Program studiów

Program kierunku studiów podyplomowych e-marketing w biznesie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.

Liczba godzin: 176
Liczba zjazdów: 12
Strategie w e-biznesie
(20 godz.)
  • Strategie i analizy rynku w e-biznesie (8 godz.)
  • Kosztorys e-biznesu (4 godz.)
  • Strategie e-biznesowe internetowe i mobilne – case study (4 godz.)
  • Zarządzanie projektem e- biznesowym – warsztaty (4 godz.)
Innowacyjny e-marketing
(28 godz.)
  • Mobile marketing (4 godz.)
  • Content marketing (4 godz.)
  • Influence marketing (4 godz.)
  • Zarządzanie projektami e-marketingowymi (8 godz.)
  • E-marketing i social media – wprowadzenie (8 godz.)
Klient, technologia, prawo
(16 godz.)
  • Zachowania konsumentów w Internecie. Programy lojalnościowe i rekomendacyjne (4 godz.)
  • Aspekty prawne działań marketingowych (4 godz.)
  • Technologie internetowe i mobilne (8 godz.)
Zarządzanie projektami e-commerce
(16 godz.)
  • E-commerce i sklep internetowy – wprowadzenie strategiczne (4 godz.)
  • Zarządzanie projektami e-commerce (4 godz.)
  • Modelowy sklep internetowy w  e-commerce – warsztaty (8 godz.)
Analityka internetowa
(16 godz.)
  • Analityka serwisów internetowych – wprowadzenie (4 godz.)
  • Analityka aplikacji mobilnych (4 godz.)
  • Analityka e-commerce (4 godz.)
  • Google Analytics – warsztaty  (4 godz.)
Social media
(24 godz.)
  • Media społecznościowe – wprowadzenie (4 godz.)
  • Wykorzystanie social media w działalności – case study (8 godz.)
  • Komunikacja w social mediach (4 godz.)
  • Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych – projekt (8 godz.)
Design i multimedia w e-marketingu
(12 godz.)
  • Design w e-marketingu. System identyfikacji wizualnej w Internecie (4 godz.)
  • Fotografia w e-biznesie (4 godz.)
  • Design &design thinking w projektowaniu wizualnym (4 godz.)
E-marketing
(24 godz.)
  • Video marketing (4 godz.)
  • Automation marketing (4 godz.)
  • E-branding (4 godz.)
  • Usability – uwarunkowania teoretyczne i projekt (8 godz.)
  • E-mail marketing (4 godz.)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
(16 godz.)
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych – wprowadzenie (4 godz.)
  • Pozycjonowanie i optymalizacja serwisu internetowego (4 godz.)
  • Google Adwords. Kampanie linków płatnych w wyszukiwarkach – kampania (8 godz.)
E- marketing Menedżer
(4 godz.)

Sprawdzenie kompetencji e-marketingowych - certyfikacja