie pracuje na stanowisku Quality Manager’a w firmie produkcyjnej. Certyfikowany Project Manager (Prince2 Foundation) oraz Six Sigma Green Belt.

Marek Dąbrowski

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, doświadczony menedżer w zakresie międzynarodowego transportu drogowego rzeczy, doradca, trener. Przez 8 lat Dyrektor Stowarzyszenia Przewoźników Międzynarodowych „Dolny Śląsk”. Uczestnik wielu Komisji Międzynarodowych jako reprezentant polskiego ministerstwa ds. transportu, dotyczących bilateralnych kontaktów w międzynarodowym transporcie drogowym rzeczy i osób. Obecnie trener i doradca transportowy.

Paulina Kuliga

Absolwentka studiów magisterskich o kierunku Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, a także studiów podyplomowych o kierunku Analiza Biznesowa na Politechnice Wrocławskiej. Obecnie pracuje na stanowisku analityka biznesowego w obszarze SAP FI w międzynarodowej firmie konsultingowej świadczącej usługi w zakresie doradztwa i audytu IT. Wcześniej zdobywała doświadczenie na komercyjnych projektach wdrożeniowych z sektora prywatnego jak i publicznego, jako konsultant zadaniowy. Specjalistka z zakresu procesów finansowych.

mgr inż. Adam Lepak

Pracownik Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu. Wykładowca i instruktor zagadnień związanych z transportem drogowym. Posiada certyfikat uczestniczenia w specjalistycznym 6-miesięcznym kursie dla kandydatów na stanowisko inspektora Inspekcji Transportu Drogowego zorganizowanym przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego oraz projekt PHARE PL9908.01 pn. ”Przygotowanie bazy prawnej i utworzenie Inspekcji Transportu Drogowego w Polsce”. Współautor broszury : Praktyczne uwagi na temat: Prawidłowego Mocowania ładunków wydanej przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu.

Mariusz Bubeła

Absolwent Politechniki Wrocławskiej. Konsultant wdrożeniowy i serwisowy modułów logistycznych SAP. Ekspert biznesowy w zakresie walidacji systemów zinformatyzowanych oraz zarządzania projektami. Brał udział w wielu wdrożeniach SAP na polskim rynku oraz w projektach międzynarodowych. W swojej karierze współtworzył szereg dedykowanych rozwiązań logistycznych opartych o system SAP. Obecnie pracuje na stanowisku konsultanta SAP w obszarze MM, WM i Workflow.

mgr inż. Piotr Bonarski

Legniczanin z urodzenia, zamieszkania i zamiłowania. Ukończył naukę na Politechnice Wrocławskiej z tytułem mgr inż. na wydziale mechanicznych w specjalności organizacja produkcji. Przez ostatnie 10 lat pracował między innymi w zakładach produkcyjnych Whirlpool, Winkelmann, Lear. Obecnie piastuje stanowisko dyrektora działu aplikacji w firmie Hoerbiger Automotive. Jego pasją jest szukanie metod, narzędzi i rozwiązań usprawniających sprawne zarządzanie działem, obszarem, firmą, łącząc zdobycze wiedzy teoretycznej z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Drugą kadencję jest prezesem koła terenowego SIMP działającego przy Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Szeroko współpracuje z firmami szkoleniowymi dzieląc się swoją wiedzą z zakresu organizacji pracy działu utrzymania ruchu ale także LEAN Manufacturing, czy Six Sigma w zakładach tj. Federal Mogul czy też KGHM. Choć z zamiłowania zajmuje się przedmiotami ścisłymi, to, jak powtarza, „Matematyka i Muzyka zawsze idą w parze”. Ukończył szkołę muzyczną w klasie Akordeonu. Gra także na innych instrumentach. Wykorzystuje tą wiedzę angażując się społecznie w różne lokalne wydarzenia. Oprócz muzyki jego pasją są choppery. Jest posiadaczem pięknego Suzuki Maraudera.

Paweł Waligórski

Absolwent Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Pracownik międzynarodowej firmy konsultingowej. Konsultant wdrożeniowy i serwisowy modułów logistycznych SAP z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych projektach dla klientów DACH. Doświadczony manager w zakresie logistyki i produkcji,  specjalista w zakresie organizacji i zarządzania procesami logistycznymi i produkcyjnymi. Posiadający doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów logistyczno-produkcyjnych w oparciu o Lean Manufacturing w branży motoryzacyjnej. Pełnił kierownicze stanowiska w dużych, międzynarodowych organizacjach produkcyjnych. Właściciel firmy konsultingowej w branży logistycznej (Projektowanie, wdrażanie procesów logistyczno-produkcyjnych. Doradztwo logistyczne SAP).