Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się, jak projektować nowoczesne produkty i usługi
- Zdobędziesz wiedzę na temat neuromarketingu i będziesz wiedzieć, jak tę wiedzę zastosować w praktyce
- Przećwiczysz umiejętności interpersonalne
- Zapoznasz się z regulacjami dotyczącymi ochrony interesów konsumenta i konkurencji.
![grupa słuchaczy SP z komputerem](/chorzow/sites/chorzow/files/styles/610x334/public/media/image/CHO%20SP%20201901%202263.jpg?itok=b4hI8zsv)
Praca dla Ciebie
- w agencjach kreatywnych, które stawiają na współpracę z nowoczesnymi sektorami gospodarki
- w działach odpowiedzialnych za kreowania marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i handlowych
- w firmach potrzebujących twórczych i elastycznych specjalistów, działających w obszarach dynamicznie rozwijających się
- we własnej firmie, która współpracuje z branżami stawiającymi na rozwój.
![koszula](/chorzow/sites/chorzow/files/styles/medium/public/media/image/48x48-03_koszula.png?itok=p_PMkha7)
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
do 17 lipca
czesne już od
405 zł
371 zł
miesięcznie
Zapisując się do 17 lipca zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 371 zł
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II semestru studiów):
- Ochrona interesów konkurencji i konsumentów
- Design thinking, product design
- Eksploracja danych biznesowych
- Trening umiejętności interpersonalnych
- Neuromarketing
- Advanced marketing automation
- Innowacyjność w przedsiębiorstwie
Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i Sprzedaż.