Opis kierunku

Studia w formule online
 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie, min. 90% godzin w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów. 

 

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

realizacja online

Rynek pracy jest tworem żywym i ciągle rozwijającym się. W obecnej dobie niskiego bezrobocia i niedoborów kadrowych koniecznością stało się wydzielenie eksperckich ścieżek w obszarze HR. Jedną z takich specjalizacji jest employer branding i rekrutacja. Połączyliśmy oba zagadnienia, ponieważ rekrutacja jest spójną częścią szerszej strategii employer brandingowej, a zarazem jedną z najważniejszych potrzeb biznesu, jedynego i najważniejszego klienta rekruterów. 

Co zyskujesz?

 

  • Unikatowy program studiów jest dopasowany do realiów rynku pracy, dzięki czemu staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie i pożądanym kandydatem.
  • Zdobędziesz wiedzę w rozwijającym się obszarze employer brandingu i dowiesz się jak skutecznie rekrutować kandydatów, jednocześnie będąc niezastąpionym partnerem dla biznesu.

Dla kogo?

  • Kierunek jest dedykowany osobom, które chcą wyspecjalizować się dziedzinie employer brandingu i rekrutacji. Zarówno dla tych, którzy mają już doświadczenia i chcą usystematyzować wiedzę, poznać nowe narzędzia i zrozumieć jak wpływają na siebie poszczególne układanki rekrutacyjno-brandingowej, jak i dla tych którzy chcą stawiać pierwsze kroki w tym obszarze.

Dlaczego warto?

AWilczynska

W czasach ciągłej zmiany, kiedy wymagania pracowników wobec pracodawców rosną i zmieniają się wraz z każdym nowym rocznikiem wkraczającym na rynek pracy, świadome budowanie marki pracodawcy w celu kreowania wizerunku pracodawcy z wyboru jest kluczowe. Aby do tego było skuteczne - musi być autentyczne, oparte na danych i badaniu potrzeb - zarówno biznesowych jak i potrzeb kandydata. Dołącz do programu aby nauczyć się prowadzenia projektów Employer Brandingowych w praktyce, w gronie pasjonatów i pod okiem osób związanych z budowaniem marki pracodawcy od lat.

Aleksandra Wilczyńska

opiekun kierunku

Nie czekaj, zapisz się online!

do 2 stycznia
czesne już od
445 zł
378 zł
miesięcznie!

Zapisując się do 2 stycznia zyskujesz 1200 zł zniżki, na którą składa się:

  • 800 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

 

Czesne już od 378 zł miesięcznie!

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 445 zł / miesiąc

Jesteś naszym absolwentem? Zyskujesz więcej!  1400 zł zniżki, na którą składa się:

  • 1000 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

 

Czesne już od 378 zł miesięcznie!


Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 445 zł / miesiąc

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Employer Branding.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

a_wilczynska
Milena Brzezińska-Misiewicz.jpg
Zdjęcie portretowe kobiety w średnim wieku. Ma na czarne włosy, czarną koszulkę i luźno narzucony sweter we wzory. Kobieta śmieje się, ma luźną postawę i ręce w kieszeniach spodni
Katarzyna_Smola
Jolanta Spodzieja
IMG_463
ozolkiewicz.
Jakub Skalik
Aleksandra Wilczyńska

ma ponad 20 lat doświadczenia we wspieraniu biznesu w bardzo różnorodnych rolach, od liderki w obszarach obsługi klienta, handlowym oraz technicznym, poprzez kierowniczkę projektów aż po zarządzanie funkcjami i działami HR. Od wielu lat  wspiera budowanie oraz wdrażanie strategii w...

Milena Brzezińska-Misiewicz

Szkoleniowiec, wykładowca i ekspert marketingu z 12 letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych, społecznej odpowiedzialności biznesu, budowaniu marek oraz public relations. Pracuje jako niezależny konsultant z korporacjami, agencjami reklamowymi,...

Daria Siwka

założycielka bardzoHR, przewodniczka po szlakach Employer Branding z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w projektowaniu strategii EB oraz zarządzaniu projektami z obszaru kultury organizacyjnej i wartości. Wspiera pracodawców w odkrywaniu DNA organizacji, przeprowadza...

Katarzyna Smola

specjalistka w zakresie rozwoju biznesu, employer brandingu oraz marketingu z ponad 15-letnim stażem zawodowym. Od dwóch lat wykłada także na studiach podyplomowych na kierunku Employer Branding na uczelni Merito w Gdańsku. Aktualnie pracuje jako Business Development Manager w Polskiej...

Jolanta Spodzieja

Laureatka nagrody TOP HR Manager (by Wolters Kluwer), Wiceprezes Konfederacji Pracodawców Lewiatan, Członek Rady Nadzorczej Fundacji OmeaLife.
Na co dzień pomaga firmom zatroszczyć się o swoich pracowników i rozbudowywać zespoły o nowe talenty. Przez 10 lat HRowania miała możliwość...

Anna Szabowska-Walaszczyk

jest ekspertem employee experience, employer brandingu i zarządzania różnorodnością z ponad 15-letnim doświadczeniem.

Obecnie jako menedżer w zespole Workforce Transformation & People Analytics w Deloitte Advisory skupia się na wspieraniu klientów w projektach związanych z...

Olga Żółkiewicz

Konsultantka w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. HR-owiec z sercem do marketingu. Od zawsze związana z firmami technologicznymi. Stworzyła struktury EB w największej polskiej firmie IT. Była odpowiedzialna za usystematyzowanie obszarów...

Jakub Skalik

Ekspert marketingu rekrutacyjnego, budowania marki pracodawcy oraz HR z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem. Od 11 lat związany z Intelem gdzie na co dzień kieruje zespołem odpowiedzialnym za budowanie i wdrażanie strategii w obszarze marketingu rekrutacyjnego w regionie EMEA, a w...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF