Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się, jak projektować nowoczesne produkty i usługi 
  • Zdobędziesz wiedzę na temat neuromarketingu i będziesz wiedzieć, jak tę wiedzę zastosować w praktyce
  • Przećwiczysz umiejętności interpersonalne
  • Zapoznasz się z regulacjami dotyczącymi ochrony interesów konsumenta i konkurencji.
grupa słuchaczy SP z komputerem

Praca dla Ciebie

  • w agencjach kreatywnych, które stawiają na współpracę z nowoczesnymi sektorami gospodarki
  • w działach odpowiedzialnych za kreowania marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i handlowych 
  • w firmach potrzebujących twórczych i elastycznych specjalistów, działających w obszarach dynamicznie rozwijających się
  • we własnej firmie, która współpracuje z branżami stawiającymi na rozwój.
koszula

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II semestru studiów): 

  • Ochrona interesów konkurencji i konsumentów
  • Design thinking, product design
  • Eksploracja danych biznesowych
  • Trening umiejętności interpersonalnych
  • Neuromarketing
  • Advanced marketing automation
  • Innowacyjność w przedsiębiorstwie

Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i Sprzedaż.
 

Zobacz program studiów

Wykładowcy

prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF