wykładowca | opiekun merytoryczny kierunku "Copywriting"
Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe, literackie i reklamowe. Książki te zdobyły status bestsellerów i doczekały się kilku wydań. Pod pseudonimem Emilia Becker publikuje książki dla dzieci i młodzieży, doceniane przez nauczycieli i rodziców (np. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień). Pisze artykuły do czasopism naukowych i branżowych (np. „Marketing w Praktyce”, „Firmer” i „Marketer Plus). Jest autorką ok. 100 tekstów eksperckich na swoim blogu Poradnik Pisania, który prowadzi od 2011 roku. Wykłada na biznesowych studiach podyplomowych i wypowiada się jako ekspert na portalach (np. Pracuj.pl, PRoto, Puls Biznesu). Występuje na konferencjach branżowych, np. Online Marketing Day. Jako trenerka biznesu lub prelegentka współpracowała z takimi organizacjami jak: L’Oréal, Viessmann, Nordea, Canal Plus, Muzeum Narodowe. Uważa, że każdy, kto chce pracować nad warsztatem, może nauczyć się pisać.