Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż na Uniwersytecie WSB Merito?

.

Kierunek marketing i sprzedaż na studiach II stopnia możesz studiować niestacjonarnie. Zajęcia będziesz mieć w sobotę i niedzielę, średnio co drugi weekend. 

 

Kierunek powstał z myślą o ludziach, którzy działając w obszarach sprzedaży oraz szeroko pojętego marketingu mają świadomość, że branże te rozwijają się niezwykle dynamicznie. Nie tylko w szybkim tempie przybywa narzędzi w postaci nowego oprogramowana do wsparcia pracy, ale dynamiczne pojawiające się nowe trendy modelują pracę handlowca i marketingowca.

.

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:

  • Hybrydowy: wykłady zrealizujesz online (synchronicznie, na platformie Teams), a ćwiczenia w salach. 
    W jednym dniu odbywają się tylko wykłady albo tylko ćwiczenia. 

 

 

Marketing i sprzedaż

Program studiów zawiera tematykę, która pozwoli Ci szeroko spojrzeć na współczesne tendencje konsumenckie m.in. dzięki przedmiotom takim, jak: marketing międzynarodowy, nowoczesne zarządzanie marką czy nowoczesne techniki reklamy.

 

Działalność marketingowa oraz sprzedaż towarów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać.

 

Współczesny świat wymaga korzystania z rozbudowanego oprogramowania i licznych baz danych. Z tego względu program studiów obejmuje zagadnienia związane z eksploracją danych i rozwiniętą automatyzację marketingu. Dzięki temu nie tylko poznasz narzędzia niezbędne w pracy, ale także wykształcisz umiejętność szybkiego zapoznawania się z nowym oprogramowaniem.

Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności efektywnego komunikowania się. Takie kompetencje kształcimy w formie treningu umiejętności interpersonalnych. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, gdzie uczymy, jak połączyć zdolność do osiągania celów biznesowych z budowaniem długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami.   

By sprostać wyzwaniom przyszłości, zgłębiamy zagadnienia product desing i neuromarketingu. To nowe dziedziny, które powstały niedawno jako odpowiedź na potrzeby konsumentów. Metody kreatywnej pracy także ewoluują, z tego powodu studia uzupełnione są o poznanie nowych podejść, w tym design thinking.

Chcesz pogłębić swoje kompetencje w obszarze rzeczywistości rozszerzonej? Na zajęciach poznasz nie tylko teorię, ale również wypróbujesz okulusy czy hololensy. Dzięki temu przećwiczyć obsługę klienta czy zwizualizujesz nową kampanię reklamową.

Bogumiła Urban

Program studiów magisterskich na kierunku marketing i sprzedaż powstał jako efekt pracy dużego zespołu. Współtworzyłam go z wykładowcami, a przeanalizowany i oceniony został przez grono naszych Partnerów Biznesowych. Warto podkreślić, że również nasi studenci studiów licencjackich wskazali, czego oczekują po studiach magisterskich. Oczywiście ich głos został uwzględniony i kilka przedmiotów znalazło się w programie studiów właśnie z ich inicjatywy. Do tych przedmiotów należy na przykład neuromarketing i business intelligence. Mam nadzieję, że ten efekt wspólnej pracy spotka się z zainteresowaniem osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności i pogłębić wiedzę o nowoczesnym marketingu. Marketing i sprzedaż na Uniwersytecie WSB Merito to jedyne na Górnym Śląsku studia, na których tak dogłębnie poznaje się te zagadnienia, gdyż poświęcony im jest cały kierunek, a nie tylko specjalność na innych kierunkach.

Bogumiła Urban

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż

Poznasz najnowsze trendy w marketingu, a także dowiesz się czym jest nauromarketing czy design thinking.
Na zajęciach będziesz wykorzystywać oprogramowanie, na którym na co dzień pracują marketingowcy.
Studenci
Rozszerzysz swoje umiejętności komunikacyjne oraz handlowe, aby skutecznie budować relację z klientami w obszarach B2B i B2C.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
od 475 zł
Digital marketing
Niestacjonarne Hybrydowe
od 475 zł
Marketing w cyfrowej transformacji
Niestacjonarne Hybrydowe
od 475 zł
Psychologia sprzedaży
Niestacjonarne Hybrydowe
od 475 zł
od 475 zł

Program studiów

Przedmioty podstawowe i kierunkowe:  

  •  Business intelligence
  • Finanse i księgowość w przedsiębiorstwie usługowym i handlowym
  • Forecasting w marketingu i sprzedaży
  • Marketing i sprzedaż B2B
  • Marketing międzynarodowy
  • Marketing społeczny
  • Narzędzia informatyczne w zarządzaniu projektami
  • Nowoczesne techniki reklamy
  • Nowoczesne zarządzanie marką
  • Przedmiot kierunkowy w języku obcym II
  • Seminarium dyplomowe
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Strategie marketingowe
  • Zarządzanie procesami
  • Gra strategiczna
  • Język obcy
  • BHP
  • Etyka 
  • Praktyka zawodowa
  • Przedmioty specjalnościowe obowiązkowe (godziny w semestrze w zależności od specjalności)

Oraz przedmioty specjalnościowe, które realizowane są od II semestru studiów.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Bogumiła Urban
Martyna Duda
dr Agata Jakubowska
dr Michał Kucia
Marta Zembik
mgr Bogumiła Urban

Menedżer Kierunku i Kierownik Zakładu Dydaktycznego Marketing i Sprzedaż.


Posiada wieloletnie doświadczenie w przedsiębiorstwach z różnych sektorów gospodarki, w tym w branży lotniczej oraz reklamowej.


Była odpowiedzialna za rozwój marketingu w Międzynarodowym Porcie...

mgr Martyna Duda

Praktyk UX/UI, zajmuje się analizą projektów informatycznych, modelowaniem aplikacji, interfejsów użytkownika, analizą kosztów projektu oraz monitorowaniem jakości UX. Trener na studiach podyplomowych z zakresu User Experience.

Prof. nadzw. dr hab. inż. Adam Jabłoński

Wiceprezes Zarządu renomowanej firmy OTTIMA plus Sp. z o. o z siedzibą w Katowicach. Prezes Zarządu Południowego Klastra Kolejowego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów optymalizacji zarządzania, audytor wiodący systemów zarządzania....

dr Agata Jakubowska

Doktor nauk ekonomicznych, zainteresowania naukowe związane są z zagadnieniami marketingu a w szczególności z public relations. Posiada wieloletnie doświadczenie jako nauczyciel akademicki z przedmiotów marketingowych, PR, reklamy czy zarządzania. Jest certyfikowanym tutorem akademickim a...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

mgr Marta Zembik

Wieloletnia wykładowczyni akademicka. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół marketingu oraz wykorzystania nowych mediów w działalności przedsiębiorstw. W pracy akademickiej wykorzystuje wiedzę praktyczną zdobytą na przestrzeni 13 lat prowadzenia własnej działalności...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
SOTE
Brand24
balanGO
Buisness consulting
Empower media
Punkt Krytyczny
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych
SENUTO logo
CUX logo
prowly
apagroup
mediafeed
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

W dniach 20-21 listopada nieczynne.

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF