dr Tomasz Kopyściański
dr Tomasz Kopyściański

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autor i współautor opracowań biznesowych podejmowanych we współpracy z instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami oraz jednostkami sektora finansów publicznych, dotyczącymi przeprowadzenia audytu finansowego, opracowania biznesplanów, formułowania długofalowej strategii rozwoju, pozyskiwania źródeł finansowania. Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki giełdowej Logintrade SA. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Wykładowca w ramach studiów wyższych, podyplomowych i studiów MBA realizowanych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Dziennikarz-felietonista w lokalnych i regionalnych czasopismach. Od stycznia 2021 r. Zastępca Kanclerza na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.
 


Dr Tomasz Kopyściański jest również ekspertem WSB Merito w mediach. Wywiady i komentarze medialne przez niego udzielane dostępne są w Centrum Prasowym WSB

Michał Szlachcic
Michał Szlachcic

Praktyk, ekonomista, współzałożyciel i członek Zarządu Logintrade S.A. Wykładowca na studiach MBA oraz na studiach podyplomowych zakupy w biznesie i zarządzania sprzedażą, autor i kierownik podyplomowego studium windykacja i zarządzanie wierzytelnościami na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Zrealizował szereg projektów konsultingowych oraz szkoleniowych dla takich firm jak: Volkswagen Poznań Sp. z o.o., Bank Zachodni WBK S.A., Polkomtel S.A., Polifarb Wrocław-Cieszyn S.A., Polmos Wrocław S.A., Poczta Polska, Ruch S.A., Cermag Sp. z o.o., Kaufland Sp. z o.o., Gotec Polska Sp. z o.o. oraz wielu innych.

dr Jerzy Jagoda

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito i praktyk zarządzania. Ukończył Akademię Ekonomiczną w 1976. Doktorat z zakresu organizacji i zarządzania uzyskał w 1985 r. Adiunkt w AE we Wrocławiu 1985-2008, a obecnie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. W latach 1987-1991 stypendysta, a następnie visiting professor  w Norwegian Business School w Bergen, Norwegia. W latach 1992-2005 prezes oraz doradca firm z kapitałem zagranicznym (Omnicenter East, Gullfiber, Kaabs, Lindap). Od 1992 r. właściciel firmy (handel międzynarodowy, nieruchomości, recykling). Autor publikacji z zakresu small biznesu oraz gier biznesowych.

Grzegorz Wudarzewski
dr Grzegorz Wudarzewski

Kierownik podyplomowych studiów menedżerskich, ekonomista, specjalista w obszarze zarządzania, trener szkoleniowy, konsultant, doradca dla firm w zakresie praktyk zarządzania i doboru personelu, certyfikowany diagnosta PTP i Belbin Polska. Adiunkt w Instytucie Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu. Współpracował z takimi firmami konsultingowymi jak Adviser, Vademecum, PTE, Econtrade, SJOS, Accord Next, Sygma, Logintrade, Argumentum Event, oraz Aid System Consulting, z którymi zrealizował szereg projektów związanych z projektowaniem strategii i systemu celów, prowadzeniem rekrutacji, prowadzeniem projektów assessment center i shadowing, prowadzeniem kompleksowych symulacji i gier biznesowych, projektowaniem tablic kompetencyjnych i opisów stanowisk organizacyjnych, oraz badaniami satysfakcji, klimatu organizacyjnego i kultury organizacyjnej. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych we Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie (poziom MBA), Toruniu i Chorzowie na kierunkach „Menedżerskie Studia Podyplomowe”, „Akademia Menedżera”, „Zarządzanie kadrami”, „Psychologia zarządzania” i „Zarządzanie sprzedażą”. Obecnie jest kierownikiem 4 Studiów Podyplomowych. Zrealizował szereg projektów szkoleniowych i doradczych na rzecz praktyki gospodarczej m.in. w: Z.E.M. DUSZNIKI SP. Z O.O., ZAKŁAD KOMUNALNY W OPOLU, ALUPLAST POZNAŃ SP. Z O.O. i NOVOL SP. Z O.O..  Obecnie współpracuje z Uniwersytetem Dolnośląskim DSW, Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, Akademią Wyższej Szkoły Biznesu oraz Uniwersytetem SWPS.

prof. zw. dr hab. Czesław Zając

Profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jego zainteresowania zawodowe obejmują zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie zmianami, kulturę organizacyjną, przejęcia i fuzje przedsiębiorstw oraz ekonomikę i organizację przedsiębiorstw. Autor ponad 130 publikacji w tym 4 monografii i podręcznika akademickiego. W swej aktywności profesjonalnej łączy działalność badawczą i naukową z aktywnością konsultingową. Przez 7 lat pełnił funkcje menedżera personalnego na stanowisku dyrektora departamentu zarządzania personelem w Banku Zachodnim SA LUKAS SA i LUKAS Banku SA. Członek Dolnośląskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz wiceprezes tego oddziału w poprzedniej kadencji.

dr inż. Jerzy Mońka

Kierownik merytoryczny kierunku studiów podyplomowych Controlling. Pracownik naukowy w Katedrze Rachunkowości i Controllingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, praktyk, specjalista z dziedziny controllingu, doświadczony wykładowca. Autor ponad 100 publikacji z dziedziny controllingu.