ma ponad 20 lat doświadczenia we wspieraniu biznesu w bardzo różnorodnych rolach, od liderki w obszarach obsługi klienta, handlowym oraz technicznym, poprzez kierowniczkę projektów aż po zarządzanie funkcjami i działami HR. Od wielu lat wspiera budowanie oraz wdrażanie strategii w obszarze zarządzania ludźmi, pomaga firmom budować i usprawniać procesy skupione wokół doświadczeń pracownika oraz wdraża rozwiązania technologiczne wspierające pracę działów HR. Prywatnie pasjonatka literatury, ciągłego uczenia się, AFOL oraz amatorka obserwacji ptaków, mama i przewodniczka trójki dorastających kobiet.
Szkoleniowiec, wykładowca i ekspert marketingu z 12 letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych, społecznej odpowiedzialności biznesu, budowaniu marek oraz public relations. Pracuje jako niezależny konsultant z korporacjami, agencjami reklamowymi, markami osobistymi, międzynarodowymi firmami i fundacjami. Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego oraz kilku kierunków studiów podyplomowych.
założycielka bardzoHR, przewodniczka po szlakach Employer Branding z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w projektowaniu strategii EB oraz zarządzaniu projektami z obszaru kultury organizacyjnej i wartości. Wspiera pracodawców w odkrywaniu DNA organizacji, przeprowadza badania percepcji marki wśród grup docelowych oraz definiuje filary pozycjonowania (Employee Value Proposition).
W ramach działalności bardzoHR współpracowała już z ponad 100 firmami, w tym z takimi organizacjami jak Grupa Allegro, Ceneo.pl, Dolby Poland, Toyota, Roche, OCEANIC, Grupa Carlsberg, Qubus Hotel, Limango, Opera Software, Trans.eu, Orsay, Eurocash, Ceramika Paradyż, Blum, John Deere, Grupa Komputronik i wieloma innymi, reprezentującymi różnorodne branże i struktury.
Autorka bloga na bardzohr.pl poświęconego Employer Branding. Certyfikowana trenerka biznesu i Design Thinking, wykładowczyni na uczelniach wyższych. Prowadzi warsztaty – zarówno dedykowane, jak i otwarte – dla zarządów, liderów, zespołów HR oraz projektowych. Organizuje również wrocławskie spotkania EBMasters, które integrują specjalistów z branży HR.
specjalistka w zakresie rozwoju biznesu, employer brandingu oraz marketingu z ponad 15-letnim stażem zawodowym. Od dwóch lat wykłada także na studiach podyplomowych na kierunku Employer Branding na uczelni Merito w Gdańsku. Aktualnie pracuje jako Business Development Manager w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Zagranicznym Biurze w Amsterdamie, gdzie odpowiada za pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz analizę trendów rynkowych. Wcześniej jako PR/Marketing Manager realizowała kampanie marketingowe i promocyjne dla różnych klientów, w tym organizacji pozarządowych i instytucji publicznych. Katarzyna posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami employer brandingowymi w PwC Polska oraz koordynacji eventów korporacyjnych w Atlanta Poland S.A. Jest biegła w języku angielskim, zna również podstawy języka niderlandzkiego i niemieckiego. Ukończyła studia na Uniwersytecie Gdańskim oraz Politechnice Gdańskiej, a także liczne kursy językowe i specjalistyczne, co wzbogaca jej kompetencje komunikacyjne i networkingowe.
Laureatka nagrody TOP HR Manager (by Wolters Kluwer), Wiceprezes Konfederacji Pracodawców Lewiatan, Członek Rady Nadzorczej Fundacji OmeaLife.
Na co dzień pomaga firmom zatroszczyć się o swoich pracowników i rozbudowywać zespoły o nowe talenty. Przez 10 lat HRowania miała możliwość współpracować z międzynarodowymi korporacjami jak i rodzinnymi firmami, gdzie uczyłam się ludzi i świata biznesu. Otwarty umysł, rzetelna wiedza i szerokie kompetencje, ciągły apetyt na rozwój i entuzjastyczne podchodzenie do nowych wyzwań skłoniły ją do otwarcia własnego studia HR pod szyldem Bingo HR. Specjalizuje się w tworzeniu strategii HR oraz, co trudniejsze, w ich wdrażaniu. Zna rynek pracy od podszewki.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, kontynuowała naukę na studiach podyplomowych na Politechnice Gdańskiej, gdzie podjęła także studia doktoranckie.
jest ekspertem employee experience, employer brandingu i zarządzania różnorodnością z ponad 15-letnim doświadczeniem.
Obecnie jako menedżer w zespole Workforce Transformation & People Analytics w Deloitte Advisory skupia się na wspieraniu klientów w projektach związanych z przyszłością pracy. W latach 2016-2022 odpowiadała za obszar graduate recruitment i employer branding w State Street Bank, realizując projekty lokalne a następnie globalne, w tym cyfrową transformację recruitment marketing. W latach 2010-2016 była odpowiedzialna za metodologię i realizację projektów w Barometr Zaangażowania® oraz system ocen okresowych BEHAVIO. Posiada tytuł doktora nauk społecznych w zakresie psychologii pracy - zaangażowania i dobrostanu pracowników, wciąż współpracuje z polskimi i międzynarodowymi ośrodkami jako wykładowca. Autorka licznych publikacji i uczestniczka konferencji.
Konsultantka w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. HR-owiec z sercem do marketingu. Od zawsze związana z firmami technologicznymi. Stworzyła struktury EB w największej polskiej firmie IT. Była odpowiedzialna za usystematyzowanie obszarów Candidate & Employee Experience oraz komunikacji wewnętrznej w międzynarodowej organizacji. Zarządzała projektami z zakresu digitalizacji HR. Wspiera organizacje pokazując, że przemyślane działania wcale nie muszą kosztować fortuny. Aktualnie łączy rolę People Experience Lead w 7N z konsultingiem w ramach How2hr. Pomysłodawczyni i współautorka książki „Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu”. Z wykształcenia psycholog biznesu i Employer Brandingowiec z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR. Po godzinach bloguje na how2hr.pl i dzieli się wiedzą na łamach wydawnictw branżowych oraz konferencjach i meet upach.
Ekspert marketingu rekrutacyjnego, budowania marki pracodawcy oraz HR z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem. Od 11 lat związany z Intelem gdzie na co dzień kieruje zespołem odpowiedzialnym za budowanie i wdrażanie strategii w obszarze marketingu rekrutacyjnego w regionie EMEA, a w szczególności w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Rumuni i Izraelu. Wraz z zespołem zarządza dużymi projektami koncentrującymi się na budowaniu marki pracodawcy i przyciąganiu talentów w wielu specjalizacjach - od inżynierów ds. oprogramowania czy mikroelektroniki, po pracowników produkcji procesorów oraz funkcje biznesowe. Specjalizuje się również w analityce marketingu rekrutacyjnego i wykorzystaniu danych do zwiększania efektywności działań. Jest pasjonatem nowych technologii i ich wdrażania zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Uzyskał tytuł magistra na Uniwersytecie w Lipsku w Niemczech oraz ukończył studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i na German Academy of Management w Berlinie.