a_wilczynska
Aleksandra Wilczyńska

ma ponad 20 lat doświadczenia we wspieraniu biznesu w bardzo różnorodnych rolach, od liderki w obszarach obsługi klienta, handlowym oraz technicznym, poprzez kierowniczkę projektów aż po zarządzanie funkcjami i działami HR. Od wielu lat  wspiera budowanie oraz wdrażanie strategii w obszarze zarządzania ludźmi, pomaga  firmom budować i usprawniać procesy skupione wokół doświadczeń pracownika oraz wdraża rozwiązania technologiczne wspierające pracę działów HR. Prywatnie pasjonatka literatury, ciągłego uczenia się, AFOL oraz amatorka obserwacji ptaków, mama i przewodniczka trójki dorastających kobiet.

Milena Brzezińska-Misiewicz.jpg
Milena Brzezińska-Misiewicz

Szkoleniowiec, wykładowca i ekspert marketingu z 12 letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych, społecznej odpowiedzialności biznesu, budowaniu marek oraz public relations. Pracuje jako niezależny konsultant z korporacjami, agencjami reklamowymi, markami osobistymi, międzynarodowymi firmami i fundacjami. Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego oraz kilku kierunków studiów podyplomowych. 

Zdjęcie portretowe kobiety w średnim wieku. Ma na czarne włosy, czarną koszulkę i luźno narzucony sweter we wzory. Kobieta śmieje się, ma luźną postawę i ręce w kieszeniach spodni
Daria Siwka

założycielka bardzoHR, przewodniczka po szlakach Employer Branding z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w projektowaniu strategii EB oraz zarządzaniu projektami z obszaru kultury organizacyjnej i wartości. Wspiera pracodawców w odkrywaniu DNA organizacji, przeprowadza badania percepcji marki wśród grup docelowych oraz definiuje filary pozycjonowania (Employee Value Proposition).

W ramach działalności bardzoHR współpracowała już z ponad 100 firmami, w tym z takimi organizacjami jak Grupa Allegro, Ceneo.pl, Dolby Poland, Toyota, Roche, OCEANIC, Grupa Carlsberg, Qubus Hotel, Limango, Opera Software, Trans.eu, Orsay, Eurocash, Ceramika Paradyż, Blum, John Deere, Grupa Komputronik i wieloma innymi, reprezentującymi różnorodne branże i struktury.

Autorka bloga na bardzohr.pl poświęconego Employer Branding. Certyfikowana trenerka biznesu i Design Thinking, wykładowczyni na uczelniach wyższych. Prowadzi warsztaty – zarówno dedykowane, jak i otwarte – dla zarządów, liderów, zespołów HR oraz projektowych. Organizuje również wrocławskie spotkania EBMasters, które integrują specjalistów z branży HR.

Katarzyna_Smola
Katarzyna Smola

specjalistka w zakresie rozwoju biznesu, employer brandingu oraz marketingu z ponad 15-letnim stażem zawodowym. Od dwóch lat wykłada także na studiach podyplomowych na kierunku Employer Branding na uczelni Merito w Gdańsku. Aktualnie pracuje jako Business Development Manager w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Zagranicznym Biurze w Amsterdamie, gdzie odpowiada za pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz analizę trendów rynkowych. Wcześniej jako PR/Marketing Manager realizowała kampanie marketingowe i promocyjne dla różnych klientów, w tym organizacji pozarządowych i instytucji publicznych. Katarzyna posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami employer brandingowymi w PwC Polska oraz koordynacji eventów korporacyjnych w Atlanta Poland S.A. Jest biegła w języku angielskim, zna również podstawy języka niderlandzkiego i niemieckiego. Ukończyła studia na Uniwersytecie Gdańskim oraz Politechnice Gdańskiej, a także liczne kursy językowe i specjalistyczne, co wzbogaca jej kompetencje komunikacyjne i networkingowe.

