Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Zrozumiesz proces kreowania marki i wprowadzania jej na rynek.
- Dowiesz się, jak projektować i budować relacje organizacji z klientem.
- Poznasz właściwe narzędzia budowy i realizacji kampanii reklamowej w internecie i dopasujesz do niej odpowiednie kanały promocji.
- Dowiesz się, jak analizować i oceniać zjawiska wpływające na proces kreowania wizerunku organizacji w Internecie.
- Dowiesz się, jak kreować kampanie marketingowe w sieci.
- Poznasz aplikacje mobilne wykorzystywane w działaniach marketingowych.
- Zrozumiesz specyfikę zachowania konsumentów w sieci.
- Dowiesz się, jak efektywnie tworzyć i zarządzać dystrybucją treści w mediach społecznościowych oraz jak optymalizować strony internetowe z uwzględnieniem algorytmów wyszukiwarki Google.
Praca dla Ciebie
- specjalista ds. marketingu
- specjalista SEM/SEO
- specjalista ds. marketingu internetowego
- analityk internetowy
- specjalista w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii
- specjalista ds. mediów interaktywnych
- social media manager
- e-commerce manager.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.