Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting
PODSTAWY PRACY COPYWRITERA
(36 godz.)
- Ćwiczenia na kreatywność dla copywritera (8 godz.)
- Sztuka barwnego pisania (6 godz.)
- Organizacja pracy i produktywność (4 godz.)
- Poprawność językowa (8 godz.)
- Marka osobista copywritera (6 godz.)
- AI w pracy copywritera (4 godz.)
WEB COPYWRITING
(16 godz.)
- Tworzenie treści na strony WWW (16 godz.) - dopasowanie przekazu do branży, przyciąganie i utrzymywanie uwagi,doświadczenie użytkownika, psychologiczne aspekty pisania do internetu
OPTYMALIZACJA PŁATNYCH KAMPANII
(26 godz.)
- Facebook Ads & Google Ads (10 godz.) - system reklamowy Facebooka, tworzenie kampanii w Google Ads
- Lejki sprzedażowe (10 godz.)
- Facebook & LinkedIn (6 godz.) - tworzenie strony na Facebooku, optymalizacja płatnych kampanii na Linkedin
SEO COPYWRITING
(16 godz.)
- Optymalizacja treści pod kątem SEO (16 godz.)
E-MARKETING & SPRZEDAŻ
(12 godz.)
- Podstawy e-marketingu (6 godz.)
- Psychologia sprzedaży (6 godz.)
CONTENT COPYWRITING
(16 godz.)
- Tworzenie artykułów na bloga (16 godz.) - blog w budowaniu świadomości marki, sposoby skutecznego researchu, tworzenie wizerunku eksperta, różne formy treści na blogu
KRÓTKIE TREŚCI
(12 godz.)
-
Spoty radiowe, ulotki, ogłoszenia, posty na Social Media, hasła reklamowe 12 godz.)
SALES COPYWRITING
(16 godz.)
- Tworzenie treści do ofert sprzedażowych (16 godz.) - chwytliwe hasła reklamowe, pisanie językiem korzyści, skuteczne wezwania do działania
PR COPYWRITING
(14 godz.)
- Notki prasowe, wywiady, opinie, komentarze, notki biograficzne (14 godz.)
PROJEKT
(8 godz.)
- Seminarium projektowe (8 godz.)
FORMA ZALICZENIA
Testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu czyli stworzenie strony internetowej na podstawie przygotowanego wcześniej szablonu.