Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Zrozumiesz proces kreowania marki i wprowadzania jej na rynek.
  • Dowiesz się, jak projektować i budować relacje organizacji z klientem.
  • Poznasz właściwe narzędzia budowy i realizacji kampanii reklamowej w internecie i dopasujesz do niej odpowiednie kanały promocji.
  • Dowiesz się, jak analizować i oceniać zjawiska wpływające na proces kreowania wizerunku organizacji w Internecie.
  • Dowiesz się, jak kreować kampanie marketingowe w sieci.
  • Poznasz aplikacje mobilne wykorzystywane w działaniach marketingowych.
  • Zrozumiesz specyfikę zachowania konsumentów w sieci.
  • Dowiesz się, jak efektywnie tworzyć i zarządzać dystrybucją treści w mediach społecznościowych oraz jak optymalizować strony internetowe z uwzględnieniem algorytmów wyszukiwarki Google.
specjalność

Praca dla Ciebie

  • specjalista ds. marketingu
  • specjalista SEM/SEO
  • specjalista ds. marketingu internetowego
  • analityk internetowy
  • specjalista w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii
  • specjalista ds. mediów interaktywnych
  • social media manager
  • e-commerce manager.

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF