Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się, jak projektować nowoczesne produkty i usługi
- Zdobędziesz wiedzę na temat neuromarketingu i będziesz wiedzieć, jak tę wiedzę zastosować w praktyce
- Przećwiczysz umiejętności interpersonalne
- Zapoznasz się z regulacjami dotyczącymi ochrony interesów konsumenta i konkurencji.
Praca dla Ciebie
- w agencjach kreatywnych, które stawiają na współpracę z nowoczesnymi sektorami gospodarki
- w działach odpowiedzialnych za kreowania marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i handlowych
- w firmach potrzebujących twórczych i elastycznych specjalistów, działających w obszarach dynamicznie rozwijających się
- we własnej firmie, która współpracuje z branżami stawiającymi na rozwój.
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II semestru studiów):
- Ochrona interesów konkurencji i konsumentów
- Design thinking, product design
- Eksploracja danych biznesowych
- Trening umiejętności interpersonalnych
- Neuromarketing
- Advanced marketing automation
- Innowacyjność w przedsiębiorstwie
Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i Sprzedaż.