Jolanta Spodzieja
Jolanta Spodzieja

Laureatka nagrody TOP HR Manager (by Wolters Kluwer), Wiceprezes Konfederacji Pracodawców Lewiatan, Członek Rady Nadzorczej Fundacji OmeaLife.
Na co dzień pomaga firmom zatroszczyć się o swoich pracowników i rozbudowywać zespoły o nowe talenty. Przez 10 lat HRowania miała możliwość współpracować z międzynarodowymi korporacjami jak i rodzinnymi firmami, gdzie uczyłam się ludzi i świata biznesu. Otwarty umysł, rzetelna wiedza i szerokie kompetencje, ciągły apetyt na rozwój i entuzjastyczne podchodzenie do nowych wyzwań skłoniły ją do otwarcia własnego studia HR pod szyldem Bingo HR. Specjalizuje się w tworzeniu strategii HR oraz, co trudniejsze, w ich wdrażaniu. Zna rynek pracy od podszewki.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, kontynuowała naukę na studiach podyplomowych na Politechnice Gdańskiej, gdzie podjęła także studia doktoranckie. 
 

IMG_463
Anna Szabowska-Walaszczyk

jest ekspertem employee experience, employer brandingu i zarządzania różnorodnością z ponad 15-letnim doświadczeniem.

Obecnie jako menedżer w zespole Workforce Transformation & People Analytics w Deloitte Advisory skupia się na wspieraniu klientów w projektach związanych z przyszłością pracy.  W latach 2016-2022 odpowiadała za obszar graduate recruitment i employer branding w State Street Bank, realizując projekty lokalne a następnie globalne, w tym cyfrową transformację recruitment marketing. W latach 2010-2016 była odpowiedzialna za metodologię i realizację projektów w Barometr Zaangażowania® oraz system ocen okresowych BEHAVIO. Posiada tytuł doktora nauk społecznych w zakresie psychologii pracy - zaangażowania i dobrostanu pracowników, wciąż współpracuje z polskimi i międzynarodowymi ośrodkami jako wykładowca. Autorka licznych publikacji i uczestniczka konferencji.

ozolkiewicz.
Olga Żółkiewicz

Konsultantka w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. HR-owiec z sercem do marketingu. Od zawsze związana z firmami technologicznymi. Stworzyła struktury EB w największej polskiej firmie IT. Była odpowiedzialna za usystematyzowanie obszarów Candidate & Employee Experience oraz komunikacji wewnętrznej w międzynarodowej organizacji. Zarządzała projektami z zakresu digitalizacji HR. Wspiera organizacje pokazując, że przemyślane działania wcale nie muszą kosztować fortuny. Aktualnie łączy rolę People Experience Lead w 7N z konsultingiem w ramach How2hr. Pomysłodawczyni i współautorka książki „Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu”. Z wykształcenia psycholog biznesu i Employer Brandingowiec z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR. Po godzinach bloguje na how2hr.pl i dzieli się wiedzą na łamach wydawnictw branżowych oraz konferencjach i meet upach.

Jakub Skalik
Jakub Skalik

Ekspert marketingu rekrutacyjnego, budowania marki pracodawcy oraz HR z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem. Od 11 lat związany z Intelem gdzie na co dzień kieruje zespołem odpowiedzialnym za budowanie i wdrażanie strategii w obszarze marketingu rekrutacyjnego w regionie EMEA, a w szczególności w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Rumuni i Izraelu. Wraz z zespołem zarządza dużymi projektami koncentrującymi się na budowaniu marki pracodawcy i przyciąganiu talentów w wielu specjalizacjach - od inżynierów ds. oprogramowania czy mikroelektroniki, po pracowników produkcji procesorów oraz funkcje biznesowe. Specjalizuje się również w analityce marketingu rekrutacyjnego i wykorzystaniu danych do zwiększania efektywności działań. Jest pasjonatem nowych technologii i ich wdrażania zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Uzyskał tytuł magistra na Uniwersytecie w Lipsku w Niemczech oraz ukończył studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i na German Academy of Management w Berlinie.