Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Rozwiniesz umiejętności w zakresie handlu elektronicznego
- Dowiesz się co znaczy innowacyjność w przedsiębiorstwie
- Pogłębisz wiedzę na temat logistycznej obsługi klienta i systemów CRM
- Poznasz metody wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstw
- Nabędziesz zaawansowaną wiedzę o zachowaniach nabywczych klientów
Praca dla Ciebie
- dyrektor działu sprzedaży w firmie produkcyjnej, usługowej lub handlowej
- specjalista w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii
- we własnym sklepie internetowym
- w dużych przedsiębiorstwach rozwijających handel w formie elektronicznej
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II semestru studiów):
- Wycena i zarządzanie wartością przedsięwzięć handlowych
- Design thinking, product design
- Eksploracja danych biznesowych
- Zaawansowany handel elektroniczny
- Organizacja i zarządzanie zespołami sprzedażowymi
- Zachowania nabywcze klientów
- Innowacyjność w przedsiębiorstwie
- Systemy CRM i logistyczna obsługa klienta
Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i Sprzedaż.