Opis kierunku
Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.
- min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej (w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów).
Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
W czasie studiów, poznasz jak istotne jest zrozumienie potrzeb, emocji i motywacji, aby tworzyć treści, które przemówią do odbiorcy i skłonią do działania. Wykładowcy-praktycy przeprowadzą krok po kroku przez proces pisania skutecznych tekstów i udzielą wnikliwego feedbacku. Absolwenci kierunku mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.
Absolwent kierunku może pracować m.in. jako copywriter/content writer, specjalista ds. marketingu treści, copywriter SEO, copywriter e-commerce, specjalista ds. social media/content manager, specjalista ds. PR, specjalista ds. brandingu, redaktor/korektor.
Co zyskujesz?
- Poznasz psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczysz się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje.
- Nauczysz się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję.
- Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, dzięki czemu będziesz trafnie odpowiadać na problemy wyrażone w zapytaniach.
- Nauczysz się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka. Dowiesz się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl.
- Dowiesz się, jak skupić uwagę czytelnika od pierwszych chwil, by zachęcić czytelnika do kliknięcia.
- Poznasz tajniki storytellingu - dowiesz się, jak wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami.
- Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnisz się w tłumie treści i zdobędziesz zaufanie.
- Będziesz mógł zarabiać na tym, co lubisz robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.
Korzyści:
- Nauczysz się, jak pisać teksty do zakładek "Oferta" i "O nas", co pozwoli Ci interesująco przedstawić ofertę i osobowość Twojej marki.
- Dowiesz się, jak pisać językiem marki, czyli tworzyć treści, które są spójne i rozpoznawalne.
- Nauczysz się pisać artykuły blogowe, które pomogą Ci stać się liderem w Google dla zapytań, z których chcesz być znany.
- Nauczysz się pisać claim i slogan reklamowy, które zapadną w pamięć odbiorcy.
- Nauczysz się pisać posty do social mediów, dzięki czemu zbudujesz relacje ze swoimi odbiorcami.
- Będziesz tworzyć kampanie w Facebook Ads, co zwiększy efektywność Twoich działań marketingowych.
- Nauczysz się tworzyć kampanie płatne na Linkedin, co jest kluczowe w promocji treści w sektorze B2B.
- Dowiesz się, jak pisać teksty reklamowe w Google Ads, co zwiększy szanse na dotarcia do potencjalnych klientów.
- Dowiesz się, jak budować markę osobistą jako copywriter i wyróżnić się na rynku pracy.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać AI w pracy copywritera, co pozwoli Ci automatyzować pisania i generować inspiracje.
- Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu zbudujesz profesjonalny wizerunek marki.
Dla kogo?
- Osób zainteresowanych tworzeniem skutecznych treści reklamowych, marketingowych oraz informacyjnych.
- Osób pracujących w agencjach reklamowych, które chcą doskonalić swoje umiejętności w tworzeniu skutecznych treści.
- Freelancerów, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę o usługi copywritingowe.
- Osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć karierę jako copywriter.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
W programie studiów m.in.
- Mnóstwo praktycznych zajęć pisarskich.
- Warsztaty pisarskie pod okiem praktyków, otrzymanie feedbacku.
- Przeprowadzenie przez proces pisania skutecznych ofert krok po kroku.
- Wiedza z dziedzin powiązanych: SEO, reklama na Facebooku, w Google i Linkedin.
- Praktyczne ćwiczenia z wykorzystania AI .
Dlaczego warto?
Podczas studiów słuchacze odkrywają, jak istotne jest zrozumienie potrzeb i emocji odbiorców, aby móc tworzyć treści, które naprawdę do nich przemawiają i wywołują działania. Kreowanie treści, które trafiają prosto do serc i umysłów odbiorców jest kluczowym argumentem przemawiającym za wyborem kierunku. Ponadto absolwenci mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.
Słuchacze kierunku Copywriting:
- poznają psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczą się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje,
- nauczą się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję,
- nauczą się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka,
- dowiedzą się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl,
- nauczą się przyciągać i utrzymywać uwagę czytelnika,
- nauczą się wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami,
- poznają zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnią się w tłumie treści i zdobędą zaufanie,
- nauczą się wykorzystać AI, by przyspieszyć pracę nad tekstami,
- będą mogli zarabiać na tym, co lubią robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.
Nie czekaj, zapisz się online!
Zapisując się do 2 stycznia zyskujesz 1200 zł zniżki, na którą składa się:
- 800 zł zniżki w czesnym
- 400 zł zniżki we wpisowym
Czesne już od 378 zł miesięcznie!
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 445 zł / miesiąc
Jesteś naszym absolwentem? Zyskujesz więcej! 1400 zł zniżki, na którą składa się:
- 1000 zł zniżki w czesnym
- 400 zł zniżki we wpisowym
Czesne już od 378 zł miesięcznie!
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 445 zł / miesiąc
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting