Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Rozwiniesz umiejętności w zakresie handlu elektronicznego 
  • Dowiesz się co znaczy innowacyjność w przedsiębiorstwie
  • Pogłębisz wiedzę na temat logistycznej obsługi klienta i systemów CRM
  • Poznasz metody wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstw
  • Nabędziesz zaawansowaną wiedzę o zachowaniach nabywczych klientów
     

Praca dla Ciebie

  • dyrektor działu sprzedaży w firmie produkcyjnej, usługowej lub handlowej
  • specjalista w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii 
  • we własnym sklepie internetowym
  • w dużych przedsiębiorstwach rozwijających handel w formie elektronicznej
     

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II semestru studiów): 

  • Wycena i zarządzanie wartością przedsięwzięć handlowych
  • Design thinking, product design
  • Eksploracja danych biznesowych
  • Zaawansowany handel elektroniczny
  • Organizacja i zarządzanie zespołami sprzedażowymi
  • Zachowania nabywcze klientów
  • Innowacyjność w przedsiębiorstwie
  • Systemy CRM i logistyczna obsługa klienta

Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i Sprzedaż.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Michał Kucia
dr Krystyna Barczyk
Daniel Gaś
prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska
dr inż. Jarosław Kobryń
prof. zw. dr hab. Halina Buk

Kierownik Katedry Finansów i Rachunkowości, specjalistka w dziedzinie rachunkowości i finansów przedsiębiorstw. Przez kilkanaście lat pełniła w spółkach energetycznych odpowiedzialne funkcje, jak członek zarządu, dyrektor ds. ekonomiczno-finansowych. W ramach własnej działalności...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

dr Krystyna Barczyk

Doktor nauk ekonomicznych, menedżer kierunku. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w KGHM Polska Miedź S.A. oraz Grupie Turon Polska Energia S.A. 

Naukowo interesuje się praktycznymi rozwiązaniami dotyczącymi transakcji zabezpieczających oraz stosowanych modeli wyceny instrumentów...

mgr Daniel Gaś

Menedżer kierunku bezpieczeństwo narodowe, Kierownik Zakładu Dydaktycznego Bezpieczeństwa Narodowego.

Menedżer z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi, sprzedażą i procesami dotyczącymi szeroko rozumianego bezpieczeństwa w sektorze finansowym....

prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska

Doktor habilitowany z dziedziny nauk ekonomicznych. Ma wieloletnie doświadczenie nauczyciela akademickiego w zakresie prowadzenia zajęć z zakresu marketingu, zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, merchandisingu oraz badań rynku, również na studiach podyplomowych. 


Kierownik...

dr inż. Jarosław Kobryń

Inżynier w stopniu doktora nauk technicznych z zakresu budowy i eksploatacji maszyn, absolwent Politechniki Śląskiej. Adiunkt Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie, członek Polskiego Towarzystwa Naukowego Silników Spalinowych. Autor i współautor kilkudziesięciu publikacji w czasopismach...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